Liikkeitä

Hemppa

Kommentoinnin ninja
Helmimammat 2017
Voisko olla mahdollista että olisin tuntenut jo pienen pieniä, ihan hentoja liikkeitä? 

Niitä ei tunnu jatkuvasti, vain jos olen ihan paikallani ja ajattelen asiaa ja tiedän, missä kohtaa liikkeet voisivat tuntua. Lapsi on kuitenkin jo kolmas. 
Esikoisesta liikkeet tuntui rv 16. Toisesta rv 14. 

Itse kyllä sanoisin niitä vauvan pieniksi hipaisuiksi, toivottavasti ne on niitä. 

Onko muut tunteneet vielä liikkeitä?
 
Kovasti liikkeitä täälläkin odotellaan...nyt siis menossa 13+5, istukka takana. Voi olla et parina päivänä oon jo kuvitellu jotain pieniä hipausuja :) kädellä oon myös koitellu vatsan päältä mutta siihen ei tunnu kun oma pulssi ja jotain muita tykytyksiä...
Aattelin jotenki et alkais aikasin tuntuun ku sydänäänetkin omalla dopplerilla kuulu jo hienosti 9+1.....ehkä sitä on vaan niin malttamaton :D ja mieskin aina pitää jo kättä mahan päällä, se reppana vaan ei uskalla edes painaa yhtään joten tuskin ainakaan tulee tunteen mitään...

Mietin et onko mahdollista että seksin jälkeen tuntuisi kun eilen tunsin jotenki koko toimenpiteen ajan kohtuni ja sen jälkeen siellä tuntui ihmeelliselle...vai voiko se itse kohtu vaan reagoida niin...hmm...
 
Täälläkin kovasti odotetaan ensimmäisiä kunnon liikkeitä :) Pari viime kertaa ku dopplerilla oon kuunnellu sydänääniä, niin oon kuullu kun vauva riehuu ja liikkuu kauheasti, samalla oon tuntenut hentoisia "muljahduksia" siinä kohti mis dopplerilla äänet kuulu... Mietein, josko vois olla vauvan liikkeitä , vai onko vaan omia vatsan toimintoja ;D Viime raskaudesta tunsin pieniä hipaisuja rv15+ja rv17+ tunsin ekan selvän potkun :) Saas nähdä josko täs parin viikon aikana tuntis jotain kunnon liikehdintää <3 vastahan täs mennään 13+3 viikolla:)>
 
Hemppa: Oi ihanaa, jos olet jo liikkeitä tuntenut! Hyvin paljon mahdollista, kun on jo kolmas tulossa.

Pari päivää olen myös itse kuulostellut liikkeitä, pieniä muksauksia tuntunut nyt parin päivän aikana silloin tällöin. Mutta niinkun Tetu kirjotti, niin voi tietysti olla vaan vatsan toimintoja, mutta jotenkin tuntuu erilaiselta.. Enpä tiedä onko mahdollista näin aikaisin tuntea, mutta toinen lapsi tulossa ja esikoisesta alkoi tuntua pientä "kuplintaa" ja hipaisuja rv 16 ja kunnon potkuja vasta vähän ennen rakenneultraa. Silloin oli istukka edessä, nyt ei ollut ultrassa puhetta istukasta ollenkaan..
 
Samaa kuulostelua täälläkin, mutta ei vielä ehkä mitään. Istukka edessä ja se voi vaikuttaa potkuihin laimentamalla tuntua.
 
Minulla toinen lapsi tulossa ja olen alkanut nyt tuntea pieniä liikkeitä varsinkin näin iltaisin. Rv 14 lopuillaan. :)
 
Rv 15 lopuillaan ja välillä ainakin kuvittelen jotain pientä tuntevani :D Lähinnä sellasina hetkinä kun istun ja olen just syönyt jotain makeaa.

Esikoisesta tunsin ekoina liikkeinä sellasta "pulputusta", mutta nyt nämä on vähän kun joku tekisi hipaisevan käännöksen. En oikein osaa selittää :)
 
Just ku pääsin tuol Tammikuun löpinöitten puolella sanomaan , et ku hermostuttaa ku mitään selviä liikkeitä ei tunnu, niin äsken täs sohvalla maatessa tuli ihan varmasti kaks potkua masuun!!!<3 ekku tuli yks ja het perään toinen, ja tuli just siihen kohdalle mis kohtu tuntuu kovana ja erottuu muusta masusta, eli ei ollu vatsantoiminnoista johtuvaa !!!:) ny ois niinku rv 14+4 menossa.kyl on niin happy fiilis ny!!><3 yritin tietty uudestaan kuulostella josko lisää potkuja satelis, mut tais ruveta päiväunille ;) oli vaan niin nopsaa ohi ettei kerinny ees nauttiin tuosta ihanasta tuntemuksesta. jospa ne ny alkaisi lisääntymään nuo liikehdinnät :)>
 
Mä olen ihan varma, että olen jotain tuntenut! nyt rv 15+1 ja mulla istukka etuseinämässä. Tuntunut sellaista kummallista muljahtelua ja mielestäni pari ihan selkeääkin potkua. Voiko olla mahdollista? ja tuntuu juuri tuolla ihan alavatsalla hieman sivulla. Jos ne tosiaan on potkuja, olen kyllä hyvin yllättynyt! esikoinen tulossa kuitenkin ja se istukka. Hmmmm..:D
 
ninspe, ihan hyvin on mahdollista! :)
Esikon aikana mulla istukka kans etuseinämäl, ja tunsin ekoi liikkeitä rv 15+0-16+0 välillä :) Ensimmäiset potkut tunsin sitten rv 17 paikkeilla :)

Täällä kans kovasti ootellaan että koska niitä pikku hipaisuja tuntuis <3
 
täällä kans malttamattomana odotellaan ensimmäisiä tuntemuksia..viimeksi istukka oli edessä ja se vei aika pitkälle mulla ekan tuntuvan liikkeen ja sydänääniäkin piti joka kerta hieman etsiskellä..toisin kuin tänään kun ei tarvinnut kun anturi laskea vatsalle ni alko "jumpse" kuulua ;) joten siis toivon että liikkeetkin tuntuis aiemmin kuin viimeksi!
 
Takaisin
Top