Lastentarvike ja -vaateliikkeet, myymälät ja nettikaupat

Mäkin kävin Villa Lyhdyssä hyllyjä tyhjäämässä pari viikkoa sitten, siel oli kovin paljon tyhjiä myyntipaikkoja. Ennen oli aina ihan täynnä, nyt puolillaan. Onko sen suosio laskenut noin paljon? Piilo-kirppiksellä kävin viime lauantaina ja siellä hyllyt notku tavaraa... Lompakkokin kiitti, saldo kassalla 29€ :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
OceanSoul, missäpäin tuo Piilo-kirppis on? Mä en tosta Villa Lyhdystä tiedä, en ole ennen käynyt kun tosiaan ensimmäistä odotellaan, mutta oli kyllä melko tyhjää..

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos, täytyy käydä kurkkimassa nuokin! :)

Sent from my GT-S7560 using Vau Foorumi mobile app
 
mistähän saisi kauniita äitiyshortseja (farkku etenkin hakusessa)? H&M joo, mutta eivät sovi omaan kroppamalliin.. ainakaan ne, mitä meillä täällä on liikkeessä.
 
Helsingin Malmilla avattu huhtikuussa lastenvaate ja -tarvikkeiden itsepalvelukirppuri: www.velmukirppis.fi löytyy myös Facesta :wink siellä ajoittain tarjolla myös äitiysvaatteita!

Sent from my SM-G900F using Vau Foorumi mobile app
 
Riemulilta tilattu viimeksi kuopuksen vauva-aikaan neljä vuotta sitten, ei valittamista minkään suhteen ainakaan tuolloin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Joensuussa löytyi kaksi kivaa lastentarvike-kauppaa.

Lastentarvike, Joensuu - todella asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Olin lukenut palvelusta negatiivista palautetta netistä, mutta itse tykkäsin kovasti. Laaja tuotevalikoima, saatiin kaupan tekijäinenkin, vaikka ostos rahallisesti mikään iso ollutkaan :)

Lastentavaratalo Päivänsade, Joensuu - löytyy Anttilan kanssa samasta rakennuksesta keskustassa. Hurjan laaja valikoima etenkin leluja. Me isommatkin lapset naureskeltiin leluhyllyjen välissä, kun liikkeestä löytyi paljon sellaisia tuotteita, joita ei oo ollut kaupoissa kun viimeksi silloin, kun itse ollaan oltu pieniä (80 luvun puolesta välistä 90-luvun alkuun). Löytyy niin isommille kuin pienemmillekin tavaraa. Myös netissä http://www.paivansade.net/ :)
 
En tiiä kuuluuko tää nyt varsinaisesti tänne mutta kirjotellaampa nyt :) Onko kukaan löytäny hyviä mamma housuja mustana? Siis ihan pillihousuja mustia, ehkä vähä farkkutyylistä tms.. Kun joka ikiseen mitä oon nähny kokeillu nii tarttuu eläinten karvat ja kaikki muukin haituva ihan super helposti. Dr denim farkkuja oon käyttäny ennen raskautta kun iha super hyvät eikä karvat tartu vaan eipä ne enää mee jalkaan :D
 
En oo löytäny, aika nihkeesti noita vaatteita ainakaan ns. perusliikkeissä on :sad001 Täällä etsitään myös edelleen niitä farkkushortseja..
 
Mä oon ostanut vaih yhdet mustat mamma-caprit HM:ltä ja ne on just sellaiset karvamagneetit vaikkei oo ees eläimiä kotona. :sad001 Eli siinä en osaa auttaa. Farkkushortseista sen sijaan tuli mieleen, että itse olen tehnyt hyviä ja halpoja mammafarkkulöytöjä kirppikseltä. Sieltä raaskis varmaan ostaa yhdet ja pätkäistä itse niistä mieluisat shortsit?
 
Muokattu viimeksi:
Mammavaatteet on kirppiksillä edullisia, helposti saa farkut hintaan 2-5€ :) Kaupasta en oo koskaan raaskinut ostaakaan.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pitää käydä siis vielä kirppareja kiertämässä :) Täällä valitettavan vähän äityisvaatteita nyt liikenteessä. Noh, nyt oon ottanut kirpparipöydän itelle, et pääsee ylimääräsistä kamoista eroon, niin tuleepahan joka päivä kierrettyä samalla muutkin pöydät läpi :)
 
Huuto.net ja tori.fi on kans hyviä. Voi ostaa vaatepaketteja tai sitten yksittäisiä vaatteitakin on myynnissä vaikka kuinka. Tosin koosta täytyy olla varma tai ottaa varalta isompi koko. Mun pitäis löytää joku kiva kesämekko häitä varten jotka on heinäkuun puolessa välin, vielä ei ole lykästänyt!
 
Täällä ollaan menossa heinäkuussa lomalla varta vasten ostoksille Helsinkiin juuri vauvakamoja varten (vaunut&kaukalo varmaan hankitaan jo ennen tätä), mutta kaikesta muusta kaipailisin hyviä vinkkejä. Missä käydä? Auto käytössä, joten koko pääkaupunkiseutu mahdollisuus. Siitä mennään vielä Hämeenlinnaan, joten kaikki liikkeet siltäkin väliltä saa laittaa tietoon :rolleyes:
 
Takaisin
Top