Laskettu aika syyskuussa

Evita

Vasta-alkaja
Moi!
 
Aloitetaan nyt vielä syyskuun 2009 vauvojen odottajillekin oma ryhmä, että keskusteltavat asiat ovat varmasti ajankohtaisia. Minä ainakin kaipaan vertaisryhmää, sillä aivan lähimmässä ystäväpiirissäni ei vauvoja juurikaan ole enkä halua kyllästyttää ystäviäni ainaisella vauvakeskustelulla.
 
Minulla on tällä hetkellä raskausviikkoja 11+6 ja np-ultra vuorossa ensi viikolla. Pari viikkoa sitten kävin varhaisultrassa, koska raskauden kesto oli hieman epävarma. Raskaus tuli minulle aivan yllätyksenä, kylläkin mieluisana sellaisena!
 
Hei Evita!

Tuolla raskaus alkutekijöissään meitä syyskuun odottajia on paljon.
 
juu minäkin juuri ja juuri mahdun sinne syyskuun odottajiin:) 8+3 viikkoja ja 29.9 LA
 
Heippa hei!
 
Juu täälläkin eräs syysvauvan odottaja! 4.3 eka ultra,jännittää todella paljon koska haluaisin vaan pian tietää että kaikki on varmasti kunnossa pienokaisella! [:D]
 
 
Heips, syyskuun loppupuolelle mene meilläkin, 10rv alkamassa. Helppoa on ollut ei ole oikeastan tuntunut missään. miten teillä muilla? [:)]
 
jeps siellä se syyskuun 29.päivä olis se laskettu aika... :) eli viikkoja olis tänään 8+5!

hyvin pyyhkii, välillä "unohtuu" että edes on raskaana kun ei tunnu missään. välillä pistelee masusta ja toi kuvotuksen tunne on ajoittain aika suuri. huomasin ettei aamulla metvurstin haju tee hyvää [:'(] mutta ei sentään ylös ole vielä tullut (ja toivottavasti ei tulekaan).

laskiaissunnuntaita vaan kaikille by the way :)
 
Onnea syyskuun odottajille!! [:)]
 
Nyt menossa rv 11+1...Ultraa odotellessa, joka on ensi maanantaina. Mä kuulun "niihin onnellisiin", joilla ei ole juurikaan raskausoireita. Rinnat ovat  turvonneet ja välillä mahassa tuntemuksia. Yökännyt en ole olleskaan, mutta huono olo on muutaman kerran ollut.
 
Heissansaa!

Täällä uusi odottaja joukkoonne, la on menkkojen mukaan 8.9., mutta np-ultran mukaan kaveri onkin pari viikkoa nuorempi eli la siirtyi 24.9. Uus np-ultra ens kuussa. Tää on mulle neljäs lapsonen. Raskausoireet on hävinneet, mutta aamulla toisen kahvikupillisen jälkeen saattaa vielä esiintyä etomista. Onko tää muuten voimissaan oleva pino vai onko kirjottajat tuolla "Raskaus alkutekijöissään" puolella? Pitis varmaan lukea kaikki viestit sieltä läpi, ko vain kerkeäis [:D]
 
Täällä tänään eka ultra takana ja viikkoja 11+5 LA menee sinne 11.9 paikkeille. Jotenki helpottavaa tietää se että toinen on ok huolimatta siitä mitä ite on syöny tai jättäny syömäti =)
 
Teve terve.. mulla olis maanantaina eka neuvola. Toivottavasti kuunneltais edes sydänääniä, niin sais tietää että tuolla masussa oikeasti on joku;) tuntuu niin epätodelliselta, kun ei oo tavallaan nähny/kuullu mitään "todisteita".
Mulla on kyllä ollu etovaa oloa, muutaman kerran oon yökänny ja turvotusta on rinnoissa ja vatsassakin...

laskettu aika on laskureiden mukaan 29.9 ja viikkoja olis nyt 9+4
 
Heippa hei! Liityn joukkoonne... Mulla on menossa 13+2 ja LA syyskuussa 18.9.
Tosin voi olla että aiemminkin, koska kaksosilla on usein tapana syntyä hieman etukäteen.. ;)
On ihan huippua saada kaksoset! Vaikka teettää varmaan hieman lisää työtä.. Olo on paljon parempi kuin alkuraskaudessa, enää silloin tällöin pää- ja vatsasärkyjä. Olen kyllä ollut vaihtelevasti hyvin kiukkuinen ja surullinen, eilen meinasi illalla itkettää ja tänään oon sitten rähissy kaikesta pienestäki ja itsekseen puhissu!
 
Minä myös liityn tähän joukkoon, LA 8.9.2009. Tähän asti kaikki on mennyt ihan ok, pahoinvointia on edelleen ja pää on välillä kipeä. Väsymys alkaa luojalle kiitos helpottamaan. Aika on mennyt tosi siivillä tähän asti, enää reippa kuukausi puolen välin rajapyykkiin.
 
Täällä kans LA 21.9, ekassa neuvolassa arvioitiin 10.9, ekassa ultrassa 18.9 ja NT-ultrassa 21.9, eli kaksi päivää ennen äitin syntymäpäivää [:)] 
Pahoinvointi loppui viikolla 13. Maha alkaa jo pullottaa [:)]
Äiskä vuosimallia -88 ja iskä -85.
 
Heissan,
minäkin myös olen tässä mukana. [:)] Laskettu aika 29.9.2009 ja nyt on meneillään rv 14+3.[:)]
 
Meille myös tulossa vauva syyskuussa.Laskettu aika on 21.9 eli tänään mennän rv 15+5.Onko muilla jo nyt selviä tuntemuksia lapsen liikkumisesta, eilen oli meillä ensimmäinen oikein kunnollinen liikkeen tunnistus mutta jo muutaman viikon tuntenut paikan vaihteluja yms..
Masu alkaa olla sen verran pullollaan että farkkuja ei viitsi ihan ehdoin tahdoin itseään kiusaamaan jalkaan vetää...
Tsmppiä kaikille syyskuun äideille, niinkuin myös kaikille muillekin!!
 
Sannuliini, meillä kans alkanut masussa tuntua jo liikettä. Tosissaan vasta pestyjä farkkuja en minäkään edes yritä vääntää jalkaan [:D] Onko kenellekään lääkäri tai neuvolantäti kertonut että autossa turvavyön "mahavyö" pitäisi laittaa pepun taakse, niin että vyö menee pelkästään rinnan yli?
 
 
haikeena luin edellisten tekstejä liikkeistä, niitä kovasti odotellaan täällä jo... sain tänään siskolta tukivyön kun häntäluu-lantiokipuja... tukee kyllä, eli taitaa olla apua... kipu ainakin hellittänyt hieman! suosittelen siis jos kanssa sisaria...

jännittää kyllä kieltämättä että miten kipiäksi tuo tuleekaan... toivotaan parasta ja niitä liikkeitä piakkoin... raskaus meneillään viikoilla 15+4!

kaikille jaksamisia!
 
Hei vaan! ja jee :) Miten oonki missannu tän syyskuun mammojen oman keskustelun... Mulla LA 23.9 ja 17. viikko alkas just! Liikettäkin on "Pomolta" tuntunu jo viikon ajan.. Tuntuu siltä kun ois vissyä massussa!
Toi työnimi Pomo siitä kun oleskelen nyt vaan kotona ja yritän tässä saada opinnot loppuun ennen syksyä, huh huh... Ja kun mietin ääneen et pitäsköhän kesäksi jotain töitä keksiä niin mies sano et kyl tosssa massussa varmaan tarpeeksi hommaa kesäksi[:D]
 
Minullakaan ei ole vielä tuntunut mitään merkkejä potkuista tms... RV 15 + 3 on nyt meneillään ja kovasti odottelen, että vaavi ilmoittaisi olemassa olostaan. Normifarkut rupeaa jo puristamaan, on sen verran tuo masu jo kasvanut [:)] Huomenna menemme vanhempieni luokse kylään, saa nähdä huomaako äitini vatsani pyöristyneen, meinaan, että emme ole mieheni kanssa vielä kertoneet kenellekään raskaudestani, koska olemme halunneet pitää sen vielä salassa... Tosin masuni alkaa olla jo sen verran pyöristynyt, suht hoikka kun olen normaalisti, että kohta luulisi kaikkien tuttujen sen huomaavan... [:)]

Oletteko muuten kertoneet, te kaikki "syyskuun odottajat" lähisukulaisillenne tms. perheenlisäyksestä ja milloin? Entä milloin olisi hyvä kertoa työpaikalla? 
 
Takaisin
Top