Laihduttamalla kohti plussaa

Mullahan myös hävisi pco vhh:lla. Itsekin oon ollut vhh:lla lokakuusta asti.

Silti on kierrot mitä sattuu ja viimeksi olen ovuloinut marraskuussa...
 
Päivitystä tännekin. Mirena on vihdoin poistettu ja nyt yritetään uudella tsempillä pudottaa painoa. Edelleen pyöritään samoissa painoissa, BMI on noin 33 o_O. Varsinaista vauvayritystä ei vielä ole, mutta tjot :shy:.
 
Mulla on alkanut kaurapuuro&vatsakipudietti toimia! :bag: Mullahan on jotain epämääräistä dyspepsiaa, syytä ei ole löytynyt, mutta tässä muutaman viimeviikon aikana on alkanut oireet lisiä.. viikon verran tässä nyt on ollut kenties pahinta aikaa, ja painoa on pudonnut 1,4kg! Varmaan lihaksista lähteneet, kun niin vähän mitään pystyy syömään.. Mutta jos/kun tästä vaivasta joskus pääsen, niin aion kiinnittää ruokamääriin ja monipuolisuuteen huomiota, että putois tuo paino vähän terveemmin.. Ehkä tällanen "pakkopaasto" on hyvä ponnahdusalusta terveellisempään ruokavalioon :rolleyes:
Ja hitsi vieköön kun alkaa ajattelemaan, reilu vuosi sitten oli painoa 16kg enemmän, ja BMI yli 35!! Tämän hetken painolla on BMI hiukan päälle 30.. Ja edelleen samoissa vaatteissa kuleksin :shy: mitähän makkarankuoria nämä vaatteet on olleet, kun ei minusta nytkään mitenkään isoja ole, hiukan ehkä väljiä osa vaatteista..

alinah, ompa kumma että vaikka monirakkulaisuus on poistunut, niin kierrot on mitä sattuu :confused004:schocked028 luulis että hormonitoimintakin tasapainottuisi samalla kun monirakkulaisuus "paranee"!

Repo, toivotaan että siellä lähtee painonpudotus rullaamaan nyt oikein vauhdilla :happy:
 
Mitä teille kaikille kuuluu? Miten Elisendan vatsa voi?

Ihanat ilmat nyt ollut, lenkkeily maistuu paljon paremmin :). Syömiset on täällä ihan suht hyvällä tasolla, pientä herkkua oon sallinut viikonlopulle. Muutoin normia kotiruokaa. Nyt olen vihdoin kunnon puolesta palautunut edellisestä 3/2016 synnytyksestä, tiivistetyn jumpan ansiosta :). Ne kilot vaan vielä :rolleyes:.
1/20 on tiputettu :woot:.

(Ja nyt jännätään dpo 7 :grin)

Ihanaa kevätpäivää teille kaikille :happy:
 
Mulla loppuu hypoxi viikonpäästä ja jotain senttejä on kehosta lähtenyt, loppulukeman tiedän ensi viikon perjantaina!

Käyn salilla välipäivinä kun ei ole hypoxia, tosin eilen ei päässyt käymään..
 
Hyvä kuulla :) Kesällä ois parit häät ym. juhlat tiedossa niin kiva ois kun sais ostaa jonkun kivan mekon eikä tarviis mahamakkaroita piilotella :shy: Jospa siitä Hypoxista olisi apua myös raskautumisen suhteen :rolleyes:
 
Mä raskauduin 2015 rasvanpolttohoitojaksolla, ja silloin oltiin odoteltu esikoista jo 2 vuotta. Ja mun hypoxi ohjaaja sanoi että kyllä tuo vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiinkin. Nyt ei kyllä käyny tällä kertaa mulla niin hyvää tsägää, ei mitään toimintaa kehossa. Ois se plussa kelvannut nytkin.
 
Mä raskauduin 2015 rasvanpolttohoitojaksolla, ja silloin oltiin odoteltu esikoista jo 2 vuotta. Ja mun hypoxi ohjaaja sanoi että kyllä tuo vaikuttaa raskautumismahdollisuuksiinkin. Nyt ei kyllä käyny tällä kertaa mulla niin hyvää tsägää, ei mitään toimintaa kehossa. Ois se plussa kelvannut nytkin.
Joo niin muistan sun kirjoittaneen että oli tätpännyt Hypoxi-jaksolla. Harmi ettei nyt käynyt samalla tavalla, mutta kun pidemmälle ajattelee niin varmasti on hyötyä tästäkin jaksosta vaikka sitä plussaa ei nyt tullutkaan.
 
Repo, kiitos kysymästä :) vatsa voi paremmin, aloitin viikko sitten ravintoterapeutin suosituksesta fodmap-ruokavalion, ja täytyy kyllä sanoa että on kyllä ihan eri olo vatsassa! Että ilmeisesti tuossa vatsalaukussa ei olekkaan mitään vikaa, vaan suolistossa. Paino on pompannut kilon ylöspäin, mutta toivottavasti johtuu vain menkkaturvotuksesta :rolleyes: Tsemppiä sulle piinapäiviin ja kilojen karistukseen, kyllä se siitä lähtee :happy:

alinah, hyvältä kuulostaa! :happy:

salainensydän, on varmasti kokeilemisen arvoinen tuo hypoxi, toivotaan että auttais plussaamiseen :)
 
alinah, jännityksellä ootan sun hypoxin tuloksia!

Repo, mites sulla menee? Mikä oli piinapäivien tulos?

salainensydän, joko varasit hypoxin?

Mun BMI on alle 30, jeejee :grin ihan karvan verran vain, mut kuitenkin! Mahtava fiilis! Tosin kohta kun on ovis, niin paino sen jälkeen aina nousee, mut se vaan kuuluu kiertoon. Oon nyt saanut ruokavaliotakin monipuolisemmaksi, niin jaksaa liikkua enemmän. Paitsi kanamunat oon nyt jättänyt pois, kun muistin yhtäkkiä että mulla on ollut kolesteroli koholla.. enkä raski niitä keltuaisia laittaa roskiin :shy: täytyy varmaan ostaa sitä valmista munanvalkuaista kaupasta, ja sitä paistaa tai keittää.

Pari kiloa kun vielä lähtis, niin pääsis soittamaan viimein naikkarille aikaa :)
 
Takaisin
Top