Kyllä se vaan oli niin vaikeeta!

Keskustelun 'Raskausklubit' aloitti 'muurahainen', 27 joulu 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Katjusha Addikti

Ihan mahtavaa Heitsu, tuo on ilo silmälle ja sydämelle!!
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Katjusha,Sanoppa muuta :)
  3. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

13.11 olisi eka neuvola ja yhä odotan soittoa Naikkarilta siitä milloin on ultra lupasivat tänään soittaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Enni Rakastunut foorumiin

Ei ole pitkä aika Heitsu! Ja sopivasti joulu tulossa, jolloin aika hyvä aika kertoa "lahjasta" sukulaisille :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Niinpä,onneksi ei oo pitkä aika ja sopivasti pyhien ja lomien aikaa :)
  6. Haikaranyytti Ihastunut foorumiin

Katjusha: kiva kuulla :) voi ei pikaista paranemista :Heartred meille kuuluu iha hyvää kuopus täytti muutama viikko sit vuoden ja esikoinen täyttää ensiviikolla 2 vuotta. Oha tässä hommaa :D kummatki kävelee, kiipee, juoksee tappelee minkä kerkee ja heräävät yöl vuorotellen :D
    • Tykkää Tykkää x 5
  7. Muska77 Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018 Lokamammat 2016

Onnea täälläkin puolella Heitsu!kivaa saada sut tänne puolelle.

Kivaa kuulla Haikarastakin pitkästä aikaa. Ja kiva että kuuluu hyvää.
    • Tykkää Tykkää x 2
  8. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Kiitos.
  9. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

8.11 olisi ultra silloin pitäisi olla 7+1.Seuraavalla viikolla sitten on jo neuvola :) Hoitaja kun kyseli onko vuotoja ja millaisia oireita kerroin, että nipistelyjä ja rinnat arat ei vuotoja. Kuulema kuulostaa hyvältä ja onnitteli kovasti :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 3
  10. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Ultrassa käytynä ja en tiedä olenko iloinen vai surulinen ultrasta. Tänään pitäisi olla 7+1 ja alkio vastasi 6+4-6 viikkoja ja syke vahvasti näkyi.Kaksi raskauspussia löytyi mutta toisessa pussissa ei ollut alkiota eikä elämää.Toisesta pussin sisällön alkiosta oli vaikea ottaa kuvia ja mittoja kun oli niin vaikeassa asennossa ultraus hetkellä.19.11 uudestaan uusi ultra missä katsotaan tilanne toisen pussian sisältö ja viikot tarkemmin onko ottanut päivät kiinni ja ultraus laite ei ollut mitenkään hyvä lääkäri kertoi.Käski tämän takia nyt siirtää neuvolaa tuon 19.11 jälkeen ja sanoi vielä sen jälkeen että ainahan sen voi perua jos jotain ikävää sattuu.Tämän jälkeen kylläkin sanoi että alkiolla oli vahva syke ja laite vika voi pelkästään olla kyseessä.Silti harmittaa ja mietottytää kaikki.Mies oli sitä mieltä että syke kuitenkin yhdellä oli että se on tärkeintä ja kuitenkin tuo vajaus 7+1 on noin pieni ero alle viikon.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  11. Katjusha Addikti

Heitsu, muutaman päivän heitto tulee mittaan herkästi, jos ei päästä parhaasta kuvakulmasta katsomaan. Harmi tietysti, jos toinen ”lähtö” ei startannut. Tärkeintä on kuitenkin yksi hyvä syke!! Kyllä se siitä lähtee kasvamaan ja kehittymään. Kaikkea hyvää odotukseen!!
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  12. MiuMau79 Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Komppaan Katjushaa, mittavirheet on tuossa kohtaa hyvinkin mahdollisia! Mulle sanoi Taysin lapsettomuuspolin lääkäri että alle 9 päivän erot on vielä ok, ja se on mun mielestä aika paljon se. Ihan varmasti teidän pikkuisella on siellä kaikki hyvin :Heartred :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Heitsu1996 Naimisissa foorumin kanssa Kesäkuun äidit 2019

Kiitos kaikki tsempeistä :Heartred
  14. LaraS Rakastunut foorumiin

Heitsu mulla kans varhaisultrassa lääkäri sai 6+1 ja nt-ultrassa hyppäsi +6pv, jonka mukainen la olikin alkujaan oma epäilys. Tärkeintä, että vahva syke ja luotetaan, että teille tulee syliin saakka. Tsemppiä :Heartpink
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  15. Enni Rakastunut foorumiin

Te, keiden lapsi ei ole suostunut koskaan nukkumaan pinnasängyssä. Onko hän suostunut mielummin nukkumaan jatkettavassa sängyssä?
  16. Haikaranyytti Ihastunut foorumiin

Enni, meil toimii matkis hyvi? :) oisko se nounou¿
  17. Muska77 Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018 Lokamammat 2016

Mun ymmärtääkseni alkuraskauden ultrissa tulee herkästi mittausvirheitä ja muutaman päivän erot on tyypillisiä. Muistaakseni meilläkin heitti muutaman päivän ja seur kerralla olikin taas ok.
    • Tykkää Tykkää x 1
  18. LaraS Rakastunut foorumiin

Täällä tänään rv30+2 ja käytiin kasvukontrollissa polilla. Hyvin vauva kasvanut, masumitta hitusen enemmän kuin muut, mutta ei hälyttävästi. Onneksi :) Pitää vaan seurailla sokereita ja syödä silleen, ettei tule ylityksiä.
    Mullahan kävi lääkkeen kanssa niin, että otin viimeksi toisen valmistajan lääkettä ja sillä alkoi tulla ylityksiä päivittäin :eek: vaihdoin takas entiseen Takedan valmistamaan ja sokerit pysyy taas hyvissä lukemissa. Onneksi yhdistin asiat viikon käytön jälkeen, niin ei kamalan pahasti oo päässyt asioita sotkemaan. Aion kyllä reklamoida tosta lääkkeestä, kun oman voinnin lisäksi tuolla on vaikutus vauvaan :confused:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. 'muurahainen' Naimisissa foorumin kanssa Kesämammat 2017

Heipsis, enpä ole piiitkään aikaan kerennyt täällä käymään, pikkuinen pitää kiireisenä. Meillä täällä kaikki hyvin ja nautitaan täysin rinnoin meidän pienestä ihmeestä, joka kyllä mielestäni kasvaa aivan liian nopeasti, kohta on jo 1,5 vuotias...

Oikein ihanaa odotusaikaa kaikille massunkasvattajille ja jo pikkuisen saaneille ihanaa joulun odotusta :Heartred

Muurahainen ja pikkuinen 1v 5kk
    • Tykkää Tykkää x 8
  20. Enni Rakastunut foorumiin

Haikaranyytti, En tiedä, meillä ei ole matkista, kun ei olla tarvittu. Luulisin, ettei sekään toimi kun ei pinnasänkykään.

Muurahainen, Kiva kuulla teistäkin pitkästä aikaa!
    • Tykkää Tykkää x 1

Jaa tämä sivu