Lemmikit

Meillä on parin viikon päästä 14 vuotta täyttävä novascotiannoutaja. :Heartpink Todella toivon, että vanha rouva jaksaa porskuttaa vielä niin, että tapaa uuden vauvan, vaikka ei ole kyllä ikinä omista vauvoista oikein perustanut. Muiden vauvojen tuoksuja sen sijaan rakastaa. :)
 
Vajaan vuoden ikäinen bulli, laiska kun mikä mutta tykkää riehua meidän pian 3-vuotiaan kanssa. Onpahan sitten seuraa vaunulenkeille
 
Meillä kaks kissaa, 5 ja 4 vuotiaat. Sitten sunnuntaina tuli tollainen riiviö. Cairninterrieri, 10,5 viikkoinen. :D
 
Meillä 9kk vesikoira, joka tunkee aina nokkansa kaikkeen touhuun mukaan. Eli meillä on varmaan sitten aktiivinen vauvanhoitoapulainen :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä kissat 10, 11 ja 15 v. Eivät oikein tule toimeen esikoisen kanssa joka kiljuu aina kissan nähdessään :sad001 Toivottavasti uusi tulokas suhtautuu paremmin kissoihin ja esikoinen alkaa myös tottua..
 
Meillä on kaksi kissaa, molemmat 3v. Olen kyllä enemmän koirien perään mutta mies kelpuutti kissan helpommin joten näillä mennään. :wink

Ootteko huomanneet eroa lemmikkien käyttäytymisessä? Mehän ollaan kaikki aika alussa, mutta oon kuullut joskus että jotkut lemmikit alkaa tohottaa jo ennenkuin äippä on plussannut!

Meillä toinen on tullut hirmu aktiiviseksi, koko ajan kerjää huomiota ja toinen vaan nukkuu koko ajan, saattaa johtua syksystä ihan, mutta ehkä ne jotain vaistoaa :)
 
Toi meidän pösilö muuttuu todella suojelevaksi! Jos en oo raskaana sitä ei vois vähempää muut koirat kiinnostaa ja ei todellakaan ole agressiivinen mut kun oon paksuna siitä tulee hullu! Se vartio mua toisilta koirilta/ epäilyttäviltä ihmisiltä... Jos joku tulee liian lähelle niin alkaa haukkua kun mielenköyhä ja kyöhnää kiinni mun jalassa:sad001 ei oo kyl keneenkään kiinni käyny mut tarkkana saa olla... Nyt raskaana ollessa mun pitää käyttää sillä kuonokoppaa, ihan varuiks... Miehen kanssa ulkoillessa ei oo ongelmaa!
 
Meillä on 2 kissaa, 2 kania ja 1 irlannin setteri. Koira on kyllä muuttanut käytöstään huomattavasti. Se on mun lähellä tosi levoton. Heti kun menen pitkäkseni (myös öisin) tulee sängyn viereen ja laittaa päänsä mun vatsan päälle. Siinä voi olla ties kuinka kauan. Välillä voi mennä pois ja taas tulla takaisin. Nuolee myös innolla mun alaselkää. Ja jos tekee jotain kiellettyä niin ei usko mun kieltoja ollenkaan!
 
Meillä 6vuotias seksrotuinenpystykorva. Leppoisa ja leikkisä perhekoira, Tytti.
Siskolla on leikattu poika mäyris jo 10vuotias, oli meidän vauva aukana todella vahtija kun käytiin kylässä oli koko ajan kiinni tytössä, mutta kun tyttö alkoi liikkumaan kiinostus koiralla lopahti. Hauska tapaus
 
Meillä on kissaa, toinen on 8 ja toinen n. reilun vuoden (rescue-katti, niin tarkka ikä ei ole tiedossa). Vanhempi on tommonen laiskanpulskea, mutta kyllä toi teini aina välillä saa potkittua siihenkin virtaa.

Nuorempi on luonteeltaan tosi arka, ja esim uusiin ihmisiin se alkaa luottaa tosi hitaasti. Hassua kyllä, lapsiin tää ei tunnu pätevän: kaverin 4v likka oli käymässä, ja katti oli heti innoissaan tekemässä tuttavuutta ja leikkimässä! Aika hyvä merkki siis.
 
Minulla kultsin ja sakemannin risteytys setäkoira 10v, joka valitettavasti asuu pitkälti äidilläni, sillä hauva ei ole koskaan oikein sietönyt kiljuvia ja juoksevia lapsia ja niitä täällä meillä on kuusi. Vauvaa oli kuitenkin kova hoitamaan ja kun olin raskaana, muuttui ihan skitsoksi.

Ei ollut pelkästään epäilyttävät vastaantulijat vaan kaikkille vastaatulijoille piti vähän öristä etteo tule lähelle ja ihme tarve suojella muiöta koirilta ja ihmksiltä varsinkin pimeällä. Tällaista käytöstä ei muiden kanssa ollut ulkona. Äitin koira vahti taas sisällä jatkuvasti masun vieressä, istui joko nojatuolin käsituella tai sylissä tai vieressä. Ei äitiltä kauheasti uutta raskautta salailtu kun neiti karvakuono samantien törähti istumaan masun suojaksi eikä asennosta hievahtanut. Heh.
 
Meillä on vajaa vuoden ikäinen Lapinkoira narttu. Hän on seurannut minua kuin hai laivaa siitä lähtien kun olen ollut raskaana. Aikaisempi koira oli myös lappari ja hän ehti vahtia nämä meidän kolme aikaisempaa lasta. Tämä neiti pääsee nyt vahtimaan tämän uuden vauvan.
 
Meillä on neljävuotias terrieri. Rakastaa lapsia! Ollaan saatu se hyvin opetettua tavoille, esim. ei koske lasten leluihin (paitsi palloista menee ihan sekaisin), ei hypi lapsia vasten jne. Vauvoja kun on nähnyt niin haluaisi käydä niitä pussaamassa. :D Ja kun kuulee vauvan itkua niin on heti mukana pelastamassa tilannetta.

En ole kyllä huomannut että reagoisi tähän raskauteen mitenkään... Mitä nyt vähän enemmän tulee vierelle silitettäväksi. On se kyllä vähän pönttökin että liekö ees tajuaa. :D
 
meil oli pässi ja kanoi kunnes vuokranantaja sano et hänpä ei haluakaa enää et meil on ni nyt ovat anoppilas. no pässi muuttu todella mustasukkaseks ja suojelevaks yhtäkkiä...ja ku käyty anoppilas ni eipä se perusta muista mun lähellä.
 
Takaisin
Top