Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Heipsis mammat!

Ihanaa Purri! Aivan mielettömän suuret onnittelut! emoticon

Ja Kaikan neiti se vaan menee hurjaa vauhtia eteenpäin. Huih! emoticon

Mikäs on PÄ:n kunto? Joko ruoka pysyy sisällä?

Kirsikka86: Hienoa, että saat olla lisävuoden muksujen kanssa kotona! Tykkään! emoticon

Mammaliina: Mimmosia kukkia löytyi? Ja komppaan Purria, eli kannattaa valita just semmoset kukat kun tykkää. emoticon Minun hääkimppu oli tehty kalloista (siis kalla-kukista) ja tykkäsin siitä ihan älyttömästi, vaikka ne taitaa kans olla aika perinteisiä hautajaiskukkia... Toivottavasti flunssa menee nopeasti ohi!

Biletyksestä: Minä en oo vielä päässy mihinkään, vaikka vähän tuota menojalkaa vippattaakin. Tosin, me mennään vieläkin täysimetyksellä, eikä pojun pulloruokinta vieläkään ota onnistuakseen, niin eipä tässä kai paljon ole mahdollisuuttakaan lähteä mihinkään. Mutta en kyllä paheksukaan kenenkään menemisiä! emoticon

Kello: Täällä ei vaikuttanu mitenkään, paitsi, että poju taitaa nyt mennä vajaata tuntia aikasemmin nukkumaan. Eli edelleen nukkumaan meno ajoittuu noin ysiin illalla ja herääminen kasin aikaan, kun vielä lauantaiaamuna herättiin seiskalta. Välillä toivon, että sais nukkua vähän pidempään, mutta toisaalta saapahan sitten päivän hyvissä ajoin käyntiin. emoticon

Minua kovasti sieppaa, kun ei tuo pojun iho oo vieläkään kunnossa, vaikka tässä nyt on melkein taas pari viikkoa menty ilman maitoa ja kananmunaa, eli ei ainakaan pelkästään noille ole allerginen. Viikonloppuna huomasin, että melko heti sen jälkeen, kun olin syöny mandariinin ja imettäny, lehahti pojun posket punaisiksi, joten taitaa sitrushedelmät olla kans pahislistalla. emoticon

Meillä on nyt kova laskeminen edessä, että kuinka me pärjätään asuntolainan kanssa, jos se kämppä ostetaan. Kun tällä hetkellä minun tulot on melkolailla nollassa. Ja sitten kun jään hoitovapaalle, niin tuet tippuu entisestään. Tosin syksyllä ois tarkotus palata opintojen pariin, joten sitten saa opintotuen ton kotihoidontuen lisäksi.

Tulipas taas melkoisesti tekstiä...mutta kun en viikonloppuna päässyt netteilemään, niin tässä tulos... emoticon

Hyviä viikon jatkeita vaan kaikille! emoticon
 
Elä sie Purri nyt minnekään marraskuulaisiin mee pysyvästi ainakaan! Meille pitää kertoa olot ja vaivat! Nih. Ja tää oli käsky, kun muuten tulee ikävä :)

Kaika: teillä todellakin mennään reipasta tahtia siellä :D Sen vähän mitä oon sua nähnyt, niin oot kyllä ihan markkinointihenkinen ihminen, että varmasti omalla alallas :)

Kesäaika: juup, vaikuttaa. Neiti herää tällä hetkellä meistä viimeisenä :D Itse herään ensimmäisenä ja arvatkaa ottaako päähän, kun saisi nukkua, mutta ei vaan tuu uni. Enkä oo vieläkään ehtiny tehdä niitä pimennysverhoja loppuun ja saakelin jääkiekkokin, ettei mieskään oo neidin kanssa vaan huitelee kiekkostudiosta toiseen... No ehkä tää taas tästä.

PÄ: kuis hammassuojat istuu? Jokos olit reeneissä? Kolisiko päät yhteen?

Täällä alko sitten menkat. Oon niin helv--- kiukkunen etten enää kohta kestä ja itkettää! Ja muutenkin mieli maassa ja väsyttää ja tekee mieli suklaata! Sanoinki miehelle, että tehtäis nyt pian se kakkonen, kun oon paljon rauhallisempi raskaana, ku ei-raskaana :D Nyt jatkan tätä makaamista hievahtamatta siihen saakka kun neiti herää...
 
Thilduska: Juu ei pelkoa, että sinne kokonaan katoaisin Molemmissa aattelin pyöriä... Täällä on nii kotosa tunnelma, etten mä täältä minnekää katoa
 
Heipparallaa,

Purri: oi ihanaa vauva

Kello: ei ole vaikuttanut mitenkään Joonan uniin mutta tuo isoveli..... "eihän viel voi mennä nukkumaan kun on valosaakin", sama juttu joka kevät

Tännekkin on rantautunut vatsatauti, olen eilisestä asti saanut vessassa rampata ja illalla/yöllä oli myös kuumetta. Tänään Joonakin pieras vaippansa täyteen ja vaikuttais siltä että sekin on nyt tässä "ihanassa" taudissa.

Mun pieni vauva on jo 6kk ja just vasta huomasin että sillä on sopivasti nimpparitki tänään
 
Juu-u. Aamupahoinvointia  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/s015.gif[/img] 
Mut odottelen kuitenkin että alkaako menkat vai ei...
Purrihan ei mihkää täältä katoo  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a015.gif[/img] 
Me saatiin neidille muuten aika lastenklinikalle 4.5 ilmeisesti tuosta mahasta. Toivon mukaan nyt saataisiin jotain vinkkejä, koska jos ulostelääkettä koko ajan antaa, nii ei se maha toimi luonnollisesti enää. Toivon mukaan ei neiti joudu samaan rumbaan ku mä lapsena. 
10pv sairaalassa ja joka aamu peräruiske yms  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/konfus/c020.gif[/img] 
 
Moi !!

Joko siitä on 7 kuukautta, kun tuo minun pikkupallero syntyi emoticon Oooo, aika menee sairaan nopeaa (jossei kellekkään oo vielä tullu selväksi emoticon)!!


Löyskö Mymmeli ne arskaparskat? Me ei saatu niitö mitä lähettiin hakemaan, kun oli kaik poikien väriset loppunu, tarjolla oli vaan vaaleenpunaset. Ostimma sitte sellaset retrot arskat väliaikasiksi, ovat vähän niinku tolla hymiöllä -->emoticon :D  Komiat! emoticon

Ite kävin sielä näöntarkastuksessa. Passittivat silmälääkärille, kun ei optikko ottanu selevää näistä minun silmistä emoticon 

Uninen: Onnea puolvuotiaalle Joonalle ja nimpparionnet samalla! emoticon

Purri: Juu, et kyllä "jätä" meitä! emoticon Ja ehkäpä ne tyypit sielä marraskuulaisissa innostuvat alkukankeuden jälkeen rupatteleen oikeen kunnolla..


Kesäaika: Liekö muutos pysyvää, mutta nyt ollaan kahtena aamuna herätty vasta 8.00-8.30 kun aiemmin heräiltiin tuntia aikasemmin.. :D Kyllä mulle tämmönen pysyvä muutos passais ! emoticon


Onkos kenenkään muksulla kuivat/rohtuneet huulet?? Tolla mejän poitsulla on hieman tota ongelmaa, ylähuuli on välissä jopa halki yhestä ja samasta kohtaa emoticon Oon laittanu bepanthenia, mutta eihän kauaa siinä huulilla pysy (muutako sillon ku nukkuu)  :D Ku eikait se mitään puutosta kuiten voi olla, ton ikäsellä emoticon Kait se ennemminki johtuu yltiöpäisestä kuolaamisesta, tutin imeskelystä, tavaroiden suuhun tunkemisestä jnejne..


Jaahas, sois taas aika alkaa sapuskan tekoon. Onneks tänään vuorossa helppo ruoka (niinku joskus muka vaikeita tekisin, haha!) nimittäin raskausaikana himoitsemaani maksalaatikkoa&perunaa, jeppis jepulis emoticon


Son moro!emoticon
 
Maru: Juu lasit löytyi! Kävin ensin kysymässä yhdestä lastenvaateliikkeestä, mutta siellä ei ollu semmosia remmillisiä, niin kävelin siitä suoraan sitten Instruun. Julbo-merkkiset ostin. Noissa on sekä sangat että se remmi ja istuu hyvin pojan päähän. Kalliithan ne oli, mutta onpahan sitten ainakin hyvät. emoticon

Niin ja tuosta silmätarkastuksesta: raskaus ja varmaan imetyskin (=hormonit) vaikuttaa silmiin. En nyt muista mikä teillä Maru on tilanne, mutta jos vielä imetät, niin kannattaa sille lääkärille sitten mainita, ettei sitten tehdä mitään virhediagnooseja! emoticon
 
kellonsiirto: vaikuttaa kyllä meillä, kaikki tehdään nyt tuntia myöhemmin.

Vaikka se mun perjantainen biletykseni peruuntui niin otettiin sit tosiaan lauantaina. Ja voi luoja, me ollaan sekopäitä ja olipas moneen vuoteen krapulakin......mä oon niin absolutisti tästä eteenpäin.......ainaki vähän aikaa :)
 
PRRRRRRKELE!!!!! Kyllä syö hermoja tää voorumi!
 .
En oo kahteen päivään päässy sisään yrityksistä huolimatta.

Purri eiköhän siellä jutut lämpee kun pääsette vauhtiin. Viimeistään sitten kun kaikilla on niin huono-olo että ei voi enään muutakun nauraa   JA!!!! jokataupauksessahan sinä raportoit meille jokaikisen kolotuksen, pierasun, tönäsyn tai röyhtäsyn eikös näin!!!???

Kaika Voi mieletöntä!! "ensiaskeleita" ♥ Parhautta!!! Onko kovasti kolhuja tullut?? Tuo mun keskiviikkoinen "lainatytär" Oli myös edistyksellinen neiti ja nousi seisomaan tukea vasten 5-kuisena, mutta plussana päälle ei osannut vielä istua joten ainoa tapa hänellä tulla jaloiltaan alas oli tikkusuorana ja naama edeltä. Silloin tytön äiti sanoi että oli pakko ostaa se pehmokypärä vaikka oli niille ja niitä ostaville idiooteille nauranut vain viikkoja aikasiemmin päin naamaa.
Voi ihana!!  -mua alko ihan sössötyttään... :D

Treenit l-o-v-e!! Vaik vielä pikkasen hakusessa luistelu, mut onneksi siellä on muitakin tunareita :D Mut en kaatunu!! Jouduin ottamaan himppasen rennommin kuin muut kun silmissä alkoi heti sumenemaan kun syke nousi (en neljään päivään ollut syöny juuri muutamaa hetelmää ja suklaa patukkaa kummempaa...) ens kerralla sitten täysillä...päin seinää. ;D

Parisuhde kyllä, taas tämä asia on pöydällä. Meillä nää välit viileenee kyllä mega nopeesti, mut onneksi ollaan jo hakoja huomaamaan milloin pitää älähtää asian tiimoilta, nyt siis taas metsästetään sitä kipinää ja muutenkin huomaan että kevätpörriäinen kutittelee aikalailla ja jottei taas se mopo karkaisi käsistä niin otetaan asiat haltuun heti näin alkutaipaleella! Tän mamman pitää päästä tuulettumaan ja lähdenkin jo pe kun on derbymatsi, en tiedä päädynkö baarin kautta kotiin vai suoraan kentänreunalta (taidottomat kun eivät saa vielä pelata-heh) mut jo tällänen "avoin-ilta" on niiiiiin ihana juttu ja sille on tilausta!! can`t wait!!!

Mamma Halit! Kiva kun oot langoilla. Mites reissut?

Mammaliina
Sielläkin siis kahta viivaa vahdataan kohta! Koskas testailet??

Kellot meilllä eletään vielä kesäajassa... kääntyy hittaasti sisäset kellot.

Thilduska suussa istuu, tuli sit loppupeleissä megahyvät!! Mitäs ukko meinas että jos sitä kakkosta ihan vallan kohtapuoleen :D (...jossei muuten nin ainakin saletisti natsais jokatoinen päivä :D)

Uninen Jehna!!! Feeeeeel juuu!!! Paranemisia. Me laitettiin mahatauti nyt anoppilaan kiertoon...

tiko vannomatta paras, never say never ja niin etespäin... Mutta hauskaa oli ?

Ja arvakkaa mitä!?!? Miul on iha ekat housut sitte synnytyksen!!! Mahtui retsipillifarskut ihan normityttöjen osastolta jalkaan nin päräytin ostaen vaikka nämäkin toivottavasti kohta jäävät pieneksi!!!

mut nyt -vihdoin- sitä parisuhdetta... öit!
 
Laittelin ihan mielettömät sepustokset ja PRKL- katos.

Mutta eipä muuta, ku kaikki on ihan helekutin hienosti ja asiat kohillaan.

Sen verta kyrpii, että huomiseen.
 
Jep hauskaa kyllä oli, sen huomaa kyllä tilinsaldostakin. En ole vielä uskaltanu kattoa, kuinka paljon sitä rahaa meni, mutta taidankin kattoa nyt

Tajusin just, että ihan sama onko meidän rytmit nyt sekaisin. Sunnuntaina lähetään sinne reissuun ja tulee 2 tuntia aikaeroa ja kahden viikon päästä pitäis taas palata tähän aikaan. Eli katotaan sitte, ehkä kuukauden päästä, onko rytmit taas normaalit.

Jospa itekkin hoitelis tuota parisuhdetta tänään, kun eilisestä asti taas mykkäkouluiltu ja kiukuteltu. Mies soitti pari tuntia sitten, jos lopetettais ja halus, että syöpötellään yhdessä ilalla. Eli kello on 11 illalla ja mun pitäis alkaa nyt väsäämään jotain iltapalaa....don't like.....ehkä mä heitän vaan eiliset ruuat pöytään niin pääsen helpommalla ja pian nukkumaan emoticon
 
Huomenia!

Mymmeli: Joo, miehän jo sille optikolle mainittin raskauesta/imetyksestä.. tuumas vaan että "no, ei sen pitäs mitekään vaikuttaa..". Ihmettelin sen epäammattimaista vastausta, ko mullaki sellanen muistikuva, että jostain joskus oon lukenu että noi kaks voi vaikuttaa näköön, tiiä sitte.. emoticon Ja toinen liikkeen työntekijä (tuttuni, ei optikkona) sanoi kanssa että muista sanoa optikolle, että olet ollut raskaana jnejne. Noh, ehkäpä se silmälääkäri tietää sitten totuuden emoticon

PÄ: Tarkotit varmaan, että teillä vielä talviajassa emoticon täältä pientä pilkun nus... emoticonhehe! tsorii emoticon


Palaampas paremmalla ajalla... 


p.s. Joko Tiko oot käyny hamstraamassa kaupan hyllyt tyhjiksi lastenruuista? emoticon   Aijoithan ottaa ruua mukaan Suomesta, eiks je? 

 
PÄ: Juu hyvin voi olla mahdollista, et jutut lämpenee, ku aikaa kuluu.. mut siis jotenki ku on nii tottunu tähän "meidän" tyyliin, ni se tuntuu aika kylmältä mestalta

Tjaa vai että pitäis kaikki mahollinen raportoida.. No mulla on eka oma neuvola 13.4 ja ilmeisesti mun LA ois 23.11, mut ootan sinne ultraan et saan varmuuden. Luultavasti heittää taas muutamalla päivällä, ku kierto on nii pitkä. Ja yleisolona mulla on nyt vaa semmonen etova olo. Eikä siihe oo auttanu ees ne kananmunaleivät mitkä Edithiä oottaessa autto! Mut ainakaa viel ei oo nii paha olo, et tarttis niitä rannekkeita ostella.

Tikolle oon kyl semisti kateellinen.. Pääset lämpöiseen pakoon tätä "sataa lunta, tulee loskaa" -keliä. Enjoy!!

Jos muistan ni voisin mun veljeltä kysyä tosta näköjutusta joku kerta, että mitä niille optikoille koulussa opetetaan.. Mun veljeni siis opiskelee optikoks parasta aikaa..
 
Maru heh! -No sitäpä juurikin .... Eli on kellot ihan oikeasti sekaisin.

Purri Sulla onkin alustava laskettuaika meidän vuosipäivänä :D
tänävuonna tulee jo 8vee täyteen emoticon

tiko menikö kaikki? ;D

Mut onko ihan mieletön päivä!?!?! Me lähdetään poikien kanssa lounastamaan Selloon, sitten takasin kotiin ja ulkoilua, ulkoilua, ulkoilua!!!
Perjantaiksi saatiin ikean reissu reffiseuralla :D Menee tämä viikko taas niin että viuhahtaa.
 
Tää mamma on niiiiin väsynyt ja pää lyö tyhjää taas, mutta suuri onnittelu raskaana oleville !! Varmaan mieletön fiilis, tämä aika menee sellasta vauhtia että oikeen ahdistaa kui nopeasti toi pikkunen kasvaa

Meillä kesäaika vaikutti tasan yhden päivän ja taas heräillään kuudelta 

Mä sitten uskalsin vihdoin aloittaa sen unikoulun neuvolan ohjeistusten mukaan päätin että kerran yössä syötän, aikasintaan aamuyöllä ja homma menikin yllättävän hyvin. 3 yötä tassuteltiin max 1h kerrallaan, tyttö oli yllättävän rauhallinen, sellaista pikku kitinää, muttei kertaakaan kuunon raivaria (ja kyseessä on aika temperamenttinen ja vaativa neito). No nyt meillä syödään kerran yössä klo 03-05 välillä, mutta nyt on ihan kauhea tuttishow, sitä haeskellaan alkuyöstä 1-2h:n välein ja aamuyötä kohden kymmenen minuutin välein *huoh*
No tänään sitten päätin jos siitä tutistakin luovuttais, saa nähdä mikä show sen jälkeen keksitään (sitähän tyttö alkoi imemään vasta 4kk:n iässä) Tutin perään hän sitten jaksoikin itkeä päiväunilla paljon pidempään ja kovempaa, yötä odotellessa.... Tuntuu vaan että nyt alkaa väsymys jo mennä yli, eilenkin eksyin reitllä mitä olen kulkenut 5 vuotta viikottain!!! Tuli vaan sellainen ajatuskatkos kumpi tienhaara piti valita, alkaa jo itteenikin huolestuttaa. Tulipahan taas valiteltua, sorry..

Custos, taidetaan käydä samalla salilla :)

OIkein ihania aurinkoisia päiviä kaikille!!!
 
Kyllähän toi tili oli aika hyvin tyhjentynyt, mutta olen yllättynyt että niinkin vähän meni, kun iski kännissä taas jalo "minä tarjoan"-fiilis....HUOH!

Tuli tota ruokaa aika hyvin ostettua, mut päätin nyt ottaa vaan osan mukaan ja luottaa siihen, että sieltä saa. Ja pieni keittiö kun on, niin voi sitte ite tehdä jotain, kun noille nykyään riittää pelkkä haarukalla soseutuskin. Maitoa otin jauheenakin mukaan niin ei tule painoa niin paljon ja puurot ja vellit jauheena, niin eiköhän me suht kevyenä lennetä :)
 
Heh.. Kävin sitten työhaastattelussa. Ja tietty, kun töitä ei halua, niin silloin niitä melkein suorastaan tyrkytetään :) Nooohh.. Täytyypi odotella vastausta ja toivoa ettei saa sitä paikkaa. Hurjalta tuntuu, että pitäis jo 2kk päästä töihin, vaikka isäntä jää silloin pitään isäkuukautta ja sen jälkeen kesälomaa, että neiti menis tarhaan vasta lähempänä 1v, mutta kuitenkin ois kivampi olla kotona koko kesä ku töissä. Toisaalta taas ois kiva saada vähän kosketusta ulkopuoliseenkin maailmaan.

Tiko: hih.. itsellä ei tosiaan oo ollut tollaista Minä tarjoan- seuraavanpäivänfiilistä piiiiitkään aikaan. Hämäriä muistikuvia niistä kerroista kyllä on :D Toipumisia!

Magdaleena: meillä ei enää syödä tuttia öisin, mutta päivisin vaunuissa annan tutin. Aikas nopeesti tottui siihenkin. Ja onnea unikouluun!

Optikosta: kyllä munkin mielestä ihan selkeesti ollut monessakin paikkaa, että raskausvaikuttaa näköön. Kumma juttu, että joku optikko on eri mieltä.

Ähh... myöhemmin lisää...
 
Hiphoi ja huminoi, päässä ainakin...

Palauduin juuri työhaastattelusta ja en voi kun todeta, että hiisi kun aikataulut ei taida natsata. Työ kohtaa tekijänsä, palkastakin oltaisiin samoilla linjoilla mutta kun heidän tarve on nyt ja heti. No, nyt neuvotellaan voisiko osa-aikaista miettiä jos onnistuisin aloittamaan nopeammin sillä tavoin. Mene ja tiedä - no, onpahan jälleen vastattu huutoon ja kohtahan sinne töihin olisi muutoinkin palattava. ;0) Ihan kiva, että tuollalailla kyselevät.

Iso, iso kysymyshän on tuo meidän "pikku-"pomo, sillä imetän 80%, soseita menee jonkin verran alas ja kippamuki rulaa edelleen, joten periaatteessa ei jäljelle jää kuin tuo sylin tarve. Pikkuisena hirvityksenä on tuo alkava vierastus, joten ihan en uskalla toista vieraan hoitoon heittää vaikka hyvähermoinen tyttö Helmi on. Ja no, kyllä äitikin haluaa hieman "pehmeämmän" laskun aloitukseen - on se plikka niin pieni vielä.

Haastattelussa tulikin fiilis, että ihan täpinässä tekisin töitä, mutta tämä uraäidin ja kotiäidin tavoitteet ei tunnu mahtuvan samaan nahkaan. Työnarkomaanina pelkäänkin, että "lipsun" ja alan paahtamaan jälleen sata lasissa - vaikka aikamoinen vastapaino täällä takookin päähän järkeä. Kaippa tämä dilema tästä vielä parhain päin ratkeaa... No, se tästä.

Thilduskalle toivotaan sellaista vastausta mikä mieltä parhaiten rauhoittaa. (Jag hoppas att det är samma sak här...) ;0)

Mammaliinalle: Onnea uudesta kodosta ja hyviä hermoja muuttoruljanssiin. Kohta se on ohi ja saatte nautiskellä kesästä uudessa pesässä. Kuin myös Marulle! Kohta tekin pääsette muuttamaan.

Meilläkin lähenee tuo yläkertaan "muutto" - saa alkaa kunnolla urakoimaan kevätsiivousta kun mietin mikä asuu missäkin. On se vaan ihana juttu kun pääsee tuulettamaan kevään sisälle tupaan.

Hienosti järjestynyt tuo Kirsikan86 opiskeluiden järjestely. Mahtimeininki!

Kuin myös Kaikan tytön kipittäminen. Siinähän taitaa äiteekin juosta perässä... ;0)

Maru; Meill on neidillä huuli auennut myös rohtumisesta johtuen. Neiti kun hinkaa ja imuuttaa huulia ihan tuskassa aina kun ikeniä kutittaa - ja kutittaahan niitä. Rasvaa
olen laittanut ja näyttäisi helpottavan tilannetta.

Mymmeli: Samanmerkkiset lasit ostit kuin meillä. Olen ollut hurjan tyytyväinen ja näyttäisi neitikin pitävän. On astetta räheet ja neiti saakin asiointireissuilla hyvin huomiota.

Magdaleena: Tsempit jaksamiselle - tuo unikoulu on sangen hyvä "uni"-koulu vanhemmille. =0) Josko tämä pian kantaisi hedelmää. Meillä ei tuttia ole ollutkaan, unipupun korvaa saatetaan pahimmillaan hetki lussuttaa mutta sekin alkaa jäämään, joten toivotaan, että unikaveri korvaisi teilläkin tutin kaipuu. Se voisi osua unisen pienen käteen tuttia helpommin.

Mut nyt muihin hommiin. Auringonpaistetta kaikille!
 

Voi kuule neidit ja rouvat te ette tajuakkaan kuin kauhee sarvi kasvaa mun otsassa nyt.
Oli pakko lähettää matkatoimistolle viestiä, että ymmärsinkö asian oikein, että sylilapsilla ei saa olla omia matkatavaroita. Ja juu, EI. Tai ne täytyy sisältyä minun 20 kilon tavaroihin emoticon

Siis mitä v.....a!!!!! Nopeesti googlettamalla en löytänyt yhtään matkatoimistoa, jolla ei saisi sylilapsella olla oma 10 kg matkalaukku. Mä oon niin raivona. Eiköhän nekin nyt omia tavaroita tarvitse mukaan. Lähinnä mun raivoa lisäsi se, kun kysyin viestissä "Miksi maksan 50 €/lapsi, mikäli sillä ei saa olla matkatavaroita?" Paikastahan kun eivät maksa, Niin vastauseksi sain, mitä se ei sisällä. Mutta missä oli se vastaus siitä miksi ne maksaa.
Mä sullon sitten käsimatkatavaroihin ruokaa (vaikka sekään ei saa painaa ku 6 kiloa) enkä anna punnita sitä. Taitaa jäädä lasten ruuat kotiin ja pärjätään sitten niillä mitä sieltä löytyy.

Okei ei niin iso asia, mut mua vi#####aaaa. Niin viiminen kerta, kun tjäreborilla matkustan yhtään minnekkään emoticon emoticon emoticon Lähinnä se, että miksi maksan jostain jos en saa mitään vastinetta sille

 

Tiko
whooooooooot?????? Ei ole TODELLISTA!!!! ei ole sanoja.... what?
Tiäks, mä haluisin just nyt sanoo vaik mitä mut en keksi sanoja....... laitan sit vaan kysymysmerkkejä ???????

Maya Eikös nousekkin omat "osakkeet" omissa silmissä kun kovasti kosiskellaan (varsinkin näin kun ei ihan hetkeen kukaaan pahemmin ole kosiskellut...)? Jää voittaja olo jo vaikka ei mitenkään hommat onnistuisikaan :) Toivottavasti saisitte kaikkien tarpeet kohtaamaan ja hommat luistamaan!! Minä kanssa olen eräänlainen narkomaani joten jännällä odottelen omaa "elämääNI paluuta". Onneksi ukkeli osaa älähtää jos tuntuu että liiaksi liitelen :)...sitäpaitti sain sen lisävuoden neuvvoteltua, joten vuosi se on minullakin aikaa kasvaa ... ihmisenä/ työnakomaanina

Ourait! Ei sit taas muuta... öit.
 
Takaisin
Top