Letrozolin käyttäjiä?

Mites piinailijat, Hannuli ja emppuelkku, onko vielä mitään "oireita"? :) Vaikka aikaiset päivät taitaa olla molemmilla.

On tää vauvakuumeilijan kuukausi toisensa perään yhtä odottelua :shifty: Ensin odotetaan menkkojen loppumista, sitten sitä että pääsis tikuttamaan ovista, sitten tärppipäiviä ja ovista, oviksen aikaan odottaa että alkaispa ne piinapäivät, ja sitten kun ne alkaa voi sitä niin loputonta piinaa :grin Sitten jo miettiikin, että jokohan vois tehdä raskaustestin :wacky: On tää hullua :facepalm:

Mites teillä muilla? :grin Täällä siis kp 11 menossa :wink
 
Paljon onnea Varpu! :Heartred Kunnon plussa sieltä pärähtikin! :excited001

Täällä dpo 7 ja menkkajomot vähän lievittynyt. Viikonlopun olen mennyt kyllä niin tukka putkella, että en ole pahemmin edes muistanut kiinnittää huomiota tuntemuksiin. :grin
 
Täällä dpo9 ja pientä menkkajomoa ajoittain, huono olo ajoittain, mutta voi johtua myös epäsäännöllisestä syömisestä. Tukka putkella menty täälläkin. Huomenna _periaatteessa_ voisin testailla varuiksi, kun olen menossa kaverin kanssa terassille. Aikaisilla päivillä negan voi vielä selitellä päässään siitä johtuvaksi :roll: Usko tärppiin on yhtä pieni kuin aiemminkin. "Sitä tapahtuu muille, ei mulle"
 
Voi Hannuli, syvimmät pahoittelut sekä negasta että erosta :Heartred Nyt tuli lopullisesti mitta täyteen? Muistan teidän taustoja tuolta toisesta ketjusta. Jaksamista tilanteeseen :Heartred
 
Salainensydän, kiitos :heart: Juuri näin, nyt tuli mitta täyteen lopullisesti, samat syyt kuin aiemmin.

Dpo11, viivanpaikka Rfsu:n testiin. Mulla jäi 2 lugea välistä, kun unohdin käydä eilen apteekissa... kuinkahan paljon vahinkoa ehti tapahtua? :sad001
 
Moikka kaikki! Minä liityn myös joukkoon :) Ennen kun kirjoitin mitään niin käytin edelliset pari iltaa lueskellen tän ketjun läpi. Paljon tsemppiä kaikille ja hermoja! Niitä tää vaatii.

Mulla on ennestään yksi lapsi (11/2015), joka sai alkunsa ekasta tero/letro kierrosta. Mulla taustalla pcos ja ihan on ollut jo nuoresta asti kuukautisten puuttuminen ja ovuloimattomuus ongelmana. Pahimmillaan ne tuli vaan kerran vuodessa. Nyt tuon tyttären syntymän jälkeen mun kroppa ikäänkuin heräsi henkiin hetkeksi ja mulla tuli kellontarkasti kuukautiset vajaa vuoden, kunnes nyt sit taas ollaan palattu lähtöpisteeseen pikkuhiljaa.. edellisen kerran oli menkat melkein 10 viikkoa sitten. Kävin gynellä juttelemassa ja sain taas terot joilla käynnistettiin menkat ja ne olikin viime viikolla. Sunnuntaina otin viimeisen letron ja nyt sit odotellaan onko jeesiä.

Tulevana torstaina menen ultraan tsekkaamaan tilanteen, silloin mulla on kp10. Tänään on ollut aivan järkyttävän kipeä alaselkä ja alavatsa ihan tulessa, vähän oikein jännittää et mitähän siellä muniksissa oikein tapahtuu [emoji16]
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Linhee! :) Joko siis kävit ultrassa?

Mitäs tänne kuuluu, missä vaiheessa kierrot menossa? Täällä kp 5, viime kierrossa mulla tehtiin siis aukkari mutta siitä kierrosta ei plussaa tullut. Olin aika hajalla kun olin ladannut niin suuret toiveet tuohon aukkariin netistä löytyneiden kokemuksien perusteella, kun pitkään yrittäneet olivat tulleet raskaaksi aukkarikierrosta. Näitä kokemuksia löytyi tosin myös aukkarin jälkeisestä kierrosta, joten yritän pysyä positiivisena :)Toissapäivänä aloitin taas letrot, niillä siis jatketaan ainakin syksyyn asti.
 
Tervetuloa Linhee :)

Salanensydän: toivotaan että tästä kierrosta tulisi plussa teille ♡

Minulla kp 26 menossa. Letrot söin, Inseminaatioita ei nyt tehny polin sulun takia. Olen menettänyt jo toivoni plussaa tästä kierrosta vaikka rinnat on arat ja mahaan nippalee. Seuraavasta kierrosta inseminaatio 2.
Minulle Aukkarin tekevät vasta kolmannen inseminaation jälkeen :sad001
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ollaan vielä välikierrossa, viides primolut syöty tänään. Nyt menossa kp31, tulevassa kierrossa jatkuu taas pistoshoidot.

Salainensydän: niin se olin minäkin pettynyt kun ei joulukuinen aukkari auttanut raskautumisessa, mutta käy järkeen kun vika on siinä kun en ovuloi luomusti.. Tuubat oli siis auki mulla.
 
Tervetuloa @Linhee täältäkin suunnalta!

Täällä menossa kp 13 ja ovista yritän bongailla. Toiveissa olisi, että letrokierto nro 2 toisi toivotun tuloksen . :coldfeet:
 
2 vuoden aikana on ollut kyllä 1km ja 1kkm. Jospa nyt elokuussa tulisi plussa Aalto tänne ♡♡♡
Mulla on folli ultra 3.8 huomenna aloitan letrot.
 
Oletteko muuten huomanneet että olisi vuoto runsaampaa ja/tai menkat kivuliaat siinä kierrossa kun syö letroja? Mulla on nyt joka letro kierrossa ollut. Koko ajan saa veskissä juosta ja töissä haasteellista, pitää aina toimistolle ajella 2h välein.
 
Takaisin
Top