Linea Negra...

Tanku

Vauhtiin päässyt keskustelija
Elikkäs joko teillä on tullu näkyviin tuo mystinen tumma viiva?

itelläni se esikon syntymän jälkeen ei kokonaan ole edes vielä pois mennytkään mutta nyt selvästi on tummentunut uudestaan jotta voin sanoa että kyllä linea negra on tässä raskaudessa paljin selkeämpi kuin ekassa
 
piti tulla kurkaan et mikä ihmeen linea.. :D ei oo tullu ei, oon luullu et se jos semmonen tulee niin lähtee heti synnytyksen jälkeen pois? :O
 
ei se kaikilta lähde että joillekin se jää niin kun mun äidillä esimerkikis on vieläkin se ja sen nuorin täyttää ny pian 6
 
Mulla myös vain haaleni esikoisesta. Nyt on taas tummunut :) Ja esikoinen siis täyttää 2 kesällä.
 
Tuleekse viiva ees kaikille? Toivottavasti mullei tuu, tai jos tulee ni lähtis äkkii pois. En haluu mitään kauheit raskausarpiakaan, eli öljyyöljyy vaan mahaan ja perseeseen ni jos sil sais ees vähä estettyy ihon ratkeiluja :D
 
mä kans öljyyn 2-4x päiväs ja paniikis tiiraan mahaani et joko se on ratkennu :D mun siskolla tuli veinaan pahimmat raskausravet mitä oon ikinä edes netistä löytänyt ja "PIENI" pelko persiissä että on sukujuttu ja itelle käy samoin mitään viivaakaan en kyllä riesakseni tahtois.. ois niiiiin kova hinku olla bikini kunnossa jo alkutalvesta ku 2 viikon ulkomaanmatka odottaa vihdoin, nyt kun meni tän takia kaikki matkailutki sivu suun.. kai se viiva kohta ilmestyis jos on ilmestyäkseen? :O
 
Mulla on tullu molemmissa raskauksissa ohut tumma viiva joka menee navasta ylöspäin, mikä oli musta hassua kun oon ennen nähny vaan sellasia navasta alaspäin meneviä :) Mutta ilmeisesti voi mennä noinkin..
Viiva on hävinnyt kokonaan muutamassa viikossa synnytyksen jälkeen, viimeistään sitten kun oon imetyksen lopettanu.
Vielä ei oo näkyny, enkä kyllä yhtään muista että millä viikolla se ennen on ilmestynyt.
 
Ei ole vielä lähtenyt pois esikoisesta tullut viiva, mutta tummenemaan ei ole ainakaan vielä lähtenyt. Ikinä en ole tuota viivaa mitenkään ongelmana nähnyt, mutta eipä tuo mikään kovin tumma olekaan :) Raskausarpia en viime raskaudessa saanut, ja jotenkin kuvittelisi ettei niitä nytkään ainakaan helpolla tule.
 
niino tuskin se viivaa haittaa jos ei kauheen tumma ole, en oikeen ees tiiä milt semmonen viiva näyttää :D kuhan ajattelin taas vaan heti etten halua mtn viivoja mahaani :D
 
No voihan sentään, eiköhän siitä raskaudesta, kuten elämästä muutenkin, jää ne omat jälkensä jokaisen kehoon ilman että nyt jostain linea negrasta kannattaisi ottaa noin hitonmoista ressiä.... :DD Itselle se viiva ilmestyi melko hentoisena vasta ihan viimeisillä viikoilla, kun esikoista venailin, ja kokonaan on hävinnyt näkyvistä. Vielä ei ole tästä raskaudesta viivaa ilmestynyt.
 
nyt se sit ilmesty haaleena mullekin prkl.. sen siitä saa ku otti aurinkoa, ilmesty auringonoton jälkeen :D
 
mulle tuli tosi tummana, ihan ohut viiva navan ylä-ja ala puolelle :) mä henk.koht tykkäsin siitä, koska luulona oli että kaikille tulee ja että kuuluu raskauteen. Viiva tuli vasta joskus 30+, ja nyt 2kk synnytyksestä hieman haalenneena. Viivasta en huolehtis ollenkaan, tulee jos on tullakseen, vähän niinkun raskausarvetkin... :)
 
se lähtikin pois, samalla ku rusketuski haalistu.. eli seuraavan päivänä :DD
 
Mulle on ilmestynyt linea negra! Menee navasta alaspäin ja ylöspäin, esikoisesta viiva meni vain alaspäin. Ja tosiaan ilmestyi ihan viimeisillä viikoilla. Navan yläpuolella menevä viiva on vähän vino, mutta se kai sitten suoristuu, kun vatsa kasvaa? Eli mun linea negralla on ilmeisesti kasvuvaraa...? :D
 
Ei näy mulla vielä. Eikä tarviikkaan, mut tulkoot sitten kun on tullakseen :) Sitten kun tulee, niin näkyy varmaan aika hyvin, koska iho on ihan älyttömän vaalea.
 
Mulla ei oo ilmestynyt vielä vaikka maha on kasvanut vauhdilla. 
Itse olen lähinnä kauhistellut sitä että kun sitä ei ole ja tiiraillut joka aamu että josko nyt edes jossain valossa erottuisi :D Eihän sitä toki kaikille tule mutta kuitenkin.

Aika hassua että jotkut stressaa kaikista arvista ja viivoista, te annatte uudelle ihmiselle elämän. 
Mulla ainakin viimeisenä on mielessä että miltä kroppa näyttää synnytyksen jälkeen, se että oon raskaana on suurin ihme mitä mun elämässä on koskaan tapahtunut enkä odota hetkeäkään että näyttäisin sen jälkeen enää samalta kuin ennen ja miksi pitäisikään? No, ihmiset on tietenkin erilaisia.. Mutta koittakaa olla stressaamatta tollaisista pikku jutuista ja NAUTTIKAA raskaudesta täysillä, monet eivät koe sitä ikinä vaikka haluaisivatkin.
 
En mä kyllä oikeastaan stressaa noita muutoksia. Tottakai aina kivempi mitä vähemmän arpia esim. raskaudesta kroppaan jää, mut en todellakaan ole hysteerinen ja ajattele niitä. On niitä pahempiakin asioita. Lapsi ja perhe tässä tärkeimmät on ja niinkuin Sania sanoit, on raskaus varmaan muillekin suurin ihme mitä elämässä tapahtunut :)
 
Sania samaa mieltä :)

Mulla ei näy vielä mitään :/ Muistaakseni tuo viivanen on aikasemmin mulle tullu vasta aika loppuvaiheessa joten kaipa se nytkin. Mulla se on myös aina jääny tosi ohueksi ja vaaleaksi, niin että sen juuri ja juuri näkee kun kunnolla tiirailee. Sitten kun vauva on syntynyt niin sitten se on näkynyt hyvin kun iho ei enää ole mahassa niin tiukaksi pingottunut :D
Mulla on vanhat arvet edellisestä raskaudesta alkanu tossa navan ympärillä näkymään, vaaleita ovat vielä joten ei niin hyvin näy. Saa nähdä selviänkö noilla vanhoilla vai tuleeko niille kaveriksi uusiakin..
 
Takaisin
Top