Kuukautiset myöhässä ja nega

Minttukarkki

Puuhakas puhuja
Joo eli tosiaan kuukautiset on nyt 5 päivää myöhässä ja negaa näytti testi.. kannattaako enää testailla ees ku eikö sen jo pitäis testissä näkyä jos raskaana olisin? :P
Ja ovulaatiota en ole seuraillut ollenkaan joten voi kyllä olla et ollut myöhässä.. on tää vaan niin turhauttavaa ku ei tiiä onko raskaana vai temppuileeko kroppa vaan! Kuukautiset aina olleet tosi säännölliset mutta tuntuu että jos raskaana olisin niin kyllä se pitäisi jo testissä näkyä!
Oisko täällä joku joka saanut tosi myöhään vasta plussan vai onko kaikki toivo mennyt et oisin nyt raskaana ?
 
Itsellänihän kävi tässä raskaudessa niin, että selvän negan testasin samana päivänä ,kun menkkojen ois pitänyt alkaa ja myös parin päivän jälkeen. Ja siis kysessä oli rfsu:n liuskatestit. Selvän plussan sain vasta viikko menkkojen ollessa myöhässä n. viikon verran eli rv 5+0. Ja siis mulla oli säännöllinen kierto, joten ois testissä periaatteessa pitänyt näkyä, mutta eipä mulla vaan näkynyt.:grin

Eli kannattaa tosiaan jatkaa testailuja, jos ei menkat ala pian alkamaan. Tsemppiä piinailuun! :)
 
Joo ei kai se auta kuin odotella ja testata vielä muutaman päivän päästä uudelleen jos ei menkat ole alkaneet. Kaikki toivo vaan jotenkin mennyt että plussa tulisi :p
 
Joo ei kai se auta kuin odotella ja testata vielä muutaman päivän päästä uudelleen jos ei menkat ole alkaneet. Kaikki toivo vaan jotenkin mennyt että plussa tulisi :p

Joo mäkin olin silloin ihan varma, että menkat alkaa, mutta eipäs ne vaan alkanut. :)
 
Toivoa on niin kauan kun vuoto ei ole alkanut. :wink Jos ovulaatio on tullut myöhässä on ihan luonnollista että raskauskin näkyy testeissä myöhemmin. Kannattaa tosiaan testata vielä uudelleen, jos vuotoa ei näy.
 
Takaisin
Top