Liian rauhallinen masuasukki

Coo

Vasta-alkaja
Nyt on menossa kolmas raskaus tyttöä odottaen rv 25+4 välillä näyttää elonmerkkejä että hengissä ollaan, 2 edellistä raskautta olivat aika vilkkaita jokapäivä monotti mahaan ja 2 poikaa asusteli silloin mahassa.. vai onko se vaan niin että jokainen raskaus on erilainen vai pitäisikö huolestua tästä :/
 
Hyvä että kuitenkin tunnet liikkeitä! Kun odottelin 3 aikasempaa tyttöä niin oli työn ja tuskan takana että sai liikelaskennalla 10potkua/tunnissa! No nyt nää on kokoajan liikeessä :D Mulle neuvolassa on sanottu että liike laskentaa aletaan tehdä vasta kun rv 28 on ylittynyt, vauva silloin jo sen kokoinen että liikkeet tuntuu hyvin :)
Tsemppiä odotukseen!
 
Mulla on nyt 26+4 ja edelleen on päiviä jolloin tuntuu tosi hiljaiselta kohdussa. Ilmeisesti vauva on kuitenkin vaan niin päin, että suurin osa liikkeistä kohdistuu mun selkää kohti tms. Liikelaskentaa on tosiaan melko turha harrastaa ennen vikaa kolmannesta. Ennen sitä lapsen liikkeet ovat vielä aika voimattomia ja tilaa liikkumiselle sen verran paljon, ettei kaikki liikkeet tunnu.
 
Takaisin
Top