Kysy seuraavalta

Puolet viikonlopusta on nyt jo takana, mutta tänään oli esikoisen synttäripäivä ja oltiin neljä tuntia HopLopissa. Myöhemmin tein pienen kakun ja meille tuli muutama synttärikahvittelija (varsinaiset sukulaissynttärit ovat viikon päästä). Huomenna on kaverisynttärit, ja niiden jälkeen yksi vieraista tulee vielä meille leikkimään, joten lapsirikasta menoa tiedossa. :D

Minne haluaisit matkustaa?
 
Näitä on paljon, mutta mm.kreikkaan haluan aina vaan uudestaan sekä haluaisin matkustaa tulevaisuudessa myös mm.italiaan, kroatiaan, australiaan, mauritiukselle, tätä listaa voisi jatkaa vielä jonkin tovin..

Mihin käyttäisit rahat, jos voittaisit pääpotin lotossa?
 
Elämiseen sitten kun olen vanha. Meidän ikäluokalle ei enää eläkettä tipu, koska eläkejärjestelmä perustuu ikäluokkien jatkuvaan kasvuun, ja kasvu on jo loppunut.

Missä maassa kuin Suomessa asuisit, jos Suomi ei olisi vaihtoehto?
 
Mulla on aina ollut haaveena asua edes jonkin aikaa Italiassa. Tosin ei mulla ole mitään hajua, millaista kaaosta siellä eläminen oikeasti olisi, sillä kokemusta on vain lomamatkoista. Silti haaveilen, että joskus asuisin jossain Italian maaseudulla edes vuoden ja voisin keskittyä kirjoittamiseen. Eli vastataan Italia. :)

Missä koet onnistuneesi elämässäsi parhaiten?
 
Olen saanut kaksi ihanaa lasta:Heartred

Mitä ruokaa/jälkiruokaa rakastat niin paljon, ett oot valmis maksamaan siitä melkein mitä vaan?
 
En erityisemmin, tykkään enemmän syödä :grin mutta lapsille on laitettava päivittäin jotain ruokaa ja olisha se kiva osata kokkailla hyvin!

Suosikki-ja inhokki näyttelijäsi?
 
Suosikki-ja inhokki näyttelijäsi?
Suosikkinäyttelijä: Maria Ylipää. Loistava Svenskanin Chessissä. Ja kaikessa muussakin.

Inhokkinäyttelijä: Hugh Grant. Kamalat lörppäluomet ja vastenmielinen muutenkin, roolissa kuin roolissa.

Ai niin se kysymys.
Lapsuuden haaveammattisi, ja päädyitkö siihen (jos et, miksi et)?
 
Lentäjä. Ei tullut lentäjää minusta fyysisten ominaisuuksieni takia.

Lempitalviurheilulaji? Telkkarista tai vierestä katsottuna, tai itse harrastettuna :)
 
Pulkkailu :joyful: ja telkkarista tai paikanpäältä katsottuna jääkiekko.

Millainen on unelma kotisi?
 
Iso kaksikerroksinen, vanhan roosan värinen. Kaikilla herkuilla, löytyisi extrana esim. sauna, jääkaappipakastin jossa on jääpalakone, kiva kotiteatterijärjestelmä, vierashuone, työhuone, pelihuone..

Kenen julkkiksen näköinen haluaisit olla? Tai kuka on mielestäsi hyvin, hyvin kaunis?
 
Mila Kunis on kovin kaunis, samoin Reese Witherspoon, ehkä siis jompi kumpi heistä!

Silitätkö vaatteita/pyykkiä?
 
En silitä.

Mikä on suurin toiveesi tällä hetkellä? (En lukenu kaikkia aiempia viestejä sori jos toistoa)
 
Että löytäisimme uuden talon ja että pentumme syntyisi terveenä ja olisi mukava ja helppohoitoinen :joyful:

Mistä kotityöstä nautit salaa?
 
Ikkunoiden pesu, ehdottomasti! Anoppi olisi halunnut maksaa meille ulkopuolisen tekijän pesemään ikkunat, kun kolmas syntyi. Kieltäydyin hyvin jyrkästi. :D Kärcherillä menee niin nopsaan nämä meidän asunnon ikkunat, ettei ole edes iso vaiva.

Mitä teet, kun joku asia harmittaa ihan hirveästi?
 
Valitan asiasta miehelle tai ystävälle ja kuuntelen kiukkuista musiikkia.

Missä haluat asua kymmenen vuoden päästä?
 
Haluaisin asua samalla alueella kuin nytkin, mutta isommassa talossa - sellaisessa, jossa olisi lapsilla enemmän huoneita käytössä.

Jos ajattelet 10 vuoden takaista itseäsi, mikä on suurin sittemmin tapahtunut muutos sinussa?
 
Hmm.. Varmaankin kolmivuotisen terapian läpikäynti on tuonut minulle ymmärrystä omaa toimintaani kohtaan ja työkaluja muuttaa haitallisia käyttäytymistapoja. Aloitin siis terapian 10v sitten.

Kesä vai talvi ja miksi?
 
Hmm.. Varmaankin kolmivuotisen terapian läpikäynti on tuonut minulle ymmärrystä omaa toimintaani kohtaan ja työkaluja muuttaa haitallisia käyttäytymistapoja. Aloitin siis terapian 10v sitten.

Kesä vai talvi ja miksi?

Kesä, rakastan lämpöä ja luontoa kesäsin. Atopia helpottaa kesäsin :)

Syksy vai kevät? Miksi?
 
Kevät, koska rakastan auringon valon lisääntymistä ja luonnon heräämistä.

Kuinka monta lasta haluaisit?
 
Takaisin
Top