Liikkeet

Loreeen

Jostain jotain jo tietävä
Joko olette tunteneet liikkeitä? Jos olette niin millä viikoilla alkoi?

Me oltiin rv 21 Kreikassa viikko ja siellä ehti makailla rauhassa ja alkoi hahmottaa ekaa kertaa pieniä liikkeitä :Heartred

Nyt rv 23+0 ja mahassa asuu kunnon möyrijä, taitaa tulla isäänsä kun ei hetkeäkään malta pysyä paikoillaan :hilarious: Potkut tuntuvat myös ulospäin, kerran neiti potkaisi isäänsä korvan seudulle kun hän kuunteli mahaa. Pelottaa miltä potkut tulevat tuntumaan myöhemmin kun on nyt jo noin vahvoja :grin
 
Mie tunsin ensimmäiset liikkeet viikolla 16. Viime viikolla tunsin ekan kerran liikkeet ulospäin kun laitoin käden mahalle. Yleensä on loppunut liikkeet kun käden laittaa mahan päälle. Nyt viikkoja on 20+4. :)
 
Muistaakseni viikolla 19 tunsin ekat ja viikolla 21 kädellä tuntui :)
 
Minä luulen, että ensimmäiset liikkeet tuntuivat viikolla 18 tai jopa edellisellä. Huomenna 21+0 ja kyllä moneen otteeseen päivässä liikkeitä tuntuu.
Loreen, ne liikkeet muuttuu eri tuntuisiksi sitä mukaan kun vauva kasvaa ja tila käy pienemmäksi. Eli eivät luultavasti ihan vauvan kasvun myötä samassa suhteessa muutu voimakkaammiksi.
 
Aloin tuntemaan hentoja potkuja silloin tällöin viikolla 17+ , vähitellen potkut on vahvistuneet ja lisääntyneet , niitä on tuntunut 18+ joka päivä ja tänään 20+0 aamulla ennen kuin nousin, tunsin potkuja kämmentä vasten. :)
 
Ei tunnu liikkeet vielä, rakenneultrassa todettiin istukan olevan edessä niin ettei viel sen takia sit tunnu. :)
 
Viikolla 15 tunsin ekan kerran, viikolta 19 päivittäin:) Istukka edessä, joten aika hentoina tuntuu. Eilen sanoin miehelle et nyt saattais ruveta olemaan sellasia et hänkin ne tuntis -tänään 21+3.
 
Minä luulen, että ensimmäiset liikkeet tuntuivat viikolla 18 tai jopa edellisellä. Huomenna 21+0 ja kyllä moneen otteeseen päivässä liikkeitä tuntuu.
Loreen, ne liikkeet muuttuu eri tuntuisiksi sitä mukaan kun vauva kasvaa ja tila käy pienemmäksi. Eli eivät luultavasti ihan vauvan kasvun myötä samassa suhteessa muutu voimakkaammiksi.

Hyvä kuulla, minä jo täällä mielessäni mietin että bebe tulee kohta läpi mahan :woot:
 
13+5 tunsin aivan ekat hipsaukset joista piti ihan arvailla onko ne jotain. Siitä sitten vahvistui. Nyt näkyy jo kunnolla ulos päin kun maha heiluu ja pieni möyryää viikot 24+1. Ekan kerran jo 17+6 tuntui pieni potku ulospäin :)

Ai niin ja istukka takana.
 
Muokattu viimeksi:
Mulla näkyy vielä hyvin vähän vauvan liikkeet ulospäin. Tänään on viikot 22+4. Potkuja kuitenkin tuntuu masun sisällä päivittäin:happy:
 
Joltain 13 viikolta alkoi tuntua pieniä hipaisuja, +17 alko olee päivittäistä ja reilu pari viikkoa mies tuntenut liikkeet ja nyt siis 20+1. Nyt viikon sisällä voimistuneet ja sanoin miehelle et vauva vissiin pää alaspäin kun häpyluun kohdalla tuntuu pienempiä iskuja ja navan kohdalla kunnon iskut. Ja tänään tosiaan ultrassa vahvistui tämä rt
 
Liikkeet alko tuntumaan jossain määrin ehkä viikoilla 18 tai 19. Vieläkään en ole onnistunu monesti käteen tuntemaan liikkeitä kun ne loppuu aika hyvin kun käsi menee mahalle. Mutta nyt viikoilla 25 on alkanu ihan ympäri vuorokauden tuntumaan mylttäystä. Tosi ihanaa kun kesken päivän töissä toinen tökkäsee tuonne alaspäin ihan kivalla voimalla.
 
Ensimmäisiä liikkeitä vaikeampi määritellä tarkasti, ehkä vkoilla 17-19 tuli semmosia ekoja tuntemuksia, että aivoissa joku tietous sano "tuo oli vauvan potku" :) Mutta selkeät, vatsan läpi tuntuvat ja näkyvät liikkeet alkoi itsellä rv 21+3. Oikeen kunnon potkun sain illalla rv 21+6 kun makasin selällään sängyssä. Koko sänky hytkähti kun säikähdin tuota pientä mellastajaa niin kovasti :D Potkasi jotenkin navan taakse niin, että se tuntui todella voimakkaasti. Videoitakin olen jo saanut kuvattua, joissa näkyy selvää liikettä masun sisällä :) hassua ja ihanaa :Heartred
 
Takaisin
Top