Lemmikit

Täällä on myös kauheesti öttiäisiä mutta kun vauvalla on pitkähihaiset vaatteet ja myssy niin kyllä siellä manducassa on hyvin suojassa. Viimeksi eilen metsässä testattu :)

Koirat on kesäaikaan lähinnä ulkona. Vauva kuuluu perheeseen mutta eivät huomioi sen olemassa oloa juurikaan. Kissat elävät niinku vauvaa ei olisikaan :D
 
Ok. Itse vaan ajattelin, että jos pääsevät kuitenkin naamasta tai muualta puremaan. Mutta josko ei sitten, täytyy itsekin testata :) Mulla kävi myös mielessä jonkun harson/hyttysverkon virittely, mutta se pitäisi kuitenkin saada vähän irti ihosta, etteivät pääse sen läpi pistämään. Kaikkea sitä joutuu nykyisin pohtimaan :grin
 
Ootteko pystynyt antamaan koirille huomiota entiseen tapaan? Omia koiria silittelen ja kouluttelen entiseen tapaan, mutta lenkit on vähentynyt. Miehen beagle taas on alottanut pissimään ja kakkimaan sisälle, vaikka just ennen syntymää saatiin tuo tapa pois...
 
Treenaamaan (esteille) ei oo päästy tytön takia, pihassa pyrin tekee joka päivä jotain pientä. Rapsutteluja ym. aina kun tytön saa nukkumaan. Lenkkeilyä enemmän kuin loppuraskaudesta.

Kovin tyytyväisen oloisia karvakavereita eivätkä oo millään tavalla protestoinu tytön tuloa laumaan. :)
 
Meillä muut huomioi koiria mua enemmän ja niiden elämä on säännönmukaistunut kun anoppi noudattaa niiden kanssa viitteellistä aikataulua jonka joskus tein kun hoitivat koiria niin että olin itse poissa. Itse kun olen suurpiirteisempi :D muutenhan pääsääntöisesti näin kesäaikaan koirat on päivät ulkona ja hommissa mukana ja yöt omassa huoneessaan (talon ainoo viilee paikka).
 
Meilläkin päivästä on suuren osan ajan häkissä ulkona. On sen verran iso, että setterikin mahtuu rinkiä juoksemaan ja siellähän ne itseään viihdyttää. Kunhan kiinnipitoaika loppuu, niin pääsee koiratkin vapaana olemaan :) Harmi vaan kun mies on aamusta iltaan aina töissä, niin ei päästä kaikkien kanssa kunnon lenkeille. Meillä on kyllä muutenkin niin huonot lenkkeilymahdollisuudet, että ihan ärsyttää :D
 
Meillä on alettu päästä takaisin normaaliin elämään koirien osalta. Nykyisin pääsen aamulla ja illalla käymään lenkillä ja muutamaan kertaan ollaan käyty kentällä jo treenaamassa. Ihan hyvin on onnistunut syötöt ja vaipan vaihdot kentän laidallakin autossa :) Jälkeä haluaisin kyllä päästä vielä ennen syksyä ajamaan.
 
Voi mahoton tuota setteriä. Ei yhtään osaa vauvaa varoa. Saattaa vaan hypätä päälle jos istun vauva sylissä sohvalla :angry1 Ei oo mitään sattunut (vielä), mutta tuon mielenliikkeitä on niin vaikea arvata. Saattaa nätisti seistä lattialla ja yks kaks loikkaa syliin. Jotenkin se käyttäytyy kuin vauva olis näkymätön.
 
Takaisin
Top