Liikkeet ♡

Kiva koittaa käydä nukkuu taas, kun pikkuinen venyttelee masussa ja välillä innostuu potkii kunnolla! Noooh, jospa kohta ois ilta-/yövillit ohi ja uni tulis hänellekin. :Heartpink:p
 
Yhden kerran voin varmaksi sanoa että oli hikka. Jos on sen jälkeen ollut niin on ollut niin lyhyt kestoisia etten ole osannut hikaksi vielä yhdistää :)
 
En ole mitään hikkoja tuntenut. Sellaista hassua väreilyä on kyllä tuntunut välillä.

En edelleenkään jaksa valvoa yöllä pienen potkujen seurauksesta. Sen verran raato olen kun sänkyyn pääsen, etten jaksa aina edes jäädä ihmettelemään niitä liikkeitä. :D
Toki herää potkuttelemaan aina kun nousen yösyöttämään meidän neitiä ja käyn vessassa, mutta nukahdan sänkyyn päästyäni.
Monesti herään selältäni noissa tilanteissa. Ilmeisesti kohtu ei sitten paina niin paljoa kun pystyy sillai olemaan..
 
Yöllä heräsin taas pariksi tunniksi suunnittelemaan kaikkia mahollisia projekteja, niin uudelleennukahtamista vaikeutti ku tämä koitti tulla täysillä yhtäaikaa kummastaki kyljestä läpi :D Ei siis taia ainakaan raivotarjonnassa olla ku poikitellen venyttelee meikäläistä!
 
Mä en oo täysin varma miten päin pikkuinen masussa oleilee, mutta luulen, että hän on pää alaspäin ja usein jotenkin poikittain: hikka tuntuu mulla alhaalla (eli oisko pää sitten siellä?) ja usein vatsalla suht ylhäällä tuntuu kohoilevan jotain kovaa (peppu?) ja potkuja ja teräviä kovia osia tuntuu useiten oikeassa kyljessä (jalat?), mutta välillä myös vasemmalla. Ja sitten taas välillä vatsa kohoaa kokonaan esim oikelta puolella (peppu ja selkä?), kun pikkuinen kääntyilee. Mä niin haluisin tietää miten päin pikkuinen siellä oikeesti on! :) Tiistaina aamulla neuvola niin ehkä siellä saan kuulla missä asennossa sitä oikeesti ollaan. :grin
 
Mä en oo täysin varma miten päin pikkuinen masussa oleilee, mutta luulen, että hän on pää alaspäin ja usein jotenkin poikittain: hikka tuntuu mulla alhaalla (eli oisko pää sitten siellä?) ja usein vatsalla suht ylhäällä tuntuu kohoilevan jotain kovaa (peppu?) ja potkuja ja teräviä kovia osia tuntuu useiten oikeassa kyljessä (jalat?), mutta välillä myös vasemmalla. Ja sitten taas välillä vatsa kohoaa kokonaan esim oikelta puolella (peppu ja selkä?), kun pikkuinen kääntyilee. Mä niin haluisin tietää miten päin pikkuinen siellä oikeesti on! :) Tiistaina aamulla neuvola niin ehkä siellä saan kuulla missä asennossa sitä oikeesti ollaan. :grin

Hei tää mun on ihan tollai samanlailla kun sä kuvailit :D mulla on ens viikolla ultra niin jännä nähdä miten päin siellä on...
 
Mulla kans hikka tuntuu tosi alhaalla mutta niin tuntuu potkutkin. Ota sit selvää kumpi pää on alhaalla :D mutta niinhän se vissiin on että vauvat on notkeita ja voi helposti potkia ihan pään korkeudellekin. Peppu edelleen tunnistettavissa noin navan korkeudella vasemmalla. :)
 
Täällä on hikkaa aika usein, joskus kolmekin kertaa päivässä ja sit taas joskus ei ollenkaan. Ultrassa näkyi viimeeksi lääkärin mukaan hengitystreenit :).

Tila alkaa Sintti-paralta tosiaan vähentyä, punkee ja möyrii kyllä reippaasti mutta potkuja tulee harvemmin. Tää tuntuis olevan raivotarjonnassa, ja potkutkin usein kohdistuu suunnilleen selkärankaan.
 
Hei tää mun on ihan tollai samanlailla kun sä kuvailit :D mulla on ens viikolla ultra niin jännä nähdä miten päin siellä on...

Kerrohan heti sit miten päin oli ! :p
 
Mää en kestä jos en pääse enää ennen synnytystä yhteenkään ultraan.. Ihan kauhee halu nähdä just minkä kokoinen ja miten päin pikkuinen on.
 
Mulla on ihan sama, ku sulla Diann: haluisin kovasti viel nähdä pikkuisen ultrassa ja kuulla kokoarvioo ja etenkin tietää miten päin siellä ollaan ja aletaan syntyä... Toivotaan, että päästään ultriin viel!
 
Mä just katoin neuvolakorteista: esikko on ollu perätilassa 31+0, ja pää alaspäin 33+0 ja siitä eteenpäin merkinnöissä. Tosikko on ollu pää alaspäin jo rv 25+ eteenpäin ja poika oli jo rakenneultrasta asti oikein päin. Tää uusin tulokas on välillä ihan miten sattuu, joten saapi nähdä koska asettuu niin ku pitää, jos asettuu. Nii ja nyt 29+2.
 
Täällä on hikka lähes joka päivä, mutta kun viikolla kipittää(lyllertää) töissä saa liki huolestua kun on niin rauhallista, pientä tönimistä ajoittain, mutta ei samanlaista möyhimistä kuin tänään... neuvolassa ei ollut huolissaan, itse kahden vaiheilla koitanko päästä viä yhteen ultraan lähiviikkoina saamaan mielenrauhaa :rolleyes:
 
Mä oon huomannu hikan muutamii kertoi, yhtenä päivänä parikin :) vauva oleilee pää alaspäin ni alhaalla tuntuu tärinä hytkymistä. Välil vauva punkee itteensä joka suuntaan ni hetke jo miettii onko taas supistus vai vauvan venytykset :D
 
Meillä päin ainaki synnytystapa-arviossa (eli vipa nva. Lääkäri) ultrataan ja oon kyllä ymmärtäny et jokapaikassa niin tehdään missä vain neuvolassa ultrakoneet löytyy lääkäriltä.
 
Meillä ei ole neuvolassa ultralaitteita :/ nyt kyllä neuvola rempassa ja pitää käydä keskustan neuvolassa, mutta eipä sielläkään ole :/ Harmi. Ja vissiin synnytystapa-arviokin tehdään vaan tarpeen mukaan. Normaalissa tilanteessa vaan ihan perus neuvolalääkäritarkastus niin kuin aikaisemmillakin viikoilla.
 
Mulla on tehty synnytystapa-arvio vaan esikoisesta, eikä sillon ultrattu vaan sisätutkimuksen yhteydessä totes ettei estettä pitäisi olla. Sen jälkeen luotettu siihen että yks kun on mahtunut ulos nii mahtuu muutkin :hilarious:
Mulla ei oo enää lääkärineuvolaa koska se pidettiin jo ennen rv30, kun oli supistuksia ollut jo pidempään eikä kohdunsuun tilannetta ollut katsottu kertaakaan.
 
Meillä päin ainaki synnytystapa-arviossa (eli vipa nva. Lääkäri) ultrataan ja oon kyllä ymmärtäny et jokapaikassa niin tehdään missä vain neuvolassa ultrakoneet löytyy lääkäriltä.

Ei ainakaan tääl Helsingissä mun kohdalle oo tullu tilannetta et neuvolassa ois ultrattu.. ei nyt eikä esikoisen kohdalla (eri neuvolat). Ja synnytystapa-arvio tehdään vaan jos siihen on tarve. Nyt pääsen siihen koska esikoinen synty sektiolla.
 
Takaisin
Top