Letrozolin käyttäjiä?

Okei, ehkä mä soittelen kun lähete tulee ja kyselen onnistuuko niin :)
 
Onnea hurjasti plussanneille :)
Vaikuttiko letrot oviksen ns normi aikatauluun mitenkään?
Entä kierron pituuteen?
Entä menkkoihin?
 
Kiitos. Mul oli kierto tosi tasainen molemmat kerrat. Kp 14 ovis ja kierto 28 päivää. Ilman lääkkeitä kierrot huidellu jossain 40 ja enemmänkin. Menkat oli ihan normaalit, turvotusta tuli tosta sekä näppyjä naamaan vähän.
 
Meillä riitti yks kierto letroilla. Yksityisellä kävin ja ovis ultrattiin ihan siksikin että annostusta voidaan sitten tarvittaessa rukkailla. Aika värikkäältä vaikuttaa käytäntöjen kirjo... Mulle lääkäri sano kun munarakkula näkyi että 3kk kokeillaan samalla annostuksella ja jos ei kolmannesta kierrosta tärppää niin sitte taas ultraan tarkistamaan mikä on tilanne.
Letroilla ei kuulema ole niin suurta riskiä monisikiöraskauteen kuin clomeilla. Toivottavasti tästä hoidosta on apua muillekin!
Muoks lisäys vielä, mulla kiertoa lyhensi sen 2pv, mutta kierto on muutenkin ollut välillä epäsäännöllinen niin mene ja tiedä sitten :)
 
Kyfi täällä eka kierto menossa. Kuuri syöty ja nyt odotellaan :) tänään kp12. Kävin myös akupunktiossa kp7 ja kp8. Toivottavasti tulis se mieluisa tulos!

Sulla jo hyvin viikkoja kasassa, onnea:Heartred
 
En huomannut mitään sivuoireita. Paitsi nyt leukaan kohosi finni, vaikka yleensä tulee ainoastaan kuukautisten aikaan. Tuliko sulle silloin oireita ja missä vaiheessa sulla oli ovis?
 
Pepe, kyl mulla kans tuli finnejä, varsinkin leukapieleen ja myös painoni nousi kaikkien noiden hormonilääkkeiden aikana (6kk) pari kiloa. Mul oli ovis letroilla molemmissa kierroissa kp 14 ja koko kierto 28. Ku normaalisti ei ovista löytynyt ja kierrot mitä vaan 30-50.
Diku, tarkoitatko et plussa tuli raskaustestin? Onnea plussasta!!
 
Minullakin nyt ensimmäinen kierto letroilla. Eilen otin ensimmäiset pillerit ja iltapäivällä oli hiukan höntti olo ja erikoista päänsärkyä.. toivottavasti ei jatku pidempään! Ensi viikolla sit ultrataan kp 11. Hiukan jänskättää mitä nää lääkkeet saa aikaan :) Ja jos sitä sais ekaa kertaa elämässä plussan edes ovistestiin niin ois huippua!! :D

Kuinka monta kiertoa teillä on käytetty letroja ja millä lopputuloksella? Onko seuraavana sitten inssi vai koeputkihedelmöitys?
 
Lucija mulla joka toinen kierto letrokierto. Nyt menossa välikierto teroluteilla ja ens kierrossa taas letrot. Mulla ei mitään oireita tullut pillereistä paitsi kovat oviskivut! En tiedä johtuuko akupunktiosta vai letrojen ja akun yhteisvaikutuksesta. Nyt ootan ensi kiertoa että saan letrot käyttöön taas. Ja silloin ultra kp12.

Itse oon käynyt yksityisellä joka määräs letrot. Nyt ensikuun alussa on julkisenpuolen ensimmäinen kerta. :) plussatuulia sulle! Ja tuu ihmeessä kertomaan miten ultrassa meni.
 
Jahas,se on sitten paluu letroihin..Eli jos kierto säilyy niin maaliskuun alussa saa aloittaa letrot uudestaan :rolleyes:
Toivottavasti Pepe saisit plussan tästä kierrosta :Heartpink
 
Diku en oikein usko :D en oo ovista tunnistanut ollenkaan..
 
Minä käytin letroja olikohan 3 kuukautta kierron 3-7pv. Mitään muutosta missään ei juurikaan havaittu. Välillä kaikki tunteet tunsin vähän voimakkaammin eli kiukkukohtaus saattoi ihan huomaamatta räjähtää hetkessä jos vetoketju ei just sillä ekalla kerralla mennyt kiinni :bored: Menkat oli normaalit ja kierron pituus heitteli parilla päivällä kumpaankin suuntaan.
Ovulaatio taisi vähän selkeämpi ultrassa olla mutta raskautta se ei tuonut tähän osoitteeseen :grumpy:
Onnea hurjasti plussanneille :)
Vaikuttiko letrot oviksen ns normi aikatauluun mitenkään?
Entä kierron pituuteen?
Entä menkkoihin?
 
Täällä on eka kierto letrojen kanssa ja dpo 11 meneillään. Söin 2,5 mg per päivä kp 3-7. Kuurin aikana nousi aina iltaisin pieni kuume ja oli lihaskipuja. Ovulaation oireet oli paljon aiempaa vähäisemmät, ilman ultraa, ovis-testailua ja aamulämpöjen mittausta olisin epäillyt etten ovuloi ollenkaan. Luomu-kierroissa ovulaatio on selvä ja tissit tulee ihan turkasen kipeiksi heti oviksen jälkeen. Nyt lievä kipu alkoi vasta dpo 8 ja sekin vain iltaisin. Muutekin on ollut tosi oireeton loppu kierto aiempaan verrattuna. Dpo 9 testasin negan (joo olin hätähousu :grin), huomenna dpo 12 ajattelin testata seuraavan kerran. Yritystä meillä on takana yli 1,5 vuotta nyt ja mitään selvää syytä lapsettomuudelle ei ole löytynyt (miehen tulokset oli priimaa, mutta multa löytyi tämän kierron ultrassa endometrioosi).

Iitu-94, miten siellä edetään nyt jatkossa? Vieläkö on letrot käytössä?
 
Larissa- Alkuvuodesta aloitin Menopurin pistämisen ja pari päivää sen kanssa pistin myös Orgalutrania. Suunnitelmana oli ivf, mutta ultrassa näkyi vain kolme pientä follia ja sanottiin ettei lääkkeet juurikaan tehoa joten annosta nostettiin vielä pariksi päiväksi. Seuraavassa ultrassa näkyikin enää yks folli joten päätettiin ettei sitä kerätä vaan tehdää inseminaatio.
Joten 23.1. 1,5vrk ennen inssiä pistin Pregnylin ja 25.1 oli inssi.

Meillä yritystä pikkusta vaille 2vuotta, ja nyt todettiin syyksi taaperona sairastamani syöpä ja sen tuhoisat hoidot. Kuulemma kaikkea se ei tuhonnut eikä peliä vielä menetetty. Nyt vaan odotellaan mitä verikokeiden tulokset sanoo viikon päästä, että tärppääkö vai viekö tie ivf-hoitoon.

Paljon onnea teille yritykseen ja mahdollisiin hoitoihin!:Heartred
 
Takaisin
Top