Lapsen horoskooppimerkki – osuuko kohdilleen vai ei?

Vaikka lapsemme on vasta vauva, niin hänen horoskooppinsa tuntuu pitävän pelottavan hyvin paikkaansa. Hän tosiaan elää tunteella: yhtenä hetkenä nauraa vatsansa pohjasta ja seuraavana pettyy niin, että ikkunat helisevät. Olen myös huomannut hänen olevan tavattoman peräänantamaton. Kun hän saa jotain päähänsä, se ei vain unohdu. Itse asiassa hän muistuttaa edesmennyttä kissaani, joka oli maailman itsepäisin tapaus. :cat:

T: Skorpionipojan äiti
 
Piti paikkansa ainakin osittain. Meiltä löytyy yksi jousimies, yksi kauris, yksi leijona ja yksi skorpioni. Itse olen myös jousimies ja sen persoonakuvaukset ovat aina osuneet hyvin kohdilleen. Mies on rapu.
 
Lapsen kohdalla ei osu ollenkaan kohdalleen.

Joskus nuorempana luin huvikseni horoskooppeja, ja totesin, että jos pyytää kaveria sensuroimaan horoskoopeista horoskooppimerkit pois ja sekoittamaan järjestyksen, ja sen jälkeen lukee kaikki läpi ja yrittää arvata sen, mikä kuuluisi itselle, osuu aina väärin, vaikka lähes kaikki tekstit osuvatkin aina jollain tavalla.
 
En luonnehoroskoopeille paljoa anna painoarvoa, mutta kyllä meidän neitsyt-poika on ujo tarkkailija, kuten neitsyttä kuvataan. Ja tarkka asioiden järjestyksestä.
 
Oinaspoika löytyy, vähän liiankin hyvin sopii toi kuvaus. :joyful: Itsepäinen, temperamenttinen, vauhdikas...
 
Kyllä on aivan yhtä määrätietoinen ja päättäväinen kauris, kuten isänsä ja mummonsakin!
 
Takaisin
Top