Letrozolin käyttäjiä?

Mulla tänään viimeinen letro (ensimmäinen leteokuuri menossa) ja tosiaan tässä kierrossa en pääse ultraukseen koska gynellä ei ollut aikoja - eli heinäkuun kierrossa sitten vasta ultrataan.
Terolutit aloitan taas kp15.
MUTTA siis, osaisiko kukaan sanoo et missä vaiheessa nyt sitä peittoa pitäisi heilutella vai alanko ovistesteillä metsästämään sitä mahdollista ovista? Mähän en siis ovuloi koska PCOS niin mistään ovistuntemuksista mulla ei ole mitään tietoa. Ja sitten vielä että riittäkö peiton heilutus joka toinen päivä vai pitääkö joka päivä rynkyttää:grin :rolleyes::grin
 
Jessu mulla oli sama yhistelmä edellisessä tärppikierrossa joka oli mun eka letrokierto, en tikutellu ja meillä oli vähän niinku "testi kierros" itekki otettiin tosi rennosti koko kierto, heiluteltiin peittoja sillon kun siltä tuntu. Ei edes kovin tiuhaan ja kuinkas ollakkaan sattu kohilleen. Ja mulla siis pco kans todettuna enkä luomusti ovuloi.
 
Jessu mulla oli sama yhistelmä edellisessä tärppikierrossa joka oli mun eka letrokierto, en tikutellu ja meillä oli vähän niinku "testi kierros" itekki otettiin tosi rennosti koko kierto, heiluteltiin peittoja sillon kun siltä tuntu. Ei edes kovin tiuhaan ja kuinkas ollakkaan sattu kohilleen. Ja mulla siis pco kans todettuna enkä luomusti ovuloi.

Oih tää sun kommentti anto ihanaa toivoa jospa meilläkin tärppäisi mahdollisimman nopeasti. :Heartred
 
Oih tää sun kommentti anto ihanaa toivoa jospa meilläkin tärppäisi mahdollisimman nopeasti. :Heartred

Toivotaan parasta ❤️ En minäkään uskonut että muutamalla pillerillä voi olla niin suuri vaikutus, olin jo mielessä käynyt läpi yli 2 vuoden yrityksen jälkeen että joudutaan käymään kaikki maholliset hoidot läpi ja aikaa kuluu kauan ennen kun saadaan vauva tai saadaanko ollenkaan. Kaikki meni kuitenki hyvin pcosta huolimatta.
 
Testi oli tänään taas selvästi haaleampi. Eli pian uuteen kiertoon ja kohti uusia pettymyksiä :sad001

Voi smoothie. :sad001 Kävin täällä aina välillä kurkkimassa kuulumisiasi ja toivoin todella, että tää olisi se tärppikierto. Tsemppiä :Heartred

Oma tilanne on se, että pistin tosiaan sen pregnyllin viikko sitten. Terolutia myös syön, gyne määräs luteaalivaiheen tueks. Muutamana iltana tässä ollu nipistelyä alavatsalla, juurikin sillä puolella, josta folli irtosi. Säteillyt myös inhottavasti nivuseen ja reiteen. Tiedä sitten mitä meinaa :dontknow Oon yrittäny olla miettimättä ja olla analysoimatta jokaista oiretta. Jotenkin tuntuu uskomattomalta että muka ois heti tärpänny. Vaikka esim. Tuo pipanan kokemus kyllä antaakin paljon tsemppiä.
 
Voi smoothie. :sad001 Kävin täällä aina välillä kurkkimassa kuulumisiasi ja toivoin todella, että tää olisi se tärppikierto. Tsemppiä :Heartred

Oma tilanne on se, että pistin tosiaan sen pregnyllin viikko sitten. Terolutia myös syön, gyne määräs luteaalivaiheen tueks. Muutamana iltana tässä ollu nipistelyä alavatsalla, juurikin sillä puolella, josta folli irtosi. Säteillyt myös inhottavasti nivuseen ja reiteen. Tiedä sitten mitä meinaa :dontknow Oon yrittäny olla miettimättä ja olla analysoimatta jokaista oiretta. Jotenkin tuntuu uskomattomalta että muka ois heti tärpänny. Vaikka esim. Tuo pipanan kokemus kyllä antaakin paljon tsemppiä.

Kiitos:Heartpink Tovottavasti sulla kuitenkin parempi onni! Milloin sä ajattelit testata tai alkaa testailemaan (jos oot himotestaaja niinku mä:hilarious:)?
 
Mulle on juhannus ollu aina aika mitäänsanomaton juhla, pienenä se oli vaan perheen ja sukulaisten ryyppyjuhla, joten muistot juhannuksista ei oo kovin ruusuisia. Niin sitä oon tässä miehelle sanonu, että voikun tästä juhannuksesta tulisi ikimuistoinen kerranki positiivisella tavalla, eli plussatestillä. :happy: et saa nähdä. On tää jotenkin niin jännää aikaa.
 
Mä oon nyt käynyt kauheesti stressaamaan kun nyt tosiaan oletettavasti ensi viikolla ne hedelmällisimmät päivät ja juhannuksena on likkakaverin koko viikonlopun kestävät polttarit. Noh yleensähän tuollaisissa tulee otettua yksi jos toinenkin ja nyt mulla on kamala paniikki että mitä jos ensi viikolla tärppääkin ja sitten lähden heti viikonloppuna rellestämään.. Niin ristiriitaiset ajatukset kun tekis mitä vaan että vaan tärppäis eikä riskeerais sitä millään mut sit taas meille on koko ajan ollu tärkeää ettei elämä saa pyöriä vaan sen vauvahaaveen ympärillä ja elämää ei saa jättää elämättä sen takia et "mitä jos nyt " tärppää. :sad001
 
Onko kellään tietoa voiko letrot jotenkin aiheuttaa väärää positiivista tulosta rtestiin? Tein tänään kun oli tarkoitus lähteä illalla tuulettuu mut sieltä tulikin selkeä mutta vaalea viiva... maanantaina kaksi viikkoa oviksesta.
 
Onko kellään tietoa voiko letrot jotenkin aiheuttaa väärää positiivista tulosta rtestiin? Tein tänään kun oli tarkoitus lähteä illalla tuulettuu mut sieltä tulikin selkeä mutta vaalea viiva... maanantaina kaksi viikkoa oviksesta.
Ei tietoa sellaisesta. Eihän ne mitään hcg:tä kuitenkaan sisällä, niin kuin esim. irrotuspiikit. Onnea!:)
 
Onko kellään tietoa voiko letrot jotenkin aiheuttaa väärää positiivista tulosta rtestiin? Tein tänään kun oli tarkoitus lähteä illalla tuulettuu mut sieltä tulikin selkeä mutta vaalea viiva... maanantaina kaksi viikkoa oviksesta.

Ei voi, joten onnea plussasta!!
 
Okei, saa nähdä tummuuko tuosta.. oli tosiaan 2v ehkäisy pois ja nyt eka kierto letroilla.. oli myös metformiini käytössä nyt ekaa kertaa viimeisen kuukauden. Oviksen sain tikutettua kontrolliultran jälkeen ja siihen päivälle ajoitettiin yhdyntä. Ihmeitä näköjään voi tapahtua:smiley-bounce012
 
Mä oon nyt käynyt kauheesti stressaamaan kun nyt tosiaan oletettavasti ensi viikolla ne hedelmällisimmät päivät ja juhannuksena on likkakaverin koko viikonlopun kestävät polttarit. Noh yleensähän tuollaisissa tulee otettua yksi jos toinenkin ja nyt mulla on kamala paniikki että mitä jos ensi viikolla tärppääkin ja sitten lähden heti viikonloppuna rellestämään.. Niin ristiriitaiset ajatukset kun tekis mitä vaan että vaan tärppäis eikä riskeerais sitä millään mut sit taas meille on koko ajan ollu tärkeää ettei elämä saa pyöriä vaan sen vauvahaaveen ympärillä ja elämää ei saa jättää elämättä sen takia et "mitä jos nyt " tärppää. :sad001

Ei noin alussa raskautta ole mitään haittaa jos juo alkoholia. Eikä se ole vielä edes kiinnittynyt silloin, jos siis ens vkolla vasta ovis..? Itse kans mietin usein et enpä lähde tuonne kun oon varmaan sit jo raskaana. Mut eipä ole kannattanut, niin en enää niin ajattele.. Ja lopetan paheet vasta kun plussaan.
 
Mäki oon tullut samaan lopputulokseen että elän vasta sitten niinkuin raskaana KUN saan sen plussan testiin. Muutoin tuntuu jotenkin vielä paskemmalta ne jokakuukautiset pettymykset jos on vielä elänytkin niinkuin raskaana. Mutta se on vaikeaa kun miettii että vois varata matkan, tai esim. ostaa liput tonne festareille jne mut sit ajatteleekin mitä jos oon raskaana enkä voikkaan lähteä matkalle tai festariliput menee "hukkaan". Sit kaikki jää hankkimatta ja hupsheijakkaa kohta ollaankin siinä hetkessä millon tapahtuma ois ollu ja vieläkään ei mitään raskautta näy tai kuulu.

Joten Jesssu nauti polttareista ja ota ilo irti! :happy:
 
Mäki oon tullut samaan lopputulokseen että elän vasta sitten niinkuin raskaana KUN saan sen plussan testiin. Muutoin tuntuu jotenkin vielä paskemmalta ne jokakuukautiset pettymykset jos on vielä elänytkin niinkuin raskaana. Mutta se on vaikeaa kun miettii että vois varata matkan, tai esim. ostaa liput tonne festareille jne mut sit ajatteleekin mitä jos oon raskaana enkä voikkaan lähteä matkalle tai festariliput menee "hukkaan". Sit kaikki jää hankkimatta ja hupsheijakkaa kohta ollaankin siinä hetkessä millon tapahtuma ois ollu ja vieläkään ei mitään raskautta näy tai kuulu.

Joten Jesssu nauti polttareista ja ota ilo irti! :happy:


Hehhe tajusin että vähän on ristiriidassa noi mitä sanoin mutta ehkä tajusitte pointin:laughing002
 
Mäki oon tullut samaan lopputulokseen että elän vasta sitten niinkuin raskaana KUN saan sen plussan testiin. Muutoin tuntuu jotenkin vielä paskemmalta ne jokakuukautiset pettymykset jos on vielä elänytkin niinkuin raskaana. Mutta se on vaikeaa kun miettii että vois varata matkan, tai esim. ostaa liput tonne festareille jne mut sit ajatteleekin mitä jos oon raskaana enkä voikkaan lähteä matkalle tai festariliput menee "hukkaan". Sit kaikki jää hankkimatta ja hupsheijakkaa kohta ollaankin siinä hetkessä millon tapahtuma ois ollu ja vieläkään ei mitään raskautta näy tai kuulu.

Joten Jesssu nauti polttareista ja ota ilo irti! :happy:

Joo ja ehkä kun onkin suunnitellut kaikkea, niin plussa tuleekin :) ja sit ei kyl haittais vaik menis hukkaan rahat jos ei meekään :) tai sit vaan menee vaik ei esim joiskaan alkoholia tmv :) mietin kauan ostanko liput elokuun loppuun risteilylle, ja ostin. Ehkä meen vaik oisinki raskaana :) enemmän harmittais jos ei ois raskaana eikä ois lippua
 
Joo ja ehkä kun onkin suunnitellut kaikkea, niin plussa tuleekin :) ja sit ei kyl haittais vaik menis hukkaan rahat jos ei meekään :) tai sit vaan menee vaik ei esim joiskaan alkoholia tmv :) mietin kauan ostanko liput elokuun loppuun risteilylle, ja ostin. Ehkä meen vaik oisinki raskaana :) enemmän harmittais jos ei ois raskaana eikä ois lippua

Totta kaikki nuokin! Pitääpä siis varailla se syksyn reissu viimein! Vaikka nyt jos kesällä tuliskin raskaaksi niin syksyllä voi vielä hyvin lentää:happy:
 
Joo ite oon kanssa sillä fiiliksellä, että elän mahdollisimman normaalisti, suunnittelen menoja ja reissuja. Koska jep, harmittas jos jonnekin jättää menemättä siinä uskossa että on sillon raskaana. :)

mulla tänään dpo 9 ja eilisestä saakka ollu alavatsa kipee. Ihankun ois vatsalihaksia tehny. Vaikka mun liikkumiset viikonlopun aikana on ollu lähinnä kevyttä kävelyä ja liikkumista sohvan ja jääkaapin välillä. :grin + itkuherkkä ja äkänen :rolleyes:

Mutta yritän silti olla bongailematta oireita ja malttaa mieleni.
 
Täällä menossa kp 25. Ovista tosiaan en saanut bongattua niin dpota vaikee laskee :grin epäilisin kyllä että olis ollut siinä jossain kp20 hujakoilla :rolleyes:
Flo ennustelee kuukautisten alkua 8päivän päästä, mutta katsotaan.

Mites muilla menee?
 
Takaisin
Top