Lasketut ajat 2.0

Status
Not open for further replies.
Mutkin voi viimein lisätä listaan kun LA viimein selvis.

29.12. Ninnuska92/25/toinen/satks tai tyks
 
Moikka, ilmoitin alunperin tänne lasketun ajan itse viimeisistä kuukautisista laskemanani, mutta neuvola on laskenut sen jotenkin vähän eri tavalla ja laskettu aika olisi siis nyt päivän aiemmin eli 14.12. Saisiko tällaisen muutoksen minulle, kiitos:angelic::happy:
 
Minulla laskettu aika muuttui tänään nt-ultrassa. Vanha la oli 6.12, ja se pitäisi korjata nyt 2.12.
 
Jos laskettuaika siirtyy toiseen päivään niin laitattekos vanhan la:n myös viestiinne niin mun ei tarvitse käydä koko listaa läpi ja etsiä tietoja. :)
 
Pitäisköhän tuohonkin aloitusviestiin lisätä loppuun lista noista synnytyssairaaloista ja lyhenteistä, mä ainakaan en todellakaan tiedä kaikkia :grin Helppottaa jos haluaa kurkistaa että mistäs päin kukakin suunnilleen on..
 
Pitäisköhän tuohonkin aloitusviestiin lisätä loppuun lista noista synnytyssairaaloista ja lyhenteistä, mä ainakaan en todellakaan tiedä kaikkia :grin Helppottaa jos haluaa kurkistaa että mistäs päin kukakin suunnilleen on..

Joo voidaan tietenkin lisätä jos joku on innokas etsimään kaikki sairaalat! :D
 
Löysin nyt todella pikaisella etsinnällä tuollaisen listan.
Voisikohan olla ihan paikkaansa pitävä vielä? Jos jollakin tietoa ettei joku sairaala kuulu enää synnytyssairaalaksi niin ilmoittakaa ja poistetaan listalta! :)
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top