Liikunta ja Harrastukset

Taskis, tämä!! Kukaan ei esikoista odottaessa kertonu näistä tai ainakaa perustellu mitenkään. Tenat varmaan pitää pian ostaa
 
Kyllä niitä lantionpohjalihaksia kerkeää vaikka viidennenkin raskauden aikana ruveta harjoittelemaan, ei ole vielä myöhäistä! :) Otatte nyt loppuraskauden ajaksi tavoitteeksi 5pv/vk treeniohjeman ja sama jatkuu heti synnärillä taas. Mä sain esikoisen synnytyksen jälkeen paremmat lantionpohjalihakset kuin ikinä, kun treenasin ahkeraan. Sitten se unohtui ja pääseepä mullakin joskus tippa housuun.. :confused: Nyt otetaan itseämme niskasta kiinni ja pakotetaan tuohon treeniin.
 
Tänne on kyllä nyt pakko hihkua, että (erityisesti ekaa odottavat), kun teille ruvetaan puhumaan lantiopohjalihaksista ja kuinka tärkee niitä on treenata, ni uskokaa! :’D
Nim. Esikoista odottaessa en niitä juuri treenannut ja nyt flunssa aiheuttaa aivasteluja ja pissaa lorahtelee housuihin helposti, jos on vähääkään nestettä rakossa.

Noloa, mutta totta.

Totta! Mä oon ollu aina laiska treenailemaan ja kyllä lirahtelee täälläkin, varsinkin kun vauveli viihtyy koko ajan perätilassa ja potkii virtsarakkoa, aah!
 
Juu, otin sit Tenat käyttöön kun ei pysty yhtään enää istuessa luottaan, ettei lorahda. Tuntuu et se rakko ei jotenkin tyhjene kunnolla ja jää joku pieni määrä ”matkalle”, mikä sit lorahtelee aivastaessa tai yskiessä :O
 
Juu, otin sit Tenat käyttöön kun ei pysty yhtään enää istuessa luottaan, ettei lorahda. Tuntuu et se rakko ei jotenkin tyhjene kunnolla ja jää joku pieni määrä ”matkalle”, mikä sit lorahtelee aivastaessa tai yskiessä :O

Ootko maininnu tuosta neuvolassa? jotenki toi istualtaan lorahtelu kuulostaa ei-perinteiseltä, yleensä sitä karkailua tapahtuu kait just aivastaessa/yskiessä/nauraessa/juostessa tai jotain..
 
Niin siis tarkoitin että istuvaltaan, jos aivastan tms. Seisaallaan kun saa jalat ristiin :D Jotenkin ei pysty yhtään jännittään lihaksia aivastaessa, koska sitten vihlasee tosi kipeesti mahaan.
 
Täällä rv 39+1 ja vielä pystyy reippaita 5km lenkkejä tekemään. Vauva tosin painaa jo sen verran alas että loppulenkki aina yhtä pidättelyä :D
 
Mulla teki jo rv37 pahaa käydä vain kaupassa... nyt odotankin innolla että pääsis aloitetaan lenkkeilyn
 
Odotan kivasti salille paluuta, mutta pitää malttaa odottaa jälkitarkastusta.

Hissukseen sinne varmaan saa jo mennä, mutta erkauma kannattaa ehdottomasti käydä tsekauttamassa jollakin muulla kuin neuvolalääkärillä. Tämä kaikella rakkaudella sanottuna neuvolalääkäreitä kohtaan :D
 
Mulla on ihana mahdollisuus kun 1 PT on myös kätilö! Meinaan häntä kiusata heti kun jälkitarkastus on tehty
 
Mulla on ihana mahdollisuus kun 1 PT on myös kätilö! Meinaan häntä kiusata heti kun jälkitarkastus on tehty

Häneltä saa varmasti just oikeat ohjeet. Itse teetätin ohjeen pt:llä esikoisen saannin jälkeen ja ajattelin samoilla ohjeilla lähteä taas liikkeelle.
 
Takaisin
Top