Kympit Maaliskuun 2011 menoissa ja meiningeissä =)

Purri Niin ja piti sanomani että mitäs ne työkkärissä tuumais jos menisit sinne listoille pariks kuukaudeks??
 
PURRILLE ONNEA! <3
Miä oon nyt kuullu tänään kaksikin uutista lisääntymisestä, enkä oo onneks alkanu sekoilemaan.. :D Täysillä olen iloinen kaikkien puolesta siis! <3

Taas ulkona rupes satamaan lunta, tänään siivouspäivä niin ei tartte lähteä toista kertaa happihyppelylle tonne.

Mut siis voihan vauvat, miä Facebookissa pommitan just yhtä tulevaa iskää ja kyselen sen fiiliksiä, ku hälle eka tulossa <3 I-H-A-N-A-A! <3 :')


 
ONNEA PURRIN PERHEELLE!!!

Thilduska: Niin siis markkinonointitutkinnon olen saanut jo kasaan mutta tämä it-tutkinto on kesän jälkeen puolessa välissä.
Ja siksi tää onkin nii parhautta, että pääsen kaikkea oppimaani soveltamaan käytäntöön hetimiten :-DDD

PÄ: Pikaista paranemista!

Mutta nyt on pakko "mennä" töihin tunniksi ja sitten taas kuskaamista kaverisynttäreille.

Moikka!
 
Voi onnea vaan oikein paljon sinne purrille ja perheelle! emoticon emoticon  Jokos oot laskenu että miten "pitkällä" olet ?
 
ONNEA PURRI & CO.   emoticon

Kerrassaan ihana uutinen! emoticon

Oonki jo ootellu, että eikös meistä syyskuulaisista kukaan ala jo pikkuhiljaa olemaan jälleen raskaana. Viimein se tapahtui! :D Tuolla kun olen käyny kyyläilemässä muiden keskusteluja (esim. elokuulaisten) nii sielä on vastaan tullu jo montakin uutta raskautta. 

 
 
Heissan!

Kiitos vaan kaikille En oo vielä kauheesti laskeskellu muuta, ku että marraskuun lopussa syntyis.. Ja en kauheen tarkkaan ees pysty laskee ku en tiiä oliko kierto 30 vai 35 päivää vai jotai siltä väliltä.

PÄ: En oo ees tajunnu miettii työkkäriä.. Saisinko mä silti samat äippärahat ku nytkin? Mun pitää oikeesti alkaa suunnittelee asioita oikein kunnolla.. tarvitaan isompi kämppäkin kyllä, koska ei tähä meiä nykysee neljä mahdu..

Tjaha, neiti yrittää rikkoo meiä tv-tason laseja...
 
No niin ny mää pääsen kommentoimaan ja pulisemaan oikein kunnolla :-D

Purri: Vielä kerran onnea! Mä olen kyllä niin iloinen teidän puolesta- ja iiiih- vauvoja lisää!
Mitäs se isukki tuumasi?

: Joko siellä pannutaan pikkuhiljaa?
Ainut positiivinen asia tossa oksutaudissa on, että vaaka näyttää kivoja lukemia sen hetken..jos ny haluaa jotain positiivista etsiä asiasta.
*koputtaa puuta* meillä ei ole käyny toi tauti kolmeen vuoteen ja en kyllä kaipaile- viime kertaisin oli niin kamala, että sitä vaan makas suihkun lattialla ja kouristeli, kun elimistö tyhjensi itseään.

Kirsikka: Siellähän on ryhtiliike otettu- hyvä sinä!
Ja pois noi huono äiti aatokset!

Omaa: Tänään on ollu kaikenlaista ja nyt täytyy todeta, että en jaksa lähteä treenaamaan- en edes kävelemään- vähän kyllä harmittaa, etten ehtinyt uimahallille keskimmäisen kanssa.
Muuten kiva ja tuottelias päivä- sain duunia tehdyksi ja kouluun yhtä raporttia rustailin- jos mitenkään jaksais lukea tenttii vielä 20 sivua tenttikirjasta- tykkäisin.
Ja juu sellaista, että tänään joutui taas käymään keskustelun miehen kanssa aiheesta:"miksi rutiinit ja aikataulut ovat pienelle lapselle tärkeitä" ja se loppui keskusteluun otsikolla: (Minä sanoin)"Sitten kun sinä hoidat joka päivä pääasiallisesti lapsien menot ja tulot ja aikataulutukset, voi järjestää ne miten haluat"-- PAH- nuo ukot ovat välillä just tollassii ;-D

Nii- MAMMAAAAAA- huuuhuuu??!!
 
Purri En tiedä kyllä miten rahojen käy, mut kannattaa ottaa selvää. Jos sieltä vaikkas muutama kymppi enempi irtoais...  Vitsit, Sika jännää!!! emoticon

Mä oon nyt taistellu hammasuojien muotoilun kanssa koko illan, yökättää kun on nin pieni suu mut isot suojat ja ei voi lyhentää ennenku ne istuu suussa... grrrr, no mut sain nyt noista jonkun moiset...
Sit olen huoltanu mun luikkarit kuntoon ja pakkaan kohta treeni kassin ja ja ja... into piukassa!!
Vaik vähän jännittää kun en ole kahteen vuorokauteen syöny mitään muutakuin muutaman viinirypäleen, parilusikallista mannapuuroa ja suklaata (no hei! pitäähän sitä energiaa jostain saada) et kuin jaksan kahden tunnin treenit...

Ai... nyt JUST pitää saada iltapuuro...
 
Paljon Onnea Purri! Muistuttelehan meitä muita siitä mitä raskausaika olikaan. Ihana päästä lukemaan odotuskuulumisia. =0)
 
Kaika: Mies tuumas et "ahaa" ku sanoin.. Ja nyt sit illalla sano et tarvitaan ehdottomasti uus kämppä ja sinne uus sohva ja telkkari... Olin vähä et wtf? Mut kattoo nyt.. meiä sohva on siis 2v vanha ja ihan uuden veroinen vielä.. mut herra on kyllästynyt väriin kuulemma. Eli voipi olla että pääsen päällisiä ompelemaan. Mut aika epäileväinen seki vielä on. Ihan niinku mäkää en oo vielä kunnolla sisäistäny tätä asiaa.

PÄ: Juups, pitää ottaa selkoa tosta. Se meiä duunipaikka on nimittäi ihan pebasta et sinne en tod palaa.

Tjaa, mut nyt vois mennä nukkumaa.. Jotai tuttua tässä sentää on.. Iltapahoinvointi ja hirvee väsymys :D :D :D
 
Onneeeeeee Purri!!!! + perheelle tietenkin :) Ihanaa kuulla, että teille tulee toinen.

Rahoista: saat joka tapauksessa samat äippärahat, ku nyt, jos sun tulot ei tulevina 6kk nouse öööö.. ehkä 20% siitä mitä ne oli ennen edellisiä äippärahoja. Tiko varmaan tietää tästä enemmän ;) Jos sanot itsesi irti töistä ja meet työkkärin listoille, niin ne lätkäsee 3kk karenssin ettei saa mitään työttömyyskorvausta. Jos taas työsuhde päättyy jostakin itsestä riippumattomasta syystä, niin sitten ei ole karenssia.
 
Voi, meni ihan kylmät väreet kun luin Purrin uutiset!! Tosi paljon onnea koko perheelle!! :)

Harmi, kun ei ehdi enempää kommentoimaan, poitsu hermostuu lattialla! Ehkä myöhemmin.. Ai niin täällä muuten jo toinen hammas!! :D
 
emoticonTÄÄÄLLÄÄÄÄ!!
Hittolainen, mähän ihan herkistyin kun mua ollaan ihan täällä ikävöitykkin  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/a025.gif[/img]

Me oltiin siellä lomareissussa, ja muutenkin olen koittanu pitää näppini erossa tästä tietokoneesta ja netin ihmeellisestä maailmasta, ja keskittyä ihan oikeeseen elämään. HI!
NoH! Olette ollut mun mielessä kyllä, ja hitsi kun onkin sormia kutittanut että pääsisin edes muutoman sanan tänne ruksaamaan.
Voih! PURRI! Onnea! Täälläkin meni kylmät väreet..
(shhh...mulla on pienimuotoinen kuume, mutta siittä ei puhuta)

Mitäh!täällä on ollut vaikka minkälaista juttua, ja nyt en millään ehdi edes lukemaan kaikkia, saatika kommenttia heittämään.... Koitan paremmalla onnella vaikkapa huomenna tai myöhemmin illasta. Jossei nukkumasa heitä unihiekkaa yllättävästi jo klo.21.00
Mites muuten kesäaikaan siirtyminen on sujunut muksuilla? Täällä ollaan ihan sekasin. *kiroilee*

Noh, mutta nyt on mentävä kun pikku hirmu käskee... *huoks*
( isänsä lelli sen ihan pilalle viikon aikana..)

MORO! [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/g045.gif[/img]
 
Kiva Mamma, että kävit kirjoottelemassa!

Meillä kellojen siirtely ei vaikuttanut lainkaan- kehenkään.
Me vissiin ollaan alativäsyjä, kun ei vaikuta tunnin heittelyt sinne tänne :-DD

Mä tulin kans ihan pikapikaa käväsee.

Uusia juttuja: Tyttö alkoi kävelemään "puita pitkin" kunnolla viikonloppuna- meidän sohvaa hiissaa eessun taassun.
 
PALJON ONNEA PURRI!!!!  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/musik/k015.gif[/img] 

PÄ: Parantumisia sinne päin....

Nyt häätämää pojua pois telkun edestä ja vaihtamaan neidin vaippaa.
Itellä flunssa päällä, joten on vähän töttöröö olo  [img]http://www.cosgan.de/images/midi/muede/p023.gif[/img] 
 
Heissan!

Huh... Kävin nyt sit "ilmottautumassa" tonne Marraskuu 2011 puolelle.. Onpa muuten jäykän oloista keskustelua siellä Ja jotenki tylyn oloista... Noh, onneks mulla on teidät Jos siellä keskustelu näyttää siltä, etten viihdy, ni raportoin teille yksityiskohtaisesti olojani

Pitäis sinne neuvolaan soittaa.. mua vähä jännittää Lähinnä siis sen tädin reaktio Ja tän muksun synnyttyä sanon kyl kätilöille, etteivät saa toivottaa mua takas seuraavana vuonna En ny kuitenkaa ihan vuoden välein ollu aatellu tekeväni...

Päädyin ny siihen tulokseen, että käyn duunissa varmaan keskustelemassa vasta sitten, ku oon ekassa ultrassa käyny. Ja sanon ihan suoraan, että mikä tilanne on ja mitä ne tuumaa siihen. Tosin meen eka meiä kauppiaan kanssa keskustelemaan ja sit vasta mun esimiehen..

Kellon siirtämisestä: Edith oli ihan perillä heti. Heräs siinä seiskan aikaan (eli kasilta) eikä ollu moksiskaan.. Enempi me vanhemmat oltii sekasin...  Ja nyt Edith menee ihme kyllä jo 20 nukkumaan Tosin herää siinä 21 pinnassa sen verran et nukahtaa uudelleen syliin..
 
Takaisin
Top