laskettu aika marraskuu 2015

voi ihanaa!! Paljon onnea!! Nyt peukut pystyssä että kaikki menee hyvin loppuun asti!!:)) onko sulla mitään oireita vielä? Mulla on vaan semmosta pientä vihlontaa,ei muuta:)
 
Ihan vain pientä satunnaista jomottelua alamahassa ja nivusissa. Mun iho on välillä tosi kuuma, varsinkin iltaisin, vaikka itsellä on ihan sopivan lämpöinen olo:) Tänä aamuna hetkellinen kuvotus pelkän aamukahvin jälkeen. Muuten olo on kyllä oikein energinen. Ihmettelin kun oli niin oireeton koko kierto eikä ollut edes mitään kuviteltuja oireita.

Onnea paljon myös sinulle:happy: Onko teillä ollut paljon yritystä takana?
 
Meillä tärppäs heti kun alettiin "yrittämään", ei meillä oo mitään ehkäisyä ollu käytössä nyt moneen kuukauteen että ollaan menty periaatteella saa tulla jos on tullakseen,mutta nyt viime kuussa sitte katottiin tärppipäivät ja nyt sitten plussattiin:) yritittekö te kauan?
 
No ei meilläkään mitään himo yrittämistä ole ollut. Joulukuussa jätettiin ehkäisy pois, eka kierrossa jotain yritti tapahtua ja nyt 3. kierrolla sitten näytti tärpänneen. Ajattelin huomenna testata vielä uudestaan josko olisi viiva vahventunut :)
 
Kiitos:)!johan sitä se 3 vuotta erilaisten hoitojen parissa odotettiinkin!nyt vaan täytyy toivoa että kaikki sujuis hyvin loppuun saakka:angelic:..nyt on koko ajan tarve tarkastella erilaisia oireita ja tuntemuksia:p
 
Muokattu viimeksi:
-- Tämä viesti on sisältänyt sääntöjen vastaista materiaalia ja sitä on siksi muokattu ylläpidon toimesta --
 
Last edited by a moderator:
Joko katsoitte lasketun ajan? Mulle huijaa menkkojen mukaan lokakuun loppuun mutta tiedän että menee marraskuulle.
 
Mulla olis LA 1.11 ainakin näillä näkymin.. :) ja oireita on erilaiset kivut vatsalla,flunssa, väsymys ja nälkä..voisin vaan syödä ja nukkua koko ajan:D
 
Onnea tintin, milzi ja elennah:happy:

Laskurin mukaan la ois 5.11. Mun uusin 'oire' on et mun unirytmi muuttui. Muuten olen aivan super energinen päivät, mutta 10-11 aikaan pakko päästä nukkumaan ja herään 8-9 aikaan. Pääosin kun työttömänä olen niin normaalisti nukkumaan on menty 12-2 aikaan yöllä ja herätty puolilta päivin:D
 
Takaisin
Top