Liikkeet ♡☆

Mulla alkoi liikeet olla eilen jo sellaista punkeamista välillä, että sattui ja maha meni ihan toispuoleiseksi. On tuota ollut paljon aiemmissa raskauksissakin, mutta ei mun muistaakseni vielä näin aikaisin.
 
Mulla oli Dory ihan samaa eilen. :happy: Sánchez vielä tykkää hengailla selvästi tuolla vasemmalla puolella, joten mun maha oli sellainen toispuoleinen möykky. Ihan hirviömaha. :hilarious:
 
Ja sit neuvolalääkäri vielä kehtas sanoa edellispäivänä, että uudelleensynnyttäjät saattaa alkaa tässä kohtaa tuntea heikkoja liikkeitä, siis juuri tällä viikolla. Wtf, mä oon kyllä oikeesti tuntenut jo ainakin kuukauden liikkeet ja näitä ei kyllä hennoiksi enää sanoisi... En sit jaksanut kinata aiheesta.
 
Mä luulen tunteneeni eilen muutaman ihan pikkupotkun juuri ennen nukahtamista. En keksi, mitä muutakaan se olisi voinut olla. Toivottavasti tänään tuntuisi lisää! :Heartred Niin ja siis viikkoja oli eilen 17+3.
 
Sopivasti istukka etuseinässä, joten tuskin tunnen mitään ennekuin oikeesti jaksaa potkia kovaa
 
Mä tunsin tänään ekat potkut, oli niin selkeitä että ei voinu erehtyä! :Heartred kaks sellasta tönäisyä, vähän kuin joku tökkäisi mahaan sormella mut sisältäpäin :D en jaksa odottaa että tuntuu säännöllisesti! Viikkoja 18+3.
 
Eipä vielä toistaiseksi mitään tuntemuksia liikkeistä (15+6). Esikoinen kyseessä ja istukka kuulemma edessä eli ilmeisesti vasta myöhemmin olisikin havaittavissa?.. Semmoista jännää kuplintaa mahassa ajoittain kuitenkin tuntuu.
 
Nyt tuntu pikkusta tökkimistä vasemmalta puolen vatsaa. Esikoinenki potki sinne aikoinaan. Viikoja tänään 17+5.
 
19. viikko menossa ja vieläkään en oo tuntenu oikeastaan mitään... välillä outoja tuntemuksia mut samantapaisia on ollut ennen tätä projektia. Kävin neuvolalääkärissä. Siellä ultrattiin ni pääs kurkistaa että on siellä edelleen elämää :) kuulemma olis istukka mahan puolella niin se varmastikin selittää sen etten ole liikkeitä tuntenu.
 
Tällä viikolla on ruvennut potkujen lisäksi tuntumaan muljahduksia, ihan kuin siellä heiteltäisiin kuperkeikkoja. Vilkas tyyppi tuntuu olevan. :) Kaikki potkut tuntuvat oikealla puolella, samoin maha pullottaa siltä puolelta enemmän.
 
Mulla menossa nyt 15+5 eikä mitään ole tuntunut vaikka kuinka oon yrittäny kuullostella. Sais jo alkaa tuntua että jotenkin tietäisi että siellä ollaan elossa :)
 
Giselle1, kyllä vähän myöhemmin ihan varmasti rupeaa tuntumaan. Kaverini tunsi ekat liikkeet vasta viikolla 22 ja ne olivatkin sitten kunnon jysäyksiä. :)
 
Itsellä alkoi tuntemaan jo siinä 14+ ja nyt on meno yltynyt ihan järjettömäksi 19+. Jatkuva mongerrus ja tökkiminen, tuntuu että vauva todella levoton tapaus kun parin tunnin välein alkaa vatsassa pauke ja vilinä. Joskus jopa epämiellyttävää, kun tuntuu että jatkuvasti alavatsassa tuntemuksia ja möyrintää.
 
Eilen ja tänään pikkuruisia töytäisyjä tuntunut alavatsalla :Heartred Vihdoinkin :) Rv 19+2 ja istukka etuseinämässä.
Itse oon ollut tosi kovassa flunssassa ja joutunut lääkkeitä syömään ihan kauheesti, joten kiva,kun pikkuinen ilmoitti olevansa vielä matkassa mukana :Heartred :Heartred
 
Takaisin
Top