Kysy seuraavalta

Kyllä! Mies huolehtii että tv auki oikeella kanavalla:wink On kyllä jännää, mehän voitetaan tänä vuonna!

Omistatko polkupyörää?
 
Kyllä onistan, ostin uuden vajaa vuosi sitten työmatkoille.


Pelaatko veikkauksen/muita rahapelejä? Jos pelaat, niin mitä ja kuinka säännöllisesti?
 
Kyllä onistan, ostin uuden vajaa vuosi sitten työmatkoille.


Pelaatko veikkauksen/muita rahapelejä? Jos pelaat, niin mitä ja kuinka säännöllisesti?
Joskus harvemmin Kenoa, Lottoa, Viking Lottoa tai Eurojackpottia :)

Omistatko polkupyörää?
 
Voi kun oon taitava vastaamaan yhtä aikaa kaikkien kanssa!

Uusi kysymys :)

Oliko sinulla lapsuudessasi nukkekoti? Jos oli, millainen?
 
Kotona ei, mutta mummolassa leikein aina mummolle lapsena tehdyllä nukkekodilla, oli kaksikerroksinen ja ylhäällä että alhaalla oli pari huonetta.

Mitä ohjelmia seuraat tvstä tällä hetkellä?
 
Ihan telkkarista en montaakaan sarjaa tällä hetkellä, Selviytyjät Suomi ja Suomen Bachelor (välillä Ruudustakin). Euroviisut, olikohan muita?

Oletko taikauskoinen?
 
Vähäsuolaista Oivariinia.

Kuuluuko juusto voileivällä makkaran alle vai päinvastoin?
 
Sanoisin ehkä, että harmaa niin vaatteissa kuin sisustuksessa. Myös tummansininen sekä oliivinvihreä vaatteissa.


Oletko jo pessyt ikkunat?
 
En. Siitepölykauden jälkeen vasta. Ehkä. En muista milloin olisin niitä pessyt, mies pesee ne yleensä :grin Viime kesänä pesi mun äiti, ku mies teki remppaa ja mä olin liian raskaana :love017

Kermajäätelö vai mehujää?
 
Lasten pelejä enimäkseen, joskus aikuistenkin kesken jotain, lautapelejä olisi kiva kyllä pelailla enemmän.

Mistä haaveilet?
 
Laku ja suklaa


Oletko kädentaitaja? Sujuuko siis neulonta, virkkaus, ompelu, askartelu, puutyöt tai joku muu?
 
Takaisin
Top