Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Kirjoittelin tänne keväällä 2015 ensimmäisen kokemukseni Gelee Royalesta. Pakko oli tulla päivittelemään ja kertomaan, että toinen "Gelee-plussa" pärähti tikkuun pari päivää sitten. Yritystä takana useampi tulokseton kierto ja tähän kiertoon aloin syödä gelee royale -kapseleita 1 kpl/pv. Tiedä sitten, minkä verran matkassa oli mukana sattumaa vai oliko gelee royalella oikeasti jotain vaikutusta raskauden alkuun.
 
Kirjoittelin tänne keväällä 2015 ensimmäisen kokemukseni Gelee Royalesta. Pakko oli tulla päivittelemään ja kertomaan, että toinen "Gelee-plussa" pärähti tikkuun pari päivää sitten. Yritystä takana useampi tulokseton kierto ja tähän kiertoon aloin syödä gelee royale -kapseleita 1 kpl/pv. Tiedä sitten, minkä verran matkassa oli mukana sattumaa vai oliko gelee royalella oikeasti jotain vaikutusta raskauden alkuun.

Onnea plussasta! :) Söitkö kapseleita ovikseen asti vai jatkoitko siitä edelleen?

Itse edelleen harkitsen. Pelkään vain, että kierrot menee sekaisin!
 
Täällä mennään yk5 kp14. Ovista en oo tikkuttanut mut herranjumala mitkä ovislimat:woot: Tällasta ei oo aikasemmissa kierroissa ollut, jos ei siittiöt näiden limojen saattelemana pääse perille ni ei sitte millään :D. Tänään pitäis mies saada kellistettyä, kunhan yövieraat poistuvat.
 
Mä aloitin muutama viikko sitten 1 / pvä, kun halusin saada kiertoon vauhtia imetyksen loputtua. Mulla on ollut aiemminkin ovulaatioyritystä ilman tulosta elokuun lopusta lähtien. Reilu viikko sitten keskiviikkona oli jo jonkin verran ovislimaa, ovistesti plussalla torstaina, lauantain jälkeen tilanne kuivahti, eli ovulaatio ohitettiin. Aion kyllä jatkaa käyttöä, jos näin hyvin vaikuttaa limoihin!
Sitäpä en tiedä, miten sekaisin kierto jatkossa on. Sepä voi olla sekaisin ihan vaan, koska kierto käynnistymässä synnytyksen jälkeen.
kp 2 /26-30
 
Mä hain kans tänään purkin! Aloitin nyt kp 3 ja otetaan miehen kans molemmat 1/pv ainakin ovikseen asti ja katotaan sit mitä tehdään.

Kp 3/29-35, yk 9
 
Mukava lukea että täällä on tuoreita positivisia kokemuksia geleestä :) Itselleni kun ne eivät sopineet, ainakin vakaasti näin uskon kun en sitä ovisplussaa kyseisissä kierroissa saanut.
 
Minkä kokoisia nuo kapselit on? Mietin, jos ottaisin seuraavassa kierrossa ne kokeiluun, jos en nyt tästä kierrosta raskaudu.
 
Minkä kokoisia nuo kapselit on? Mietin, jos ottaisin seuraavassa kierrossa ne kokeiluun, jos en nyt tästä kierrosta raskaudu.

ImageUploadedByVau Foorumi1510040348.754538.jpg


Vasen on Omega 3 ja oikeella Gelee Royale. Eli toi on tommonen kapseli minkä voi kiertää auki. En tiedä voiko niitä käyttää niin että ottaa vaan sen sisällön käyttöön. Plus en tiedä että vaihteleeko nää pillerien koot valmistajien mukaan.
 
Update: Tänään kp 15 ja ovisplussa! Aikasin mitä oon saanut (9 luomukierron aikana) on kp 18 (kerran) ja yleensä se on vasta kp 20. Oon varma, että tästä saa kiittää näitä nappeja! En yleensä tunne ovista muuta ku himoista ja limoista, joten nyt jään ootteleen tuleeko näiden myötä muita tuntemuksia!

Muuten en oo kyllä huomannut mitään muuttuneen. En oo ollu pirteempi tai ilosempi tms, mitä ne nyt lupailee. Toki oon syöny nyt vasta kp 4-15 :D
 
Ensimmäinen gelee-kierto loppui, ei tärppiä. Kierto oli lyhin tähän mennessä, 28 päivää. Toki sitä edellinen oli just tippunu 29 päivään, joten ei välttämättä johtunu geleistä. Kokeilen vielä toisen kierron!
 
Oma kiertoni on aina ollut epämääräinen mutta viimeisen lapsen jälkeen muuttui ihan normaali kierroksi, 30 pv. . Kohta on 10 vuotta ekasta raskaudesta ja ajatuksena jos vanhoilla päivillä yrittäisi vielä.
Gelee otin 2. Kierrossa käyttöön ja käytin 3 kierron ajan erittäin toiveekkaana. Kävikin niin että kierto piteni 34 vrk ja selkeää ovista ei tullutkaan. Kosteutta kyllä riitti koko kierron ajaksi mutta ovislimoja ei lainkaan. Lopetin sitten niiden syömisen.
Geleet kyllä piristävät ja tuovat puhtia lisää arkeen mutta oma kiertoni meni oudoksi. Korjaantui onneksi heti ensimmäiseen geleettömään kiertoon.
 
Söin lopulta kolme kiertoa gelee kapseleita. Kolmannesta kierrosta raskauduin. Kierto oli kyllä epäsäännöllisin siihen mennessä, ovis oli vasta kp 17. En olisi jatkanut enää vaikka en olisikaan raskautunut. Eka kierto geleiden kanssa oli huikea ja siitä alkoikin sitten alamäki, ovisoireet laimenivat ja kuukautiset olivat niukemmat kuin yleensä.
 
Koska en päässyt käsiksi noihin Gelee-kapseleihin, päätin kokeilla umpimähkään näitä:
https://www.weightworld.fi/royal-jelly.html

Samaa tavaraa ne kai on (ei siis vertailupohjaa), mutta nyt myös täällä vauva on ilmoittanut tulostaan. Vahva suosittelu! Tietty muillekin, koska hurjan ravinteikasta tavaraa tuppaavat olemaan.
 
Heippa! Liityn testiryhmään :cat:. Meillä on esikoista yritetty marraskuusta asti ja kuume pahasti kasvaa :). Ostin näitä testiin ja katsellaan onko apua. Syön nyt alkuun itse, jos ei mitään tapahdu purkillisen jälkeen, niin sitten mies saa syödä kans :happy:.
 
Täällä Gelee royalet aloitettu eilen kesken kierron, en ollut ehtinyt saaman ovisplussaa vielä tässä kierrossa. Mielenkiinnolla odotan millaisia vaikutuksia tästä tulee :happy:
Mahtavia kokemuksia suurimmalla osalla teistä!
 
Takaisin
Top