Löytyykö turkulaisia ja turun lähiympäristössä asuvia odottajia?

maarit

Vauhtiin päässyt keskustelija
Huomasin tuolla muissa ketjuissa, että oli aloitettu tällaisia juttelu osioita, jossa voi tutustua samassa kunnassa asuvien odottajien kanssa :) Olisi todella mukava tutustua täällä muihin turkulaisiin/ turun lähialueilla asuviin odottajiin. Itsellä ei ole tällä hetkellä montaa tuttua ketä odottaisi, joten tätä kautta olisi ihana saada uusia tuttavuuksia, jotka ovat samassa elämän tilanteessa :) Olisi kiva tutustua täällä, jakaa kokemuksia, kertoa hyvistä kaupoista, tarjouksista (joita tulee tälle alueelle), kivoista paikoista joissa voi käydä lapsen synnyttyä ym. Mitä mieleen tulee :) Aihe on siis vapaa!
 
Täälä yksi turkulainen esikoistaan odottava:) Olen aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin joten jos ehkäpä tämän raskauden myötä tulisi myös uusia tuttavuuksia:)
 
Zenaa: Mulla on vähän sama juttu mutta aattelin, et täällä vois helpommin sosiaalisoitua kun on yhteinen asia jota jännitetään ja odotetaan...Siitä on helppo löytää vaikka millasta jutun juurta :)

Femi: Ihana, että vaikuttaa hyvältä ketjun alulta :)

Itse tosiaan muutin tänne Turkuun takaisin kuukausi sitten Mynämäestä... Vaikka asuin sielä vain kolme vuotta niin tuntuu, että Turku on vieraantunut ihan hurjasti :D
 
no täällä ois yks turun seudulta..tällee ei ihan kiinni turussa olevasta paimiosta :)
uusia tuttavuuksia ois kiva saaha vaikka asunkin "kaukana" :D
 
No ei se Paimio niin kaukana ole! :) Missäpäin Turkua muut asustaa? Ja onko teillä lapsia entuudestaan? Me asustellaan pohjois-Turussa ja esikoinen on nyt 1,8v :)
 
Muutimme Suikkilaan... Paikka vaikuttaa todella mukavalta ja rauhalliselta :) Tämä pikkuinen on ensimmäinen lapsemme...kaikki on siis ihan uutta ja ihmeellistä :D
 
Mä oon myös Turusta ja Räntämäessä ollaan tän vuoden alusta asuttu. :) mulla ei juurikaan oo kavereita, keillä olis lapsia, että kaikki uudet lapselliset tuttavuudet on tervetulleita. :)
 
Huomasko kukaan, että raision ikeassa oli tänää aidot lampaantaljat 19,95 familykortilla :) Normaali hinta oli 39.95! Itse oli pakko ajaa nopsaan hakemaan sellainen, että saa talvella vaunuihin vauvan lämmikkeeks :) Tää tiedotus tulee nyt vähän myöhäs ku itsekkin huomasin sen viime tippaan!
 
Melkeen turkulainen, eli Kaarinassa asustelen. :) Mulla ekasta avioliitosta kaksi teiniä: 13 ja 14 v, miehelle tämä on eka. :)
 
Täällä yksi odottaja Vahdolta :) Ensimmäinen lapsi kyseessä! Minkäs ikäisiä te olette? :)
 
Ema: Itse olen alunperin kotoisin Ruskolta :) Vahdolla tullut siis vietettyä joskus enemmänkin aikaa... Iältäni olen 25 :)
 
Mitä mä valehtelen, olen siis 28v :D Miten sitä ei enää pysy näissä vuosissa perässä :/ Olisin voinu jämähtää siihen 25v :wink
 
Maarit: Aijaa, ollaan tässä Vahdolla kohta kuukauden asuttu.. Raisiosta muutettu :) Ite taidan sitten olla nuorimmasta päästä, ikää 18v :grin
 
Tietääkö joku onko turkulaisista helmikuisista odottajista tehty fb ryhmää? Tuossa vain yksi syyskuussa vauvan saanut kertoi, että heillä on tiivis ryhmä turkulaisten syyskuussa vauvan saaneiden kanssa :) He tapailivat loppu raskauden aikana ja sitten nyt kun vauvan ovat syntyneet niin tehneet tapaamisia Skanssiin ym. Minusta vaan, kuulosti todella hyvältä idealta :)
 
Joo, kuulostaa hyvältä :) Pitäiskö sen olla salainen ryhmä, jos ihmiset ei halua, että muut tutut näkevät? Ja sit miten saadaan meidän porukkaa sinne kun täällä ei saa fb linkkejä laittaa? Oon tosi huono netti jutuissa ni voi olla, et kyselen tyhmiä tässä :oops:
 
Mä olen mukana jos joku sellaisen ryhmän perustaa mut toisaalta mietin miten se eroais tästä keskustelupalstasta? Eiks yhtä hyvin voi kirjoitella täällä ja sopia tapaamisia? Mäkään en oo hyvä nettijutuissa ja mietin kans miten sinne saa porukkaa jos ei kuitenkaan halua et kuka tahansa pääsee lukemaan juttuja?
 
Takaisin
Top