Liikkeet

Kakz

Vauhtiin päässyt keskustelija
Hui äsken tunsin jotain mahassa ja aloin epäilemään liikkeiksi. Mutta eihän ne nyt vielä voi mitenkään tuntua?
 
Miekkii oon monesti tuntenu vaikka mitä elohiirtä ja hipasuja alamahassa, mutta mie oon ihan sammaa mieltä että ei ne kait vielä ees voi tunttuu. Jotkut sannoo että 12 viikolla saattaa tunttee, mutta miulla menossa vasta 11 viikko. :D
 
Oi kun olis ihanaa, kun jotain jo tuntisi, mut ei vielä varmaan pitkään aikaan.
 
Riippuu tosi paljon siitä, onko kohtu minnepäin kallistunut ja onko istukka etu-vai takaseinässä :) Mää tunsin esikoisesta viikolla 18, eka ne oli sellaisia "perhosen kutituksia", teki mieli raapia mahaa :D Potkuiksi muuttuivat vasta joskus rv. 24.

Mutta joo yleensä nt-ultran aikoihin vauvelin jalat on kuin ohuet tulitikut ja voimaa ei kuulemma vielä oo niin paljon, että ne liikkeet tuntuis :)
 
Mäkin oon muka tuntenut jo viikkoja :grin Todellisuudessahan vauva alkaa vasta about näillä viikoilla liikkumaan, eli suolen murinoita vaan tunnustelen:rolleyes: Esikoisesta tunsin liikkeet joskus rv 18-19 ja seuraavista rv 15-16.
 
Kuplintaa tuntuu ja kyllä noita tokalla kertaa eri lailla etsiskelee. Esikoisesta tunsin liikkeet vasta 20.viikon jälkeen.
 
Miulla tunttuu semmosta kutittelluu, ja ihan selvästi sisäpuolella. Ja ultrassakkii just ku paino sen anturan mahalle ni liikahti ja tuntu kutitus samassa kohin, eli en vaan kuvittele :))
 
Mulla kans ultrassa tuntu ja näky liikkeet samalla :) Pari on jo ennen ultraa tuntu samanlaisia "pyrähyksiä" :) mut joutuu tosissaan jäähä kuullostelemaan että tuntuu :)
 
Näin ensimmäistä odottaessa on vaikea edes kuvitella miltä ne tuntuu, sitte kun niitä joskus alkaa tuntemaan.... Milloin muut tunsitte tai tunnistitte ekaa liikkeet esikoisen kohdalla?
 
Rv18 ja ne oli sellaisia perhosen kutituksia ympäri mahaa :) Sain ne parhaiten tuntumaan kun söin/join jotain sokeripitoista, vauva innostui :)
 
Esikoisesta tuntui joskus rv 17-18. Ne oli just sellaisia hipaisuja, kutittelua.
 
Niin ja mulla nuo kutittelut muuttu potkuiksi vasta rv24 jälkeen. Ehkä jännin tuntemus oli vauvan hikka, se tuntu sellasena säännöllisenä tykytyksenä alavatsalla :)
 
Miulla esikoisesta tuntu joskus rv 19, kuopuksesta rv 15. Ja molemmissa ollu istukka eessä ja tällä hetkellä on takana, ni se jo vaikuttaa paljon, että tunttuu aikasemmin.
 
Mulla tietyissä kohdissa eri vuorokauden aikaa painontunnetta ja sellasta et mikä mörrykkä se siellä luuraa.... Sillä tavalla tunnistan missä pikkuinen liikkuu... Mitään potkuja tai hipaduja en tunne
 
Takaisin
Top