La Helmikuu 2016

Tehän voisitte molemmat kirjoitella itsenne takaisin sisään tonne salaiseen ryhmään. :wink
 
marinellahi83 katsos katsos en edes huomannut että kuulut heinämammoihin! onneksi olkoon sinnekkin ja kiitos :Heartred meillä la 27.5 ja rakenneultra 10.1 en malta odottaa! koskas la?

kiitos onnisteluista :Heartred

suski75, kiitos ja onneksi olkoon sinnekkin :Heartred koskas sulla la? :)

pakko myöntää että olin eka vähän et häh kato ko nyt oikee onks tää helmikuisista tää viesti, oli kiva taas kuulla teistä! :) onko salaisella puolella enemmän keskustelua?
 
Oi että :Heartred onneks tässä on joulu ja uusvuos välissä, vähä lyhentää odotusaikaa ja sit huomaatki ni yhtäkkii on jo tammikuun 10.pv! :)
Mulla on la 24.7 mun laskujen mukaan, nt ultraki menee vasta tammikuun alkuun :/ aateltiin kyllä molempien vanhemmille ja veljille kertoo jo joulun.. en jaksa oottaa kauempaa :D
 
Kiitoksia Jannah! Valitettavasti näyttää siltä, ettei tästä raskaudesta tule vauvaa. Eilen luin omakannasta seulontaverikoearvot, ja olivat sen verran huonot, että soitin tänään äitiyspolille. NT-ultraa aikaistettiin pari viikkoa tulevalle maanantaille, mutta kätilön mukaan näin huonot verikoearvot johtuvat yleensä keskeytyneestä keskenmenosta. Maanantaina sitten tarkempaa tietoa.
 
Juu, kyllä tuolla salaisella puolella on enemmän keskustelua, vaikka aika moni sieltäkin on lähtenyt/potkittu pihalle.
 
suski75, toivottavasti kaikki oliskin ihan hyvin! onko oireita yhtään? muistan omasta kkm että oireet loppu kun seinään..
 
Ei ole ollut oireita ollenkaan missään vaiheessa, ei edes esikoisesta (ja se raskaushan meni ongelmitta), joten oireista ei voi oikein mitään päätellä. Raskaustestit edelleen näyttävät vahvoja viivoja heti kun neste kiipeää viivan kohtaan.

Ainoa toivo olisi se, että verikoetuloksissa on virhe tai ne olisivat jonkun toisen verikoetulokset. Tuo S-PAPP-A kun myös kertoo istukan toiminnasta, ja jos istukka toimii *noin* huonosti, ei silloinkaan juuri toivoa ole, vaikka sikiö tässä vaiheessa olisikin elossa.
 
Muokattu viimeksi:
Onko noi ne verikokeet mitkä otetaan kaikilta jotka ne haluaa, ennen nt-ultra?
Toivotaan et on joku virhe tuloksissa! Millanen sun oma olotila/vointi on?
 
Onko noi ne verikokeet mitkä otetaan kaikilta jotka ne haluaa, ennen nt-ultra?
Toivotaan et on joku virhe tuloksissa! Millanen sun oma olotila/vointi on?
Juuri ne seulontaverikokeet. Tulokset olivat:
S -PAPPA 44.8 mU/L
S -hCGBV/D 8.5 ug/l
Nämä ovat yli kymmenen kertaa matalammat kuin minulla oli edellisessä raskaudessa. Ei minulla ole mitään keskenmenonkaan oireita, mutta ei tässä auta kuin odottaa maanantaihin, jotta NT-ultrassa saa lisää tietoa.

Ihan vain iän puolesta, minun ikäiselläni suurin osa munasoluista on viallisia, ja vialliset alkiot/sikiöt yleensä menevät itsestään kesken, joten kyllä tämän mahdollisuus oli jo yritysvaiheessa selvillä. Nyt tuntuu lähes ihmeeltä, että tuo helmikuinen on terve lapsi. Tehkää lapset ajoissa, älkää liian vanhana. :)
 
suski75, toivottavasti kaikki oliskin ihan hyvin! onko oireita yhtään? muistan omasta kkm että oireet loppu kun seinään..
Kuinka pian kkm:n jälkeen kiertosi palautui ja pääsit yrittämään uudestaan? Saitko ajan tyhjennykseen nopeasti?
 
suski75 voi harmi ;// mulla myös kummitteli kokoajan toi kkm onneksi sain esikoisen ja tän uuden raskauden alkaessa alkuraskaus ultran kunnalta. on aivan hirveetä odottaa sinne 12 viikolle et saa vaan tietää että on menehtynyt.. mulla kesti vuotoa noin 2-3viikkoa.. mutta vaan senki takia koska vuoto loppui ja sitten alkoi uudestaan melkeen viikon päästä.. sen jälkee pääs yrittämään uudestaan,meillä kesti melkein 7kk uus raskaus mutta siitä ei kannata pelästyä koska meillä on ollu ongelmia muutenki saada lasta alulle:) monet on raskautunut heti uudesta kierrosta. jos nyt joudutte keskeytykseen niin toivon tosi pikaista plussaa sinne! :Heartred
lisäys vielä siihen aikaan.. sain heti nt-ultran yhteydessä pillerit kotiin ja siitä sitten tyhjennys.
 
Oi että :Heartred onneks tässä on joulu ja uusvuos välissä, vähä lyhentää odotusaikaa ja sit huomaatki ni yhtäkkii on jo tammikuun 10.pv! :)
Mulla on la 24.7 mun laskujen mukaan, nt ultraki menee vasta tammikuun alkuun :/ aateltiin kyllä molempien vanhemmille ja veljille kertoo jo joulun.. en jaksa oottaa kauempaa :D


no onneks joulukuussa on paljon tekemistä että ei aina edes ehdi miettiä sitä ultraa :) sullakin ultra tammikuun alusta! ihanaa! onneksi sullakin varmasti kuluu aika nopeasti :) olishan se kiva tollanen ilmotus kertoa jouluna:) mulla jo näkyy maha nii en olis mitenkää voinu piilotella ja kertoa sitten jouluna :D
 
Suskille huomiselle tsemppiä! :Heartred

Mulla on ens viikolla ar-ultra ko en millään jaksa oottaa ekaan neuvolaan asti, joka on vasta 21.12 :D
mennään kahen vkon päästä viikoonloppulomalle Ukkohallaan, Annin kummitäti tulee mukaan, toiv mulla on sillon suht normaali olotila :D

Nii joo, mehän tossa oltiin Annin kans sairaalassa lokakuussa ku sen keuhkoputket meni niin tukkoon ettei kotona pärjätty. Aikasemmin siis todettiin infektioastma ja ventoline meni 4h välein. Sekään ei riittäny ni jouduttiin sairaalaan. Sairaalasta sai tosi huonot ohjeet lääkitykseen eikä annettu mitään muuta oo se avaava lääke. Varasin sitte yksityiselle ajan, joka oli vähän närkästyny siitä ettei annettu heti kunnon lääkkeitä. Sen lääkärin mielestä olis pitäny antaa muutaki lääkettä ku oli kerta niin pahasti tukossa (sairaalassa sai 74 kertaa ventolinea ennen ku keuhkoputket aukes + kortisonia 3vrk ajan). Edelleen menee nyt astmalääkkeet ku jos lopettaa ni pian taas alkaa kuiva yskä :/
 
Ultrassa näkyi 4 viikkoa liian pieni alkio ilman sykettä, joten keskeytynyt keskenmenohan tässä sitten on kyseessä. Sen pituinen se tarina.
 
Takaisin
Top