Lastenmerkkivaatteet

Hempuliini

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Laitan tälläsen pystyyn. Onko täällä muita äitejä jotka rakastaa lastenmerkkivaatteita?:love7
 
Mie lopetin rakastamasta, kun uudet papuset meni polvesta rikki ekalla käytöllä. Totesin ettei meikän rahat riitä tämmöseen enää :grin Onhan ne monet tosi kivoja (niin kuin naisten vaatteet samoilta merkeiltä) mut ei vaan raaski, kun oon niin laiska suojaamaan vaatteita. Ne papusetkin meni rikki ihan pihaleikeissä, että ihan tietoinen riski olis pitänyt olla!
 
Mä en varsinaisesti merkkivaatteita sinänsä arvosta, mutta kotimainen design ja työ on sydäntä lähellä. Monia lahjoja ja omallekin tytölle on tullut hankittua eri kotimaisilta merkeiltä (esim. KotiMai Design myy monien merkkien tuotantoa, olen fani) [emoji4]
 
Mä en oo ennen edes perehtynyt merkkivaatteisiin mut nyt oon jo lapsille tilannut mm.molon,mini rodinin vaatetta plus metsolan pipoja :):greet025 oon tykännyt hirmuisesti metsolan pipoista ku ne pysyy hyvin meiän lasten päässä,pysyy kovassakin menossa mukana!:hello2
Aiemmin perus hm jne mut nyt kokeilen et onko noi merkki vaatteet parempi laatuisia vai maksaako niissä pelkkä merkki.

Mitä merkkejä te yleensä ostatte?
 
Mä en oo ennen edes perehtynyt merkkivaatteisiin mut nyt oon jo lapsille tilannut mm.molon,mini rodinin vaatetta plus metsolan pipoja :):greet025 oon tykännyt hirmuisesti metsolan pipoista ku ne pysyy hyvin meiän lasten päässä,pysyy kovassakin menossa mukana!:hello2
Aiemmin perus hm jne mut nyt kokeilen et onko noi merkki vaatteet parempi laatuisia vai maksaako niissä pelkkä merkki.

Mitä merkkejä te yleensä ostatte?
Gugguu ja rodini on mun lempparit. Sit vimma,paapii, nosh, aarrekid, tiny on yhet pöksyt mut ei oo enempää eksyny. Papua ja metsolaa haluisin mut ei oo vielä eksyny vaatekaappii. Muitaki merkkei on mitkä kiinnostaa. Mua alko ärsyttää nois perusvaatteis kun ne meni ihan hirveen näköseks nopeesti. Muumit on ihania mut heti nukkaset muutaman pesun jälkeen ja monet muut ihanat kapphalin vaatteet ihan pilalla eikä voi mihinkää eteenpäin laittaa. Ihan ne mitä alkuun käytettiin on ihan ok kuntosia mut 3kk eteenpäin on ihan tosi huonos kunnos. Muut on pysyny hyvänä ja säästyy seuraavalle. Pienii kokoi ei oo kun innostuin tästä vasta nyt kevään syksyn aikana.
 
Vauvan bodyista Gant! Joustava on parasta ja mies piti parhaana puettavana. P.O.P:n vaatteet on olleet hyviä, varsinkin kun tarjouksesta löytää. Gugguun leikkauksista en pitänyt, jäi käyttämättä. Rodini laadukas[emoji254]
 
Mä odottelen kun kevään gg ja rodini tulee aleen [emoji85] esikoiselle on mennyt kyt vuoden saman koon vaatteet eikä sen vaatekaappiin vaan yksinkertasesti mahu enää mitään :D Et jos kaikki menee hyvin niin rakenneultran jälkeen voi sitten ruveta uudelle tulokkaalle rohmuamaan kamaa! Jaa meillä on gg (ihan paras hoikkeliinille), rodini (elalliset), tiny cottons, bobo ja hugo loves tiki päätyneet kaappiin. Myös papua ja vimmaa tietty!
 
Täällä taas blaa, nosh ja papu lemppareita.. myös rakenneultraa odotellessa. Nyt jo pari bodya bongattu minkä perään kuolaan valmiiksi. Suurimman osan merkeistä haalin nettikirppareilta, mutta välillä uutenakin :cat:
 
Gugguu on meillä ollut lemppari vuoden, ”hurahdin” kun tyttö oli reilu puolivuotias. Nyt jo gg vähän kyllästyttää, eikä mikään muukaan ole iskenyt pahemmin jonkin verran teen itse, ja sitä ajattelin lisätä ja opetella lisää.
Facekirppiksistä tykkään ja paljon niiltä ostelen, nytkin tekis mieli ostaa jo jotain minivaatteita, mutta pelkään jääväni heti kiinni raskaudesta pari kaveria ja miehen sisko kuuluu samoille kirppiksille, ja mun tuurilla kaikilla näkyy ensimmäisenä feedissä joku mun ostama vaate.

Viime dropista en ostanut mitään, torstain droppia odotan neuletakkien osalta, ja samalla varmaan tulee selattua mitä ekasta dropista jäi
 
Onko teillä kokemusta Molon vaatteista? Onko millaisia laadultaan?
 
Meillä on parit Molon housut, ovat olleet hyvälaatuisia. Joustavaa kangasta, ei nyppyyntynyt tai menettänyt värejään pesussa. Tosin olleet vasta reilun kuukauden käytössä.
 
Meiltäkin löytyy joitakin Moloja, sisä- ja ulkovaatteita. On olleet ihan hyviä, vaikka joihinkin kuoseihin tulee pesunukkaa herkemmin (tummat kuosit).

Muuten lemppareiksi esikoisen kohdalla on muotoutuneet Gugguu, Mini Rodini, Vimma ja blaa. Gardner and the gang ja Hugo loves Tiki uusimpia silmää miellyttäviä tuttavuuksia.. :)

Ratkesin ostamaan muutamat nb-koon vaatteetkin jo. Rodinin alesta löytyi niin hyvään hintaan, etten voinut enää vastustaa kiusausta.. :wacky: nyt ehkä kuitenkin laitan ostohousut vielä hetkeksi kaappiin!
 
En ole ikinä ollut merkkien perään. Ostan sellaisia jotka miellyttää silmää ja eivätkä heti hajoa käsiin :)
 
En osaa tehdä vaatteita itse, joten ainaki esikoiselle oikeastaan täytyy ostaa meandia tai Name Itin vaatteita, koska ovat tarpeeksi kapoisia.
 
Mäkään en osaa tehdä itse, mutta haluaisin opetella. Esim. Noshilta saisi niin ihania kankaita. Tai sitten voisi tehdä itse polvipaikkahousuja pojalle. :)
 
Takaisin
Top