Lastenvaunut

Elinaah

Jostain jotain jo tietävä
Kesämammat 2017
Heippa! Onkos täällä vielä kukaan kerennyt miettimään vaunuja vauvalle? Itse esikoista odotan ja merkkejä on niin kamalasti ja hintaeroakin löytyy mukavasti niin ajattelin jos täällä voisi vähän vaunuasioista keskustella :) Tarvisi käyttöä kestävät,hyvillä isoilla renkailla varustetut vaunut joihin mielellään saisi turvakaukalonkin kiinni. Tänään löysin semmoisen merkin kuin baby merc onko kenelläkään kokemusta? :)
 
Tilattiin oz babysta välipäiväalesta Brio Smile 2 -starttipaketti. Siihen kuuluu yhdistelmävaunut, turvakaukalo+adapteri, sadesuoja ja hyttyssuoja vaunuihin. Hintaa tuli alen ja tarjousten myötä vaan 645 euroa. Esikoista odotetaan kans niin ei paljon tietoa näistä ollu. Lähinnä katsellut vaunuja joka paikassa missä niitä nähny ja Britaxin näyttänyt olevan suosittu ja meille sopivan kokoinen ja näköinen. Netistä sit noita malleja tutkinut ja kun tohon sattui niin hyvä hinta ja oli kaikki mitä haettiin niin siihen iskettiin sit. Vaunut on vielä matkalla meille et innolla odottelen miltä ne sit näyttää. La meillä 3.6. että ajoissa liikkeellä mut päätettiin se jo alkuvaiheessa et jos näkyy jotain sopivan hintaista tarpeellista niin hankitaan pikkuhiljaa ettei tuu sit monen tunnin laskua kun viime hetkellä kaikki hankkii kerralla.
 
Me ostettiin emmaljungan super vikingit :) suosittelen menemään liikkeeseen katselemaan vaunuja ja saamaan asiantuntevaa palvelua. Teet valmiiks vähän listaa mitä toivot vaunuilta ja ne hoitaa loput. Vaikka ostaisit vaunut myöhemmin netistä tai käytettynä, niin olisi ammattilaisten ilmaiset vinkit hyödynnetty [emoji106]
 
Mulla on ennestää britax go:t. Oon tykänny. Niihi sopiva kaukalo löytyy ja adapterit. Talvipyörät eriksee ja sit kääntyvät pyörät jos haluaa. Ollu kätsät. Tykkäsin ku on kapeet ni mahtuneet pienestä välistä :D en tiiä nyt miten teen. Ostan varmaa käytettynä jotkut halvat tuplat. Pääosin meinasin sit kantaa toista ja työntää toista.
 
Tilattiin oz babysta välipäiväalesta Brio Smile 2 -starttipaketti. Siihen kuuluu yhdistelmävaunut, turvakaukalo+adapteri, sadesuoja ja hyttyssuoja vaunuihin. Hintaa tuli alen ja tarjousten myötä vaan 645 euroa. Esikoista odotetaan kans niin ei paljon tietoa näistä ollu. Lähinnä katsellut vaunuja joka paikassa missä niitä nähny ja Britaxin näyttänyt olevan suosittu ja meille sopivan kokoinen ja näköinen. Netistä sit noita malleja tutkinut ja kun tohon sattui niin hyvä hinta ja oli kaikki mitä haettiin niin siihen iskettiin sit. Vaunut on vielä matkalla meille et innolla odottelen miltä ne sit näyttää. La meillä 3.6. että ajoissa liikkeellä mut päätettiin se jo alkuvaiheessa et jos näkyy jotain sopivan hintaista tarpeellista niin hankitaan pikkuhiljaa ettei tuu sit monen tunnin laskua kun viime hetkellä kaikki hankkii kerralla.

Meillä on näistä vanhemmat versiot, tykkään ihan älyttömästi! Haikeudella oon kattonut tuplarattaita meille.
 
Esikoisen vaunu hankinta edessä. Olen "aina tiennyt " että meille tulee emmaljunga vaunut.. menin kuitenkin eilen baby styleen tietoisesti että he eivät ej myy. Jotenkin innostuin stokken trailziin... apua tämä on vaikeaa... täytyisi mennä lastentarvikkeeseen emmaljungaa hypistelemään... la 3.6. Että kiire ei vielä ole..
 
Britaxin smilille peukut täältä. Meillä se brion versio ja ihan huippu ollut koko esikoisen ajan. Koiran kanssa lenkkeillessä kääntyvät etupyörät olleet ehdottomat.
 
Meillä kans vaunujen hankinta edessä. En halua käytettyinä, kun en luota siihen, että ne on pidetty hyvin...
Emmaljungat on ollut haaveissa, mut katsotaan nyt raaskiiko maksaa niin paljon. Yhdistelmät pitäisi olla kaukaloadapterilla ja kääntyvillä etupyörillä. Muuta en osaa tällä hetkellä vaatia.;-) Suunnitelmissa on mennä naapurikaupungin isompaan kärryputiikkiin ohjeistettavaksi. Sen verran oli utopistisen oloista netin kautta ominpäin alkaa kstsomaan, että tässä kohtaa palvelua kaivataan...
 
Me hankittiin Britaxin Go Nextit välipäivien alesta. Yhdistelmät ja kaukaloadaptereilla (kaukalo Cybexin Cloud Q). Tähän saa tarvittaessa ne kiinteät isommat "talvirenkaat" eteen kääntyvien tilalle, mutta myyjän mukaan kukaan ei ole vielä tullut niitä hakemaan, että ovat näköjään pärjänneet näillä varusteilla. Toivotaan että on toimivat vaunut... :)
 
Me hankittiin Britaxin Go Nextit välipäivien alesta. Yhdistelmät ja kaukaloadaptereilla (kaukalo Cybexin Cloud Q). Tähän saa tarvittaessa ne kiinteät isommat "talvirenkaat" eteen kääntyvien tilalle, mutta myyjän mukaan kukaan ei ole vielä tullut niitä hakemaan, että ovat näköjään pärjänneet näillä varusteilla. Toivotaan että on toimivat vaunut... :)

Eiköhä ne oo ku ne on se seuraava malli britax go:sta ja oon ollu tyytyväinen. Ite tykkään niistä talvipyöristä kun kävelen pitkiä matkoja säässä ku säässä ja maastossa ku maastossa :) sillo ei ne vaunut pompi joka mutkassa ja menee sohjossa paljo paremmin ku ne kääntyvät vaikka ne saa lukittua :)
 
Iso kannatus täältä kanssa (Brio) Britaxin Go:lle! Aivan mahtavat vaunut, kevyet,menee säässä kuin säässä, aisa iso plussa ja sen kääntyvyys kopan alle ymsyms. En mitää vikaa keksi! Meijän omat meni siskolle kesällä ja meillä nyt Emmaljungan Buddyt rattaina. Ne varmasti lähtee uuteen kotiin kun ajattelin pärjätä Bugaboon donkey weekendereillä jotka tilailin vuoden vaihteessa. Me tarvitaa pääsääntösesti kaupunkiin ja lenkille mutta sukulaisilla ollaan sitte maalla ni tarvii päästä vähä kovemmassakii maastossa.
 
Esikoisen vaunu hankinta edessä. Olen "aina tiennyt " että meille tulee emmaljunga vaunut.. menin kuitenkin eilen baby styleen tietoisesti että he eivät ej myy. Jotenkin innostuin stokken trailziin... apua tämä on vaikeaa... täytyisi mennä lastentarvikkeeseen emmaljungaa hypistelemään... la 3.6. Että kiire ei vielä ole..

Me käytiin tänään vaunukaupoilla ja ihastuttiin Stokke Trailziin ihan ikihyviksi. Vaunukoppa on tosin mun silmään tosi iso, mutta ratasosa aivan huippu! Luin netistä et se ei menis ihan niin isolle lapselle enää kuin jonkun muun merkin ratasosa, se jäi mietityttämään. Ja kopan koko. Ja hei tarviiko koppa saada helposti irti rungosta, mitä sanoo kokeneemmat? Mut noi vaikutti tosi jämäköiltä ja tykkään kun ei tartte kumarrella ja lapsi näkis hyvin rattaista. Pyörät oli just meille hyvät. Ja työntöaisan säätö on mun makuun kivempi kuin se teleskooppiversio. Mut onhan noi hiton kalliit ja jotenkin imagosyistä mua arveluttaa Stokket. Mies erityisesti haluaa Stokket ja mun mielestä on kyllä tosi kivaa kun hänellä oli niinkin selkeä mielipide asiaan.

Me käytiin kattomassa myös Emmaljungia mut ne on meidän makuun vankkurit vähäsen. Mut kyllähän ne vaikutti todella laadukkailta.
 
Jos haluaa näppärät kaposet rattaat niin suosittelen ora jet yhdistelmiä. Meillä oli esikoisella ne ja oli aivan mahtavat esim kaupungilla ja yllättävän hyvät maastossakin [emoji6]
 
Mä kans unelmoin noista emmaljungista,vaikka hintavat ovatkin :D tänään käytiin ekaa kertaa vaunuja kattomassa nii uudeks suosikiks nousi ABC designin tämän vuoden malli,eikä hintakaan päätä huimannu :) onneks tässä on vielä aikaa miettiä..
 
No sitten ei. Meille riitti, kun koppa-aikana oli. Toivottavasti löytyy mieleiset!
 
Sellaista kysyisin, että kuinka vanhoja vaunuja ei enää kannata ostaa käytettynä? Tietysti aina riippuu kunnosta myös, mutta tutulla olisi myynnissä kolmella lapsella olleet, 09 ostetut emmaljunga duo edget sport-vaunut. Nämä hän myisi minulle satasella, torissa kalliimmalla..

Huomenna menen vaunuliikkeeseen ottamaan ensikontaktin lastenvaunuihin, millaisia niitä on, millaisia ominaisuuksia, miltä tuntuu jne.. Emmaljungia vaan on niin kovin kehuttu että luulen että nuo mitkä saataisiin käytettynä, voisivat olla ihan hyvä diili. Mitä mieltä olette, onko 8v liian "vanhat"? Hinta tietysti huomioiden..
 
Riippuu tietty just siitä missä kunnossa vaunut on..onhan ne aika 'monella',ainaki mun mielestä,jo olleet käytössä..mutta toisaalta ku hintaa miettii niin ei oo paha :) en kyllä osaa yhtään auttaa sua :D

Me käytiin tänään kans emmaljungan vaunuja kattomassa ja aika varmasti semmoset meille tulee. Ainaki sen uuden rungon haluaisin,missä kääntyvät etupyörät ilmakumilla,kopan vois ostaakki käytettynä :)
 
Takaisin
Top