Lemmikit ja vauva

Oon kans kuullut, et alumiinifoliota vois koittaa laittaa just esim vaunuihin tai sänkyyn, et kun kissa sinne hyppää, niin pelästyy sitä ja lähtee pois :).
 
Mä vuorasin meidän keittiönpöydän kerran foliolla. Yks aamu mies bongas kissan makaamasta keskeltä pöytää :D Ei siis auta meillä. Mut ehkä se toimii paremmin pehmeällä alustalla.
 
Meillä on kaksi ulkokissaa, jotka kuitenkin ihmisystävällisiä ja kesyjä. Mietityttää vaan kuinka uteliaina kissat tulevat vaunuissa nukkuvaa vauvaa katsomaan. Mutta kai se vaan vaatii eka tarkkailua ja Itkuhälyttimet saatiin lainaksi, että voi niitäkin hyödyntää
 
Mää nyt täällä pommitan joka keskusteluun viestejä :D meillä on kaks kääpiökoiraa, kunnon sylivauvoja. Vanhempi koira mököttäny mulle alkuraskaudesta asti, saapa nähä mitä tuumaa vauvasta. Luulen että ei oo huomaavinaan. Pitää laitokselle ottaa mukaan joku rätti millä saa sitte vauvan hajua tuotua kotiin ennen ku kotiudutaan :)
 
Meillä on labradoripoika ja kieltämättä alkaa pikku hiljaa mietityttää miten yhteisarki vauvan kanssa sujuu. Lapsia rakastava ( ja kaikkia muitakin) koirahan tuo kyseinen yksilö on ja esikoisen (9v) kanssa on aina mennyt hyvin. Ongelmaksi saattaa muodostua kuitenkin liiallinen innokkuus yhdistettynä isohkoon kokoon. Koiralla on nimittäin suuri tarve päästä lohduttamaan = nuolemaan, jos esikoisella on vaikka paha mieli.

Uutena asiana on nyt viime aikoina ilmaantunut mun kanssa lenkkeillessä muriseminen vähänkin epäilyttävälle tilanteelle/ihmiselle/koiralle. Kaipa äiteetä pitää suojella nyt kun on vielä kallis lasti mukana :banghead: Tuollainen murina on täysin epänormaalia toimintaa meidän koiralle. Täytyy toivoa, että synnyttäminen auttaa!

Ajattelin myös ottaa laitokselle jonkin rätin mukaan hajustumaan koiraa varten.
 
Takaisin
Top