Lasten neuvola

Meillä puidaan vielä 2vkoa rota rokotteen annosta löysiä kakkavaippoja. Pumppaan maitoa pulloon ja lisään sinne maitohappobakteereja niin selkeesti auttaa mut silti mietin et koska uskallan antaa toisen annoksen sitä rotaa
 
Meillä puidaan vielä 2vkoa rota rokotteen annosta löysiä kakkavaippoja. Pumppaan maitoa pulloon ja lisään sinne maitohappobakteereja niin selkeesti auttaa mut silti mietin et koska uskallan antaa toisen annoksen sitä rotaa

Toi on hyvä idea! Meilläkin nyt 9 päivää rotasta ja edelleen kitinää ja vuoroin vihreätä/keltaista vesikakkaa. Missä muodossa annat noita maitohappo bakteereja? Voiskohan vaan rikkoo semmosen kapselin... Hmm.
 
Meillä on jauheena maitohappobakteerit, sekotan muutamaan tippaan vettä ja annan ruiskulla.
Tänään oli 3kk neuvola, 6180 gr oli painoa ja pituutta 62,5cm.
 
Tää nyt tulee vähän myöhässä mut mä oon avannut mhb-kapselin, sekoittanut jauheen maitotilkkaan ja hörppyyttänyt pienestä lasista.
 
mä niin jo odotan et meil ois seuraava neuvola. viimeks ollu 6vk neuvola ja nyt odotellaan 3kk neuvolaa (joka on parin viikon päästä).. haluisin niin tietää pituudet ja painot ku tuntuu et toi pieni kasvaa silmissä :)
muutaman kerran punnittu kotipuntarilla mut siihen en oikeen luota. :D
 
mä niin jo odotan et meil ois seuraava neuvola. viimeks ollu 6vk neuvola ja nyt odotellaan 3kk neuvolaa (joka on parin viikon päästä).. haluisin niin tietää pituudet ja painot ku tuntuu et toi pieni kasvaa silmissä :)
muutaman kerran punnittu kotipuntarilla mut siihen en oikeen luota. :D

Sama juttu ! Meilläkin on ny tollanen väli. Mäki välil mittailen kotipuntaril.
 
Meillä oli kans 6 vkon väli neuvoloissa, tuntu pitkältä. Kävinkin kerran avoneuvolassa punnitsemassa itse niin sai vähän suuntaa. Mieli kun on utelias, en ollut huolissaan kun vaatteet jää tasasta tahtia pieneks ja vaippoja menee päivässä vaihtoon reippaasti
 
No onpa tosiaan teidän pienokainen kasvanut Desiree84... :joyful: meillä seuraava neuvola parin viikon päästä silloin ollaan vähän reilu 3kk.. kotona oon välillä punninnut niin nyt painoa semmonen reilu 5kg suunnilleen.. pituudesta en tiedä mutta on saanut pistää jo 56cm vaatteet sivuun ja ottaa 62 tilalle.
 
Desiree, hyvin kyllä kasvaa teidän pienokainen :) itekin mielenkiinnolla odotan seuraavia mittoja, kun osa 62 vaatteista on pitänyt jo laittaa sivuun ja 68 vaatteet otettu lähes kaikki käyttöön. Tosin tälläkin voi olla vaan pitkä selkä, kuten isoveljellään. Muistan et hänelle täytyi pukea aina kokoa suurempi body ja kokoa pienemmät housut. Nytkin body voi olla tiukkia niska-haara välillä ja hihat ylipitkät.
 
Meidänkin pojalla on pitkä selkä... 68cm vaatteet otin käyttöön, mut osa 62cm housuista jäi vielä myös käyttöön. :-)
 
Tänään oli 3kk neuvola. Painoa 5750g ja pituutta 61cm, päänymp 40,5cm. Rokotuksista ei tykännyt ollenkaan :D meillä on iloinen ja tyytyväinen ja rauhallinen neiti. Ei juuri itke, nukkuu hyvin ja syö hyvin.
 
Meillä naureskellaan, on jo naurettu aika kauan. Alkuun tuli vaan tosi väsyneenä naurua, nyt on jo herkemmässä. On se aina vaan yhtä ihanan kuuloista!
 
Meillä kans vappuaattona vauva naurahteli ekaa kertaa. Häntä kutitti kasvojen puhdistus puuvillalapuilla :) myös selältä vatsalleen on juuri opittu kääntymään ja vatsallaan vauva vie jalat koukkuun vatsan alle kun koittaa lähteä liikenteeseen :) ikää nyt 3 kk ja muutama päivä päälle.
 
Takaisin
Top