Kuukautiset myöhässä,testit negaa??

Annililja

Oman äänensä löytänyt
Joo, elikkäs kp57 meneillään tänään, ja taustatietoja sen verran että marraskuussa-13 jätin pois ehkäisyrenkaan jonka jälkeen tuli kahdet normaalit kuukautiset, viimeks tammikuun alussa. Tuntemuksia löytyy turvonnu maha,paha olo, särky/pistely alavatsan kohdalla,munasarjoissa samanlaista kun kuukautiset olisi alkamassa. Terveyskeskuksessa ja ehkäisyneuvolassa sanovat vaan että odota odota kuukautiset voi heitellä jopa vuoden ehkäisyn lopetettua ja tee testejä kotona.. Alkaa vaa pikkuhiljaa hajota pää tän mietiskelyn kanssa.. :/


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Itselläkin ei antanut testit varmaa tulosta piiiitkään aikaan, vasta 2 vk menkkojen loppumisesta sain vahvan plussan. Kyllä sen huomasi sen raskaana olemisen heti, kun minulla alkoi semmoiset repäisykivut että! Vatsaa oli myös turvottanut viikon ennen menkkojen pois jääntiä.. Menkkamaista kipua oli myös minulla n. 2 päivää menkkojen jäämisen jälkeen, mutta valkovuoto pysyi runsaana.
Toivottavasti siulla tärppäsi/tärppää! :)
 
Itselläkin ei antanut testit varmaa tulosta piiiitkään aikaan, vasta 2 vk menkkojen loppumisesta sain vahvan plussan. Kyllä sen huomasi sen raskaana olemisen heti, kun minulla alkoi semmoiset repäisykivut että! Vatsaa oli myös turvottanut viikon ennen menkkojen pois jääntiä.. Menkkamaista kipua oli myös minulla n. 2 päivää menkkojen jäämisen jälkeen, mutta valkovuoto pysyi runsaana.
Toivottavasti siulla tärppäsi/tärppää! :)


Niin siis kuinka kauan odottelit positiivista testiä? Ku mulla on kuukautiset viimeks ollu tammikuun alussa, ni luulen että tää vaan on pitkä kierto ehkäsyn poisjättämisestä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kuukauden suunnilleen, nyt kun plärään kalenteria siinä meni.
Mutta voi olla hyvinkin mahdollista että pillereiden jälkeen kierto heittelee, niin siitä itsellekkin silloin sanottiin, niinkuin sanoit, että vuodenkin voi olla sekava.
Tikuttelin aina ovulaatiota (vaikka monet tikut menikin hukkaan, kun ei vaan tärpännyt).

Muoks. Itseasiassa marraskuunalulla oli viimeiset menkkani ja joulukuun lopulla positiivinen, mutta oireeni kertoivat jo minulle että nyt ollaan raskaana.
 
Muokattu viimeksi:
Mutta jos sinulla on mielestäsi selkeitä oireita niin verikokeellahan se selviää, ollakko sitä raskaana :) testit ei vaan joskus anna sitä positiivista tulosta millään, ite kokeilin muutamat halvat testit juuri tässä raskaudessa ja eivät näyttäneet plussaa, vaikka raskaana silloin oltiinkin..
 
Mutta jos sinulla on mielestäsi selkeitä oireita niin verikokeellahan se selviää, ollakko sitä raskaana :) testit ei vaan joskus anna sitä positiivista tulosta millään, ite kokeilin muutamat halvat testit juuri tässä raskaudessa ja eivät näyttäneet plussaa, vaikka raskaana silloin oltiinkin..

Terveyskeskus ei vaan ota mua edes vastaan, tai ehkäsyneuvola. Sanoo vaa että pitää odottaa ja tehä testejä kotona. No ehkä pikkuhiljaa, kp62 tänää..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täh?! Pitäisi niiden ottaa sut vastaan? :S Mut otettiin ainakin labraan tosta vaan ilman mitään kyselyjä raskaustestiin, meillä päin saa vissiin mennä vaan antamaan sen testin ilman mitään hoitajan vastaanottoa tms.. Ainakin 4 vuotta sitten sai!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Täh?! Pitäisi niiden ottaa sut vastaan? :S Mut otettiin ainakin labraan tosta vaan ilman mitään kyselyjä raskaustestiin, meillä päin saa vissiin mennä vaan antamaan sen testin ilman mitään hoitajan vastaanottoa tms.. Ainakin 4 vuotta sitten sai!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app


Ehkä ne ottais jos kunnolla vaatis ja itkis, täytyy kokeilla:D lopetin ehkäsyrenkaan käytön viime marraskuussa ni siks ne sanoo että pitää odotella ku hormonit sekasin.
Nyt tietämättömänä ja toivoen luen näitä "myöhään plussanneita" keskusteluja ja toivoisin että pikkuhiljaa alkais joko tulee plussaa testiin tai kuukautiset..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Minä jätin pillerit pois tammikuussa-13 ja kesäkuuhun asti tuli menkat ihan suht normaalisti, kunnes sitten yhtäkkiä lähes kolme viikkoa myöhässä. Tein siinä välissä monta testiä, ja kaikki negatiivisia. Ja sittenhän ne alkoivatkin. Syksyllä oli toisen kerran noin viikon verran myöhässä ja silloinkaan en ollut raskaana. Mutta marraskuussa vihdoin tärppäsi, ja nyt siis rv 24+1. Silloin kyllä tunsin tisseissä, että raskaana taidetaan olla. Ja testin taisin tehdä jo heti kun olivat päivän myöhässä. Juuri olin tilannut läjän ovulaatiotestejä kotiin, kun ajattelin että ei ala mitään tapahtumaan.. ja nehän sitten jäi käyttämättä.
Tsemppiä sinne yritykseen!
 
Nyt on hyvä mieli!:) gynellä siis kävin tänään ja kaikki kunnossa, mitä nyt munasarjat on monirakkulaiset mut siitä en ota stressiä! Jos ei kuukautisia näy pariin viikkoon ni sain terolut kuurin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top