Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale

Kolmas (ja viimeinen) kierto gelee royalen kanssa ohi. Ei plussaa eikä muutosta olossa muuten kuin että välivuodot on vaan lisääntyneet. En tiedä johtuiko geleestä vai mistä, mutta ilman menen jatkossa. Ei oikein naurata, että kierrosta 2 viikkoa on jonkinlaista vuotoa :/
 
Pakko kertoa kuulumisia tännekkin ketjuun, en keksi muuta syytä hyvin vahvalle ovisplussalleni kuin nää geleet! Edes pelkillä clomeilla en noin vahvaa ovisplussaa ole saanut. Muuta eroa en tässä ekassa gelee kierrossa ole huomannut, paitti muutama hiton isoa finniä erikoisissa paikoissa. :) katsotaan miten eukon käy. Ai niin omaa historiaa sen verran, että lääkäri on minulle todennut, etten ovuloi edes clomien kanssa. :)
 
Me otettiin taas viimekierron alussa nämä geleet uudestaan käyttöön. Nyt syödään molemmat. Heti ei tärppi käyny, mutta joko jotakin yritti kiinnittyä (sain haamu plussia kolmena päivänä ja menkat oli päivän myöhässä) tai sitten testit anto virheellistä tulosta ja luteaalivaihe piteni 1-2 päivällä 14 päiväiseksi ja tiputtelua ei kierron lopussa ollut ollenkaan. Kummin vain, niin positiivista! :)

Kaverina syödään myös vehnänalkioöljyä.
 
Pakko jakaa oma kokemus tästä "ihmeaineesta". Meillä siis yritystä takana vuosi. Kohdun limakalvo on ultrattu toistuvasti liian ohueksi raskautta ajatellen. Nyt tähän viimeisimpään kiertoon aloitin Gelee Royalet "viimeisenä oljenkortena" annoksella 2 tbl/vrk ovulaatioon asti ja sen jälkeen loppukierrossa otin 1 tbl/vrk. Ultrassa kohdun limakalvo oli jo parempi ja raskauskin alkoi lopulta tästä Gelee-kierrosta.
 
Muokattu viimeksi:
Hei! Muakin alkoi nyt kiinnostamaan nämä kun toista lasta yritetään. Pikaisella googlauksella huomasin, ettei nämä sovi jos on allerginen mehiläisille. Olen allerginen ampiaisille joten mietin, että koskeekohan niitäkin...:oops:
 
Minä maaninen iHerbistä lisävitamiineja, probiootteja ja muita kapseleita nielevä, innostuin nyt tästä.
Pakko pistää tilaukseen. Olen jo 3kk sitten aloittanut folaatin syönnin kapseleina. Asidophilusta kapseleina, nestemäistä vahvaa D-vitamiinia juoman sekaan, monivitamiiniporetta tarvittaessa, sinkkiä, magnesiumia hiukan.. Nyt tilauksessa rautaa ja vahvaa c:tä ym. Jos otan vitamiinini tahdon ne aina nestemäisenä tai kapseleina. Jos on ihan pakko otan tabletteja mutta musta ne on järkyttävää *****. :/ Haluan kaikki hyvin imeytyvässä ja mahdollisimman helpossa muodossa. Kolmivuorotyöni kuitenkin vähän verottaa terveellisestä ruokavaliosta. Kun aamukuudelta tulee yötöistä kotiin ei oo tosiaan ekana mielessä alkaa kokkaamaan ja pilkkomaan vihanneksia. En tykkää napsia joka päivä kourallista kapseleita, pari kolme kertaa viikossa riittää mulle. Liikaakin voi kuitenkin saada, tulee unihäiriöitä ym. Meniköhän vähä ohi aiheen jo.. :grin
 
Ite en harmikseni ole huomannut mitään eroa kuukautiskierrossa gelee royalen kanssa, satunnaisesti olen yhen kierron kerrallaan kokeillut.
 
Mulla oli gelee royale käytössä kahdessa kierrossa, joista jälkimmäisestä plussasin. En kyllä huomannut kropassa mitään eroja mihinkään suuntaan geleetä käyttäessä ja olinkin jo päättänyt, etten uutta purkkia ainakaan heti osta. Ei sitten onneksi tarvinnutkaan.

Mulla oli samaan aikaan käytössä myös greippimehu päivittäin sekä macajuurikapselit. Jotenkin mulla on itsellä semmonen kutina, että tolla macalla oli suurempi vaikutus plussaan kuin geleellä, koska maca oli ekaa kertaa käytössä siinä plussakierrossa. Mutta mistä noista voi tietää, voi olla ollut silkkaa tuuriakin. :)
 
Meilläkin otettiin käyttöön geleet. Muutama päivä popsittu, siis mieskin. Vakuutuin jotenkin noista hyödyistä, että pakko kokeilla. Siis muutenkin, kuin vain raskautumismielessä. :)
 
välillä tännekin päivitellä, nyt siis toinen kierto geleetä menossa ja tuon ekan kierron tuloksena haamu joka tosin katosi 2 pv:n päästä ja menkat alkoi. tuli siis pari päivää myöhässä ja runsaana ja kivuliaana mistä luulisin että jotain oli ainakin yrittänyt tapahtua:) nyt toinen kierto menossa kp13/28-32 ja tuolla starlingin "annostuksella" eli ovikseen asti 2tbl ja sit 1tbl
 
Kerronpa minäkin oman kokemukseni. Viime syksystä asti yritetty raskautua, ensimmäinen plussa tammikuussa -15, joka kuitenkin meni kesken tammi-helmikuun vaihteessa. Sen jälkeen ei plussia ennen kuin nyt ensimmäisestä gelee kierrosta tärppäsi 8/15 :) Söin geleetä 1-2 tbl/pvä ovikseen asti, sen jälkeen satunnaisesti olen napannut yhden kapselin. Nyt menossa rv 5+3.
Tässä tärppikierrossa tikutin myös ovulaatiota ensimmäisen kerran, kirkuva ovisplussa laskennallisen ovulaation aikaan, joten luulen, että aiemmissakin kierrossa ovulaatio on ollut silloin kun olen ajatellutkin ja petipuuhat on olleet oikein ajoitettu. Lisäksi söin tässä kierrossa myös magnesium lisää levottomien jalkojen takia ja napsin mammavitskuja :)
Eli tiedä tuosta oliko tärppi geleen ansiota, mutta tuskinpa siitä ainakaan haittaa oli :wink
 
Me ollaan miehen kanssa syöty geleetä nyt heinäkuusta asti, ensimmäisessä kierrossa 1kpl/pvä, ei tärppiä. Seuraavassa 2kpl, ei tärppiä. Nyt vähän satunnaisemmin muistettu ottaa, mutta silti lähes joka päivä 2kpl.
Miulle ei ole tullut minkään näkösiä oireita, ekassa kierrossa huomasin menkkojen olevan hiukan runsaammat ja kipujen kovemmat, mutta enää ei niitäkään.
Mies on allerginen kaikille herhiläisten pistoksille, mutta geleestä ei tule mitään oireita hänellekään :)
Saas nähdä auttavatko meitä nämä geleet, haen varmaan vielä yhden purkin ja sitten saa riittää jos ei tärppiä käy :)
 
Mulla nyt toinen kierto Geleen kera ja kierto täsmällinen ja luteaali pitkittynyt jopa 14 päivään :happy: Greippimehun ansiosta runsaat limat. Myös vehnänalkioöljy ja lisä follihappo sekä monivitskut käytössä. Vadelmanlehtitee odottaa postissa :) ...josko näillä tärppäis...ikää jo vähän reilummin eli senkin vuoksi kaikki mahdolliset dropit köyttöön vaikkei ne toki munasoluista terveempiä tee :sad001
Toivon vielä kuitenkin tärpin käyvän ja yritys kova :p
 
tähän ketjuun ei ehkä "kuulu" mutta itse kerkesin myös nuo ubikinol kapselit hommaamaan

"CoQ10
CoQ10 works with enzymes helping to cause chemical changes within the body, particularly energy production. CoQ10 is involved in the production of ATP, so a lack of this antioxidant could cause a shortage of energy to every cell and system in the body including the reproductive system. Think of CoQ10 as a battery within the cell.

There are two forms of CoQ10, ubiquinone and Ubiquinol. CoQ10 starts off as ubiquinone and then is converted within the cell to the more powerful Ubiquinol.

CoQ10 levels naturally decline with age, so this is an important antioxidant to include in your program, especially if you are above 35. A study in Fertility and Sterility shared that CoQ10 helped to increase the sperm motility in semen. CoQ10 is found in salmon and organ meats, but to make sure you are getting enough, supplementation is recommended. Several studies show that CoQ10 supplementation can increase egg and sperm health.

CoQ10 is regenerated by vitamin E and Lipoic Acid.
Suggested daily usage for those under 35: 30mg a day when used in combination with other antioxidants.
Suggested daily usage for those over 35: 100mg a day of CoQ10 Ubiquinol, in addition with other antioxidants.
Food sources: Found most abundantly in seafood and organ meats."

http://natural-fertility-info.com/antioxidants-and-fertility.html tuo pätkä kopsattu siis tuolta tuohon ubikinoliin liittyen jos sattuu kiinnostamaan :)
 
Mun on nyt pakko tulla tänne(kin) kertomaan tämä, eli sattumaako vain, mutta sain eilen (ja tänään) plussan tikkuun!! Geleet alotettiin elokuussa.. Mitään erikoisempia tuntemuksia en osannut noihin yhdistää, mutta uskon, että vaikutti. Tai mistä sen tietää. Nyt pohdin, uskaltaako niitä syödä plussan jälkeen?
 
Takaisin
Top