Kyllä se vaan oli niin vaikeeta!

Keskustelun 'Raskausklubit' aloitti 'muurahainen', 27 joulu 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. LaraS Rakastunut foorumiin

Heitsu hieno juttu :)

Mä juttelin yks ilta miehen kanssa ja kerroin, et mulla on fiilis et haluaisin toisen lapsen. Ei ihan heti, mut ei mulla enää kovin montaa vuotta ole aikaa. Ja en haluaisi kovin suurta ikäeroa lapsille. En oikein saanut kunnon vastausta mieheltä (tiiän, et hän jää asiaa miettimään ja palataan aiheeseen varmaan lähiaikoina uudelleen), mut sain kuitenkin lupauksen, ettei vastaus ole automaattinen ei. Jotenkin jäi silti positiivinen fiilis, kun juteltiin :) luulen, et mieskin on niin haltioissaan meidän typystä, että miettii hänkin millainen pikkusisarus vois olla :shy:
    • Tykkää Tykkää x 4
  2. Enni Rakastunut foorumiin

LaraS, Sehän on jo hieno alku, jos pystyy keskustelemaan asiasta eikä toinen tyrmää ideaa. Miehet tunnetusti ensin tyrmää ja sitten jäävät miettimään yksin ja kohta esittelevät asian omana keksintönään :hilarious:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
  3. LaraS Rakastunut foorumiin

Enni niin totta :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. alinah Naimisissa foorumin kanssa Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Täällä ollaan, tänään ollut sellaset +34 astetta lämmintä. Merivesi on vielä kylmää, mulla menee aina hetki ennenku pystyn kylmään veteen kastautumaan. Oisko tuo merivesi joku +20 ei ole missään varmaa tietoa, mutta kylmää se on! Samoin altaiden vedet on kylmät. :D

• Tykkää Tykkää x 4
  5. Enni Rakastunut foorumiin

Wau, hienot maisemat :happy:
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1

Jaa tämä sivu