La Helmikuu 2016

Onnea Jannah ja Marinellahi!!! Ihania uutisia :Heartred

Täällä menee ihan hyvin nyt, kun ollaan päästy arkeen kiinni. Helmikuisella on kaiken maailman vaiheita menossa, mutta onneksi syyskuinen on helpohko *koputtaa puuta*.

Tulkaa nyt ihmeessä tuonne salaiselle puolelle jutteleen. Voitaispa me äänestää teidät suoraan sinne? :grin
 
Mä en oo huomannutkaan et tänne on tullut näin paljon viestejä.

Paljon onnea Marinellahi ja Jannah! :)
 
kiitos :Heartred

susanne APUA! sä oot ihan kohta synnyttämässä! :love7
mäki voisin skipata ja olla jo rv 36. heh

tittidii, voi siellä vietetään vauva aikaa parhaimillaan:) munki helmikuinen on ihan omaa luokkaa.. hirveitä raivareita saa ilman mitään syytä tai jos ei saa tahtoonsa läpi.. toivottavasti rauhottuis ennen lapsen syntymää..

salaisessa ryhmässä olevat eikö pitäny olla 10viestiä vai onko se nyt 30 kun en oo siellä pitkään aikaan ollut?
 
Onnea jannah ja marinellahi! :Heartred

Marinellahin raskauden huomasinki just, ku selasin vanhoja ketjuja ja huomasin, että oot heinämammoissa. :) Kovasti itekki jo haluisin toisen. :Heartred
 
salaisessa ryhmässä olevat eikö pitäny olla 10viestiä vai onko se nyt 30 kun en oo siellä pitkään aikaan ollut?
Säännöissä (http://forum.vau.fi/threads/salaiset-ryhmät.1590391/) sanotaan näin:
-------------------
- Jos sinut poistetaan salaisesta ryhmästä vähäisen viestimäärän takia ja haluat takaisin ryhmään, sinun tulee kirjoittaa kuukauden sisällä 10 postausta omaan lasketun aikasi ryhmään, ennen kuin pääset takaisin. Kun olet kirjoittanut tarvittavat 10 viestiä, lähetä pyyntö Vargynjalle.
-------------------
Eli kaipa sinne kymmenellä viestillä pääsee takaisin. :)
 
Salaiseen ryhmään pääsee takasin jos vain pyytää sitä, näin mulle sano se varynga vai mikä olikaan. Sen jälkeen riittää yks viesti kuukaudessa?
Ja niin kiitos kaikille onnitteluista! :)
 
Ja ryhmässä tosiaan pysyy, jos kirjoittaa yhden viestin kuukaudessa :) Ennen piti kirjoittaa 10 mut sitä muutettiin.
 
Salaiseen ryhmään pääsee takasin jos vain pyytää sitä, näin mulle sano se varynga vai mikä olikaan. Sen jälkeen riittää yks viesti kuukaudessa?
Ja niin kiitos kaikille onnitteluista! :)

Niin sulle riittää, kun itse halusit lähteä pois silloin. Sua ei "häädetty" :D
 
Toisaalta, johan sinä olet ne kymmenenkin jo tähän ketjuun kirjoittanut, eikä jannah'ltakaan montaa puutu. :grin
 
Perustukset on valmiina, huomenna iskä tulee laittaan jotain patolevyjä ja tekeen salaojituksia. Ja toivottavasti seinät ja katto tulis sit ens viikolla :) alkaa oleen jo niiiin kärsimätön olo ko tietää että asiat vähän edistyy nyt
 
Hyvällä mallilla siis :) Pääsette uuteen kotiin ennen kuin vauva syntyy!
 
Takaisin
Top