Lasten kuvia

Hauska asento, meillä vauva ei edes yritä selällään nostaa jalkoja. Heti vaan alkaa puskea itseään mahalleen. En muista et esikoisenkaan olis meillä juuri koskaan selällään tarttunut varpaista. Ehkä meillä ei vaan lapset oo kovin notkeita kuten en oo itsekään :D
 
Meilläkään ei oo viel merkkiäkään et löytyis varpaat.. Oon välil yrittäny venyttää hänt silleen et nappais varpaista mut ei hänt kiinnosta :D
 
Meilläkään ei oo viel merkkiäkään et löytyis varpaat.. Oon välil yrittäny venyttää hänt silleen et nappais varpaista mut ei hänt kiinnosta :D

Voin nähdä tän tilanteen sieluni silmin :D
Ei meilläkään ollut vielä edes edellisenä päivänä tietoakaan mistään varpaista tytöllä:grin mut sit vaan nappasi kii. Mut oon kuullut et jotkut värikkäät sukat/töppöset vois auttaa varpaiden löytymisessä. Toisaalta en tiiä onko se edes niin oleellista:rolleyes:
 
Minäkin oon yrittänyt molempien kohdalla auttaa tarttumaan varpaista, mut ei kiinnosta ollenkaan :p meillä tuo vauva on kaikenlisäksi sellainen kippurajalka, että ei hänen jalat meinaa edes suoraksi ylöspäin mennä :grin
 
Meillä ei oo tietookaan kääntymisestä :D 2.5kuisena kyllä meni mahalleen, eipä mee ennää :'DD
 
Ei vielä tarvii! 4-6 kk iässä kääntyvät eli ei oo mikään kiirus vielä!
 
Meilki käännytään mahalta selälleen tosi harvoin ja toistepäin ei viel ollenkaan. Ja ikää 4kk ja 1vk.
 
Ei meilläkään mennä muutaku kyljelleen... eikä hirveesti edes yritäkään.. :) ikä nyt 4kk 1vk.
 
Meillä alettiin kääntyä selältä vatsalleen jo yli kuukausi sitten ku ikää oli 2kk3vk. Sit jäi hetkeksi ku löytyi nyrkit, mut jatkui taas ja nyt vierii. Varpaat löytyi vappuna ku ikää oli 3kk ja muutama päivä ja eka kertaa edettiin oikein neljä päivää sitten, päivää ennen ku tuli 4kk täyteen. Ryömimiseksi ei sitä punkemista voine vielä kutsua mut pikkuhiljaa se alkaa oppia. Vieläkin tosin ryömintäyritykset päätyy tuskaiseen raivinkarjuntaan mut ku välillä pääsee eteenpäin niin se palkitsee kummasti:)
 
Just kun kirjotin ettei meil käännytä ni tänä aamuna kääntys ekan kerran selältä mahalleen :)
 
Takaisin
Top