Lapsettomien vertaistuki

Mrs.S.

Oman äänensä löytänyt
Tässä ryhmässä saa kaikki lapsettomat kertoilla tarinaansa.
Saa jakaa tuntemuksiaan.

Lapsia ei vain ”tehdä”. Niistä haaveillaan ja niitä toivotaan, moni pari vuosien ja vuosien ajan. Joka viides suomalaispari kokee lapsettomuuden jossain vaiheessa, joten tahaton lapsettomuus koskettaa hyvin monia. Lapsettomuuteen liittyy monia erilaisia kipeitä, koskettavia, ahdistavia, iloisia, toiveikkaita, onnellisia ja murskaavia tunteita, joita voi olla vaikea sivustaseuraajan ymmärtää.
 
Vaikea asia lapsettomuus.. jokaisen parin lapsettomuus on yksilöllinen...

Mulla on lapsi entisestä suhteesta. Nykyisen miehen kanssa meillä on yksi yhteinen lapsi mutta toista ei tahdo tulla... Yks keskeytynyt keskenmeno maaliskuussa. Kaiken piti tutkimusten mukaan olla kunnossa mulla vain satunnaisia ovuloimattomia kiertoja johon letrozolit apuna... Miehellä piti olla kaikki ok... Mentiin viime viikolla inseminaatioon ja yhtäkkiä miehellä olikin siittiöiden määrä aivan järkyttävän matala... ennen oli 93 miljoonaa ja nyt 10miljoonaa...pesun jälkeen jäi vain 2miljoonaa.

Itse olen henkisesti niin lopussa... Tarvitsisin apua mutta on ihan järkyttävää miten huonosti apua tällaisessa asiassa on tarjolla... joka paikassa vaan "ei oota"... tai sitten on vastassa henkilö jolla ei oo mitään tietoa tai kokemusta lapsettomuudesta. On aivan turha jutella ihmisen kanssa jolla ei oo mitään käsitystä kuinka esim hedelmöityshoidot menee...
 
Takaisin
Top