La marraskuu 2016

Moikka Pilvisydän ja paljon onnea plussauksesta! miten olet voinut, onko ollut mitään oireita? Täällä jännätään pari päivää vielä pääseekö onnellisten odottajien joukkoon. Oireet ovat olleet jo vahvoja. Aaltomaiset etovat olot, alavatsaan nipistelyt ja rintojen turvotus...sellainen rauhallinen olo et nyt olisi tärpännyt. Silti on odotettava muutama päivä kun saa tehdä testin, vielä ei näkyisi mitään. Millä kiertopäivällä teit testin?
 
Moikka Pilvisydän ja paljon onnea plussauksesta! miten olet voinut, onko ollut mitään oireita? Täällä jännätään pari päivää vielä pääseekö onnellisten odottajien joukkoon. Oireet ovat olleet jo vahvoja. Aaltomaiset etovat olot, alavatsaan nipistelyt ja rintojen turvotus...sellainen rauhallinen olo et nyt olisi tärpännyt. Silti on odotettava muutama päivä kun saa tehdä testin, vielä ei näkyisi mitään. Millä kiertopäivällä teit testin?

Moikka ja kiitos
Tein testin jo 26/28 tänään olisi pitänyt alkaa mutta tiesin että ei ala joten uskalsin tehdä testin jo maanantaina. Oireita ei paljoakaan ole.. Vähän rinnat arat ja vähän turvonneet. Yleensä mulla alkaa pienellä tiputtelulla menkat mutta nyt ei siis ole tullu yhtään ja tästä myös arvelin että olisi saattanut tärpätä Toivottavasti pääsisit mukaan tänne marraskuun odottajiin niin saisin seuraa. Onko teillä eka kyseessä? Meillä on 3 ennestään ja iltatähteä toivotaan
Tulehan kertomaan miten kävipeukut pystyyn.
 
Moikka Pilvisydän ja Yellowmellow ja paljon onnea! Minäkin täällä jännään vielä vähän aikaa ennen kuin teen testin, mutta toivotaan että nyt olisi tärpännyt ja liityn seuraanne piakkoin! Vatsaa on vähän kipristellyt ja musta vain tuntuu siltä että olisi tärpännyt, mutta voipi olla vain minun höpsähtäneessä päässänikin nämä olot. :wink
 
Heips! Täällä tänään tehty haamulaisplussa. Tai siis ihan selkeä viiva, testiviivaa vaan reilusti vaaleampi. Nyt toivotaan että kestäs kyydissä ja viiva vahvenee. Menkkojen pit(äis)i viikonloppuna alkaa. Eikä se tietenkään mikään itsestäänselvyys ole etteikö ne sieltä vaikka alkaiskin ja ois kemiallinen.. Mutta, ihan pikkuisen varovasti jo kurkistan tänne niin intoa puhkuen. Esikoista siis odottelisin, jos kaikki hyvin menee.

Mileim kp24/26-27, dpo 10-11, yk3
 
Heippa muillekin jännääjille! tulee tosi jännä viikonloppu kun monella varmasti testi kertoo vahvistuksen epäilyille. Mun maha on jo aivan älyttömän kokoinen, turvottaa niin hirveesti et ihan kuin olisi jo pidemmälläkin ja olen normaalisti hoikka, tämän todella erottaa.
meillä esikoinen poika 4/13 ja nyt toinen olisi tulossa. ❤️ Toivotaan että nyt ois kaikilla tosi kyseessä!
 
Pidetään peukkuja teille kaikille .. Olisi niin kiva saada teidät tänne odottajiin Meillä on -07,-09,-11 syntyneet lapsukaiset. Tulkaahan kertomaan sitten miten kävi
 
Heips! Täällä tänään tehty haamulaisplussa. Tai siis ihan selkeä viiva, testiviivaa vaan reilusti vaaleampi. Nyt toivotaan että kestäs kyydissä ja viiva vahvenee. Menkkojen pit(äis)i viikonloppuna alkaa. Eikä se tietenkään mikään itsestäänselvyys ole etteikö ne sieltä vaikka alkaiskin ja ois kemiallinen.. Mutta, ihan pikkuisen varovasti jo kurkistan tänne niin intoa puhkuen. Esikoista siis odottelisin, jos kaikki hyvin menee.

Mileim kp24/26-27, dpo 10-11, yk3
Onnea haamusta ja toivotaan että se vahvistuu siitä
 
Täällä ilmottautuu yksi mukaan jos hyvin käy ni tulen mukaanne,menkat kaksi päivää myöhässä ja testin teen vasta aamulla jolloin dpo 15. La ois 2.11 jos oon raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Onnea ja peukkuja kaikille näin odotuksen alkutaipaleella!

Itse sain haalean plussan viikonloppuna ja nyt odottelen tulevaa viikonloppua ku kuuta nousevaa, että pääsen reissusta kotiin ja tekemään digitestin! Toinen lapsi olisi tilauksessa ja laskettu aika ihan marraskuun alussa, jos vain pysyy pieni matkassa... On ollut jo yli vuoden toiveissa ja yrityksessä tämä tulokas. Esikoisen kohdalla kaikki sujui niin pikaisesti, että nyt pitkältä tuntuneen odottelun jälkeen ei oikein vielä uskalla kuin varovaisesti iloita. Raskausoireita kyllä on vaikka muille jakaa ja menkatkin jo myöhässä, lähinnä pelottaa keskenmeno ja kohdunulkoinen raskaus ja kemiallinen raskaus ja ja ja ja...:sorry:
 
Hei! Tulin kurkistamaan ketjua, vaikka laskelmien mukaan mulla olis LA lokakuun puolella (30.pv). Kaksi edellistä raskautta menneet reilusti yli, joten uskon, että marraskuun puolelle kyllä mennään. Siis mikäli tuo pieni herne jaksaa sinne asti ylipäätään mukana matkustaa!
Kolmatta siis odottelen, vanhemmat lapset jo 8 ja 6, joten aikaa edellisestä raskaudesta on jo vierähtänyt ja kaikki tuntuu uudelta. Tein positiivisen testin maanantaina, kun ei sunnuntaina vuodot alkaneet ja mulla on hyvin tarkka 28 pvn kierto, joten olin jo melko varma tuloksesta. (nyt olis siis rv 4+4 kai) Oireina oli ollut jo viikon verran väsymystä ja kuukautiskipumaista jäytämistä alavatsassa ja alaselässä. Tällä viikolla mukaan on tullut vielä vähän pahoinvointia, varsinkin bussilla matkustaessa ja voimakkaista tuoksuista/hajuista. Täsmälleen samat oireet kuin edellisillä kerroilla. Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi yltyi viikolle 12 saakka ja oli jo todella piinaavaa oksenteluineen, toisessa oli helpompaa, joten saapa nähdä miten tällä kertaa.
Eniten jännittää se, jatkuuko raskaus ja milloin kerrotaan lapsille.
Kertokaahan oletteko jo varanneet ensimmäistä neuvolakäyntiä tai milloin olette aikeissa varata? Itse meinasin soittaa ensi viikolla aikaa.
 
Muokattu viimeksi:
Heippa!

Täällä myös yksi joka plussasi tiistaina. Laskettu aika 2.11.2016, jos vaan kaikki sujuu nyt hyvin :) Ja esikoista odotellaan. Tuntuu kyllä vielä että ei voi uskoa koko asiaa todeksi.. Jonkin aikaa oltiin jo yritetty ennen kuin tärppäsi.. Oireitakin kyllä tuntuu jo olevan ; Nipistelyä vatsassa, väsymys, rinnat kipeät ja hajuherkkyys. Bussissa kulkiessani tuntui kuin kaikki matkustajat olisi laittaneet pullokaupalla hajuvettä tänä aamuna..
 
Täällä kans tuntuu ihan siltä, kun menkat alkas minä hetkenä hyvänsä. Laskureiden mukaan meillä olis LA 5.11 jos kaikki vaan sujuu kuten pitää. Jänskättää kyllä ja toivo todella korkealla. Itellä ei juuri muita oireita kuitenkaan ole, kun nää alavatsan juilimiset. Paitsi, että miulla on jostain syystä nälkä ihan koko ajan. Vaikka puoli tuntia sitten söin ison lautasellisen lämmintä ruokaa, nyt jo nälkä kaihertaa.... o_O

Muokattu: piti äsken yksi kaapissa oleva testi taas käyttää ja katsoa, että miltä se näyttää näin päivällä ja kun ei ole juuri pidätellytkään.. Ja kyllähän sinne viiva vaan tulee.. :happy: Voi kun pysyis matkassa mukana :joyful:
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon pohtinu tota neuvola-ajan varaamista, et kun ei ole ensimmäinen raskaus niin kuinka pian se pitäis varata. Pitäisikö ensin varata alkuraskauden ultra ja käydä varmistamassa että kaikki on hyvin? Vai onko ihan vainoharhaista olettaa heti pahinta ja lykätä neuvola-ajan varaamista sillä perusteella et entä jos ei olekaan sykettä tai onkin kohdun ulkoinen...

En käsitä, mistä nää pelot kumpuaa! Pitäis varmaan suorittaa jotain itsetutkiskelua... Onko muilla samoja fiiliksiä, pelkoa siitä että kaikki menee pieleen?
 
Kitka pientä pelkoa kyllä juu.. Itse meinasin, että jos viiva lähtee vahvistumaan, soittaisin ensi viikon puolivälissä neuvolaan. Kai ne sinne ottaa jollakin viikolla sitten. Ensi viikolla oltais menossa vasta viikoilla 4+..
En uskalla kertoa vielä kellekään (paitsi miehelle kyllä sanoin), koska ikinä kun ei tiedä.. sitä varautuu ehkä vähän liikaa siihen, että "ei se matkalainen siellä pysy kuitenkaan".. Pessimisti ei pety, vai miten se meni.. :nailbiting:
 
Kitka: eka neuvola on yleensä rv 8-10. Meillä ei silloin vielä kuunnella sydän ääniä. Sinne voi varata ajan heti kun "uskaltaa". Mä en ole vielä varannut.

Varhaisultassa ei ole mikään pakko käydä. Oman mielen rauhan takia lähinnä. Mä en ensimmäisen raskauden kohdalla käynyt (päättyi rv 11 keskenmenoon) Seuraavalla kertaa kävin omien hermojen takia ultrassa rv 6+. Kaikki oli hyvin.

Nyt mietin taas, että menisikö vai ei. Kotihoidon tuesta ei vaan oikein maksella kalliita tutkimuksia.
 
Täällä ilmottautuu yksi mukaan jos hyvin käy ni tulen mukaanne,menkat kaksi päivää myöhässä ja testin teen vasta aamulla jolloin dpo 15. La ois 2.11 jos oon raskaana.

Tervetuloa Meillä olisi sama la jos vaan plussaat. Peukut pystyyn.
 
Hei! täällä tänään tehty positiivinen r-testi ja LA 4.11 :) toista lasta odotetaan, esikoinen 1v2kk

Ei ole juuri mitään oireita vielä, neuvolaan soitan varmaan ensi viikolla :)
 
Hei! Tulin kurkistamaan ketjua, vaikka laskelmien mukaan mulla olis LA lokakuun puolella (30.pv). Kaksi edellistä raskautta menneet reilusti yli, joten uskon, että marraskuun puolelle kyllä mennään. Siis mikäli tuo pieni herne jaksaa sinne asti ylipäätään mukana matkustaa!
Kolmatta siis odottelen, vanhemmat lapset jo 8 ja 6, joten aikaa edellisestä raskaudesta on jo vierähtänyt ja kaikki tuntuu uudelta. Tein positiivisen testin maanantaina, kun ei sunnuntaina vuodot alkaneet ja mulla on hyvin tarkka 28 pvn kierto, joten olin jo melko varma tuloksesta. (nyt olis siis rv 4+4 kai) Oireina oli ollut jo viikon verran väsymystä ja kuukautiskipumaista jäytämistä alavatsassa ja alaselässä. Tällä viikolla mukaan on tullut vielä vähän pahoinvointia, varsinkin bussilla matkustaessa ja voimakkaista tuoksuista/hajuista. Täsmälleen samat oireet kuin edellisillä kerroilla. Ensimmäisessä raskaudessa pahoinvointi yltyi viikolle 12 saakka ja oli jo todella piinaavaa oksenteluineen, toisessa oli helpompaa, joten saapa nähdä miten tällä kertaa.
Eniten jännittää se, jatkuuko raskaus ja milloin kerrotaan lapsille.
Kertokaahan oletteko jo varanneet ensimmäistä neuvolakäyntiä tai milloin olette aikeissa varata? Itse meinasin soittaa ensi viikolla aikaa.
Minä jo soitin eilen ja Varhaisultra on 21.3 kun on ollut kaksi keskenmenoa -2014 ja 2015 tai molemmat huomattiin 12rvk ultrassa kun olivat molemmissa "kuolleet" aikasemmin niin siksi pääsen varhaisultraan. Toivotaan että tällä kertaa pääsisi loppuun asti .
 
Takaisin
Top