Laihduttaako imetys?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Vau:n artikkelin mukaan yhden vauvan täysimetys kuluttaa 400-600 kaloria päivässä ja imetys on hyvä tapa hankkiutua raskauskiloista eroon. Miten teillä on käytännössä mennyt? Laihduttiko imetys? Itselläni ei lähtenyt painoa imetysaikana juuri lainkaan. Ilmeisesti olen syönyt sitten sen 400-600 kaloria enemmän. :grin
 
Mulla on 4 lasta. Kolme oon täysimettänyt puolivuotiaaksi ja kilot hurisi lujaa alaspäin ilman liikuntaa. Yhden lapsen imetyksen jouduin lopettaa pari viikkosena kun tämä haukkas koval imuotteellaan nännin puoliksi irti... kilot junnasivat ja tippuivat todella hitaasti alas. Tuli kuitenkin jokaisesta se 25 kiloo lisää ja kaiken olen saanut pois. Imetyksissä vajaassa puoles vuodessa ja ei imetyksessä vuodessa ilman liikuntaa normaalilla syömisellä ilman paljoo herkkuja.
Uskon että imetyksessä on voimaa!!! Uskon myös sen että jokainen saa kilonsa pois kunhan haluaa!!! Raskauskilot ei jää jos vaivaa näkee!
Tsemppii!
 
15kg tuli, joista 13kg jäi synnärille / katosi parissa viikossa. Viimeiset kaksi lähti 'vasta' imetyksen loputtua itsestään ja nopeaan. ( imetin 10kk)
 
18 kg tuli raskauden aikana, 7 lähti ekan kahden viikon aikana synnytyksen jälkeen. 11 kg on edelleen, 4 kk täysimetystä takana ja vielä 2 kk edessä. Uskon kuuluvani niihin, joilla kilot tippuu vasta imetyksen kokonaan loputtua.
 
Takaisin
Top