Kymmenen kysymystä teistä <3

Hanna

Näppärä viestien naputtelija
Hei kaikille! Minä olen se vau.fi-sivuston päätoimittaja, jonka harteilla lepää muun muassa juttutuotanto ja "suurten suuntaviivojen" vetäminen niin artikkelipuolella kuin täällä foorumillakin :) Lisää minusta voipi lukea vaikkapa täältä.

Meiltä on toivottu foorumille uudistuksia, jotka helpottaisivat jäsenten keskinäistä tutuksi tulemista, ja toive on nyt kuultu! Tulette näkemään lähipäivinä muutakin lisähauskaa täällä foorumilla, mutta odottajaryhmiin on tulossa oma osionsa.

Pyysin Uusperhesatua tarttumaan toimeen heti eilen: Jokaiseen odottajaryhmään on nyt ilmestynyt avoimelle puolelle kymmenen threadia, jossa kysellään simppeleitä asioita teistä – kuten vaikkapa asuinpaikkaa tai ammattia. Näiden tavoitteena on auttaa teitä tutustumaan toisiinne paremmin :) Voitte vastata juuri sillä tavalla ja juuri siinä laajuudessa, kuin itsestä hyvältä tuntuu. Nämä on myös luotu sitä varten, että sinne salaiseen ryhmään pääseminen ei tuntuisi liian vaikealta :wink

Ja mekin täällä ylläpitopuolella tykkäämme, kun saamme tietää, keille teemme työtä. :Heartred Te olette syy siihen, että me olemme täällä. Eli jos tulee mitään ajatuksia tai ehdotuksia siitä, mitä haluaisitte kenties lisää, otamme ideanne erittäin kiinnostuneina vastaan - Vargynja on oikea henkilö, jolle suunnata tähän asiaan liittyvät viestit! Toteutamme niitä parhaamme mukaan :)

Toivottavasti tykkäätte ja toivottavasti kommentoitte! Ihanaa ja aurinkoista kesäpäivää, ja onnea odotuksen loppumetreille tai ensihetkiin vauvalaisen kanssa :Heartred

t. Hanna, kahden lapsen äiti itsekin
 
Minä jo mietin, että kuka noin innokas kirjoittaja/ kyselijä on liittynyt toukokuisiin, kun yhtäkkiä oli niin monta uutta aloitusta :D
 
Takaisin
Top