Kysy seuraavalta

Lapset käy tutuilla virpomassa, istutetaan rairuohoa/ohraa ja syödään suklaamunia, että sen kummemmin ei pääsiäistä yleensä vietetä.

Onko teillä juhlapyhät tärkeitä?
 
Ei oikeastaan. Joulu tietysti :Heartred Lapsille koitan vähän aina tehdä pääsiäistä ja vappua, sekä uutena vuotena pari rakettia ammutaan. Halloweenia en ymmärrä lainkaan. Syntymäpäiviä vietetään ja nimipäivinä yritetään pienesti muistaa.


Ostatko leikkokukkia?
 
Aina välillä, etenkin tulppaaneja. Tykkään myös viedä kukkia mennessäni jonkun luo kylään.

Minkä maalainen keittiö on suosikkisi?
 
Brittiläinen. Saareke ja lämpimiä värejä, ruskeaa. Kotoisa ja lämminhenkinen. Tässä siis sisustuksellisesti. Jos kysyit minkä maan ruoka parasta, niin Italia ja Meksiko on aika tasoissa :grin

Asutko vuokralla vai omistusasunnossa?
 
Haluaisin opiskella ehkä sit joskus 15v päästä kun lapset isompia. :grin


Pitäisikö kesäajasta luopua?
 
Osittain. Ihan hirveästi en jaksa, ne lierot valehtelevat ja kieroilevat ja pelaavat omaan pussiin niin paljon, että hävettää olla samaa eliölajia heidän kanssaan.

Suosikkilaulajasi?
 
En mä enää muista :smiley-angelic006 kesäkurpitsasta ja parsakaalista tykkäsi kovasti kyllä sekä porkkanamaissinaksuista ja ruisleivästä. Molemmat pojat olleet tosi hyviä syömään alusta asti.


Lempikukkasi?
 
Osaan jäällä, mutten rullaluistimilla. Kumma juttu.

Mikä on kaikkien aikojen lempielokuvasi?
Moulin Rouge:Heartred
Olen tänään menossa varhaisultraan hyvin mielin.

Mitkä ovat vahvimmat puolesi?
Muistakaa vastata aina viimeisimmän kirjoittajan kysymykseen:)

Vahvimmat puoleni, hmm.. olen pieni mutta pippurinen:grin

Mitkä olisivat mielestäsi kivat nimet kaksospojille?
 
Pojille vaikeampi keksiä kivoja nimiä, mutta jos nyt saisin kaksospojat niin voisivat vaikka olla Ilpo ja Eino.

Kuinka monesta lapsesta haaveilet/haaveilit?
 
Takaisin
Top