Liberopaketti??

bassaria

Jostain jotain jo tietävä
Mikä tää tällanen Liberopaketti on johon aina aika ajoin törmää eri keskusteluissa? Mistä sen saa, mitä sisältää, pitääkö liittyä johki kerhoon, saako sen sairaalasta (Oulussaki?) vai mitä ihmettä??
Tyhmänä kysyn, ku en tiedä... :smiley-ashamed005
 
ainakin tampereella sen saa synnyttäneiden osastolta ottaa mukaansa (jos niitä sattuu olemaan) ja siellä on nimensä mukaisesti näytteitä liberon tuotteista...vaippoja ja jotain kylpyjuttuja pienet pullot ja sit sellainen pikkuinen lelu joka saa vaikka vaunuihin roikkumaan :) sellainen vihreä laukku jollaisiin saattaa törmätä kaupungilla esim jonkun rattaiden alakorissa :wink
 
Ok, no mutta hyvä tietää! :) Kivahan se on aina saada ilmaista lelua ja luettavaa vauvalle.
 
Tyksissä sen saa sieltä synnäriltä jo mukaansa, ennen ku siirtyy lapsivuodeosastolle :)
Ja tosiaan siellä on 1 ja 2-koon vaippoja muistaakseni pari, liivinsuojat, vauvaöljy ja shampoo, pikku paketti vauvan kosteuspyyhkeitä, terveyssiteitä, vauvan lelu ja opuksia vauvan ihonhoidosta ym. :)
 
Me saatiin sellanen liberon paketti neuvolalta, kun oltiin siellä sellaisella Kun lapsi syntyy -luennolla. :)
 
Tampereella tosiaan sai ite ottaa sen sieltä hyllystä. Nyt mun pitäis synnyttää hämeenlinnassa enkä tiedä mikä siellä on käytäntö...? Kyllä mä sen laukun tosissaan haluan kun kerta ilmaseks saa :D Tuleekohan tälläkin kertaa postilaatikkoon kaiken maailman ilmaisnäytteitä vauvatarvikkeista :D
 
Olikohan se liberon omilta sivuilta kun luin tosta kassista, että jos sitä ei oo synnärillä, niin sen saa tilattua liberon sivuilta ilmatteeks,(kun on synnyttäny) jos sairaalasta ei saa taikka ne on loppu :)
 
Me saatiin neuvolan Kun lapsi syntyy -illasta Pampersin pahviseen pakkaukseen pakattu näytepaketti, joka oli myös tosi kiva. Minäkin olen ollut siinä käsityksessä että Liberon vihreän laukun saa synnäriltä.
 
En tiedä tuosta kuinka "yleisellä" levityksellä Pampers on, mutta joo, sillä on oma paketti. Siinä oli vaippojen lisäksi Always -yösiteitä ja -pikkuhousunsuojia paketilliset, Natusan -kylpyöljyä ja jotain voidetta pikku näytteet sekä Ceridal -öljyä. Purulelu vauvalle, "lahjakortti" Lindexille (sillä saa hakea bodyn vauvalle) pienet sukat, suolaliuostippoja ym. Olikohan muuta.. mut paljon kaikkia kivoja juttuja siinäkin oli :happy119
 
Tuo Pampersin pahvilaatikko oli ainakin esikoisen ja kakkosen kanssa sellainen, että sen sai hakea Lindexiltä vauvan syntymän jälkeen, olisikohan postissa tullut jokin "lahjakortti" siihen. En tiedä ovatko muuttaneet systeemiä ja jakavat sitä nykyään vähemmän, vai vieläkö sen saa sitten syntymän jälkeen.

Libero-laukku oli ainakin 2007 Naistenklinikalla ja 2009 Hyvinkäällä jossain käytävän kaapissa, josta sen sai käydä itse hakemassa (kunhan tajusi niin tehdä, kukaan ei asiasta mitään sanonut).
 
Täytyypä olla kärppänä,että saa joka laukun ja laatikon mitä irtoo. :D Helekkarin paljon menny ja tulee menemään rahaa sekä Liberolle, että Pampersille, joten muutaman euron palautus ei oo pahitteeksi.
 
Minä en ole tuollaisesta pampersin laatikosta kuullutkaan...harmillista...pitääpä oikein valmentautua asian tiimoilla :wink
 
Mää haluan kans ton pampers paketin!!:D täytyy olla kärppänä joka paikassa etsimässä sitä..:D
 
Muistelisin, että tuon pampersin paketin sai tilattua pampersin sivuilta (en muista pitikö olla joku koodi) ja se tuli sitten lindexille tai sitten jostain tuli joku lahjakortti lappunen. Voi olla että muistan ihan väärin mutta oma muistikuva on että tilasin sen jostain jollain :D
 
Myö saatiin neuvolasta tuo pampers-laatikko ilman, että tarvis käyä missään valmennuksessa tms.. :)
 
Mie sain tuon pamppersin laatikon neuvolasta toissa kerralla, jakavat sitä kuulemma aika kun siinä on niin hyvin asiaa imetyksestä, muualla ei kuulemma oo samantasosta opasta imetykseen liittyen :) mulla siinä oli body, liivinsuojia, purulelu, vaippoja, siteitä, vauvaöljyä, kylpysaippuaa tms, lipogeeliä(mikä ihme?), hilseshampoita (:D) sit se imetysopas, lindexin joku lahjakortti, sit valokuvamukilahjakortti ja tommonen vauvan ensimmäinen vuosi- kalenteri :) liberolaukun saa kuulemma sairaalasta, jos eivät muista siellä mainita niin pitää kysyä ite, näin sanovat mulle neuvolassa :)
 
Sain kysymättä tänään neuvolasta mukaan sekä ton Libero-laukun, että Pampers-laatikon. Edellä olikin jo kerrottu ton laatikon sisältö, mutta Libero-laukustahan löytyy siis:

-5kpl 2-4kg vaippoja, 9kpl 3-6kg vaippoja
-10kpl siivellisiä siteitä
-2kpl liivinsuojia
-iso paketti (64kpl) puhdistuspyyhkeitä
-tuubi (normi 100ml) perusvoidetta
-2kpl tena-pikkuhousunsuojia
-ampiaislelu vaunuihin
- imetysopas
 
Takaisin
Top