Lapsen diabetes(epäily)

Mahtavaa että pikkunen on noin reipas ja ennen kaikkea rasitus oli läpihuutojuttu :Heartred toivotaan että verikokeetkin oli turhia ja saatte lopullisesti puhtaat paperit:)
Kiitos että jaksoit vielä selvittää ton alhaisen sokerin rajan:)
Meidän viikko käyrä saatiin tänään tapauteltua ja olen iloisesti yllättynyt... arvot huiteli 4-4.9mmol/L eli vissiinkin hyvät arvot :O
Typykkä ollu muutenkin tosi hyvän tuulinen ja reipas! Oon tehnyt pieniä muutoksia meidän ruokiin, kaikki vaalea vilja/herkut(ne vähäisetkin) jätetty pois ja täysjyvät/vihannekset/hedelmät ollaan otettu enemmissä määrissä käyttöön.... ennen noi ei oikein oo tykännyt syyä vihanneksia ja nyt tää samainen neiti (joka on tosi nirppis) syö kasvikset ekaks lautaselta :eek: whatwhat!!! Esikko on antanut hyvää esimerkkiä kun saivat sen syömään vihreetä eskarissa:wink
Ennen ei myöskään ruisleipä ollu järin mieluisa kelleen ja nyt sekin uppoaa yllättävän hyvin:eek: mitä meillä tapahtuu?:D mut anyways typyn sokrut näyttää ainakin toistaiseksi super hyvälle :)
 
Lääkäri soitti ja kertoi että kaikki mistä on tullut tulokset näyttää hyvältä. :happy: Saatiin lupa lopettaa verensokerin mittailut. Sitten vaan mitataan, jos tulee diabetekseen viittaavia oireita. Jännä vaan että luulin tuon soittoajan olevan sellainen missä lääkäri kertoo vasta-aineverikokeiden tulokset, mutta niillä kestää lääkärin mukaan vielä pitkään ja ne tulee sitten kirjeellä paitsi jos niissä on jotain huolestuttavaa.

Onko teillä jotain uutta Äippä? Lääkäriaika taisi olla ensi viikolla vasta?
 
Huoh... :sad001
Tänään oli lääkäri ja mua alkaa turhauttaa tää toiminta! Nyt sitten neuvola lääkäri totesi että hän ei ota kantaa näihin arvoihin... laitto lähetteen lastenlääkärille... hoki vaan että diabetes on akuutti sairaus, menee terkkulaan jos huolestuttaa... miksi sitten mulle sanottu NEUVOLASSA että voi kotona seurailla? Miksi neuvolassa on lääkäri joka hoitaa lapsia mutta se ei ota kantaa mihinkään? Miksi tästä pitää tehdä näin vaikeeta? Olenko nyt sitten toiminut täysin väärin asian kanssa?
Minua harmittaa, suruttaa, v*tuttaa ja ärsyttää!!!
Lastenlääkäriltä pitäis tulla jotain kk sisään... huoh!:sad001
Semmosta meillä!
Mitenkäs siellä vargynja? Ootteko saanu vasta-aine kokeista vielä vastauksia? :)
 
No onpa tosi kurjaa kun annetaan noin ristiriitaisia ohjeita ja taas asia lykkäytyi. Ihme touhua tommonen kun pompotellaan ees sun taas eikä sit se jonka sanottiin hoitavan teekään mitään. :sour: Harmittaa sun puolesta. Et oo toiminut väärin, kun oot toiminut ohjeiden mukaan. Korkeintaan sua on neuvottu väärin, mutta se ei oo sun vika! Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan.

Ei oo vieläkään tullut vasta-aine kokeiden tuloksia. :/
 
Sano että parisen viikkoa saattaa mennä enneku tietäviltä ihmisiltä tulee jotain... noh saapa nähdä, yritän olla miettimättä koko asiaa ja pitää huolen siitä että typy syö hyvin ja tasaisesti!
Voih kun teidän kokeista tulis jo se kirje kotiin ja puhtaat paperit... piinaavaa odotusta o.O tsempit!
 
Tänään tuli lääkäri aika postissa, pitäis 2.5 asti odotella että pääsee juttelemaan (toivottavasti) tietävän lääkärin kanssa! Hiukan jännittää ja pelottaa...
mitenkäs vargynja, Ootteko saanu vihdoinkin kokeiden tulokset?
 
Menipä teillä pitkälle se lääkäriaika. :meh: Toivottavasti se lääkäri sentään tietää jotain! Tsemppiä odotteluun ja lääkäriin!

Ei ole vieläkään tullut niiden kokeiden tulokset. Alan epäillä että posti on hukannut ne. :meh:
 
No jo teilläkin kestää:eek: etana postiin ei voi oikein aina luottaa... jospa me tulokset sieltä kohta postilta tipahtaisi!:)
 
Vihdoin tuli vasta-ainekokeiden tulokset. Ei löytynyt mitään. :) Voin siis vihdoin haudata tämän huolen. Toivottavasti tekin pääsette pian huolesta eroon, Äippä. Seuraan joka tapauksessa ketjua ja toivon parasta.
 
Jes, mahtavaa vargynja:)
Tuun sit huutelemaan miten meidän käy jahka sinne lääkäriin joskus pääsee... odottavan aika on pitkä!
 
Takaisin
Top