Laskettu aika toukokuussa 2014 <3

Taidan olla ensimmäinen hätähousu täällä jo kirjottelemassa just positiivisen testin jälkeen :D toukokuulaiset tänne mukaan kirjottelemaan, vaihtamaan raskaus, ja miks ei muitakin kuulumisia! :Heartred
 
Lauantaina plussattu, clearbluen mukaan 2-3 vkoa, omien laskujen mukaan vkot 4+3. :)
 
23 päivä tehty testi ja positiivinen sieltä tuli! Neuvolatätin mukaan rv 5 ja risat :) esikoista siis odotellaan! :)
 
Kauhee stressi vaan menossa, et mitä jos tulee keskenmeno tai jos on kohdunulkopuolinen raskaus.. : /
17.9 vasta eka neuvolakäynti ja rv 10-12 eka ultra. menis viikot nopeemmin ni tulis paremp olo ku tietäis et kaikki on hyvin!
 
Torstaina plussattu! Laskurien mukaan osuisi vapulle, 1.5. Toisten laskurien mukaan olen viikolla 5 ja toisten viikolla 6. Mitä laskuria olette käyttäneet?
 
Mulla tuli näytti testi positiivista viime sunnuntaina. Neuvolaan en oo vielä soitellu :) Nettilaskureiden mukaan laskettu aika olis 3.5. Eka raskaus kyseessä :)
 
tänää plussattu esikoinen :love2
neuvolaan pitäis soittaa, mut mihin, muutan tässä kuukauden päästä mieheni luo ja kotikunta vaihtuu... :)
liikaa ei jaksa hehkuttaa ku pelko kaivelee että tulee keskenmeno...
omien laskujen mukaan rv5 (clear blue näytti 2-3)
 
Täälläkin plussattu :) Esikoinen on 2v, täyttää 10.5 3-vuotta, nyt laskettu aika 4.5 :) Saapa nähdä tuleeko sit tuplasynttärit :D Onko täällä muita joilla on jo lapsia?
 
Kyfi77mitälie kannattaa varmaan soittaa sinne uuden paikkakunnan neuvolaan, se eka aika tulee kuitenkin vasta sinne n. kuukauden päähän niin pääset aloittamaan heti samalla työtekijällä :) Kertokaa hei vähän mitä oireita teillä on ollu? Mää oon jo kerran yrjönny, esikoisesta oksensin ekat 3kk ja epäilen et sama setti taas... Nyt on toisaalta taas eilinen ja tää menny tähän asti ihan hyvin. Päätä on myös särkeny jumalattomasti joka päivä ja mielialat heittelee jo nyt...
 
Täällä yksi 1,5 vuotiaan tytön äiti ilmoittautuu. Lapsille tulee ikäeroa reilu 2 vuotta.
Eilen tein testin (clearbluella) ja näytti 2-3 viikkoa, eli viidennellä viikolla mennään ja LA 3.5. kieppeillä.
Olen aika ihmeissäni, tarkoitus oli alkaa puolen vuoden päästä yrittämään, mutta tässä sitä ollaan :)

Ensikertalaisille voin sanoa että se jännitys lievittää kenties siinä raskauden puolenvälin jälkeen, mua ainaki hermostutti ihan hirveesti siihen asti. :D Ja kaikki mennyt paremmin kuin hyvin! :) Toivotaan että tälläkin kertaa.
 
Tänä aamuna vahva plussa.. Pillerit lopetin keväällä ja sen jälkeen kierto on ollut kaikkea 24 ja 36 välillä. Viime viikolla testi oli negatiivinen, mutta tosiaan tänä aamuna kaksi viivaa rupesi näkymään heti, kun neste nousi testinäyttöön.. Ilmeisesti rv 5+x. Ja esikoinen on tulon päällä... Ylijännää!

Muoks. LA 3.5.2014
 
Mulla ollut joka päivä maha todella kipeä ihan alusta asti. Välillä vääntää, niin kuin pahemmassakin mahataudissa, vaikka mahataudista tai muusta pahoinvoinnista ei olekaan kyse.Toivottavasti on ihan normaalia. Tämä on minun ensimmäiseni... :)
 
Torstaina tein ylläriplussan Clear Blue Digitalilla ja laskurin mukaan rv 4+5. Ensimmäinen odotus ja mietittyyää moni asia, että onko siellä kaikki kunnossa ja ultrat niin kaukana vielä. Ikää on siis 34v. Elämä mallillaan, ura luotu ja talo valmistui keväällä. Jos näin oli tarkoitus, niin ajankohta on sopiva meille paremmin kuin hyvin. Kaikki on vaan niin uutta ja tietoa ammennettu paljon nyt 2 päivää lukien :love017

LA 3.5.
 
Esikoinen tosiaan meillekin tulossa, varhaisultra yksityisellä ens torstaina, jolloin viikkoja täynnä 6+4. Neuvola-ajan sain vasta lokakuun toiselle päivälle, jolloin viikkoja jo 10+2.
Oireita ei hirveästi ole vielä ollut, mitä nyt rinnat on välillä tosi kipeät ja liivit tuntuu ahtailta :)
 
Esikoinen plussattu täälläkin maanantaina Clearblue digitalilla, 2-3 viikkoa. :) tarkat laskelmat hieman vaikeita, sillä pillereiden lopettamisen jälkeen kierto heitellyt 27-37 välillä. Mutta 4+ jotain kuitenkin. :)
 
Täällä tuli haalea plussa torstaina ja vielä perjantaina aamupissasta vähän tummempi plussa. Mulla esikoinen (poika) 2v. 10kk ja nuorin (tyttö) 1v.1kk. Raskaus varmaan vasta ihan alussa, kun mulla yleensä pitkä kierto ja kuukautiset oli viimeksi heinäkuun puolivälin jälkeen. Heti tietysti alkaa jännittää, että miten menee. Ensimmäinen raskaus oli helppo. Ei juurikaan pahoinvointia, mutta ihan loppuvaiheessa tuli raskausmyrkytys ja raskaushepatoosi, joten käynnistettiin lasketunpäivän jälkeisenä päivänä. Toisessa raskaudessa oli pahoinvointia, lieviä supistuksia ym. ja raskaushepatoosi tuli aiemmin, joten sain lääkkeet ja käynnistettiin laskettuna päivänä. Tää on nyt näillä näkyimin meidän viimeinen, joten yritän nauttia raskaudesta, vaikkei se aina herkkua olisikaan. Palkinto on ihana :)
 
Takaisin
Top