Kumpi tulossa?

Kumpi tulossa?


  • Kaikki äänestäjät
    38
Mua vähän kiinnostaisi että te jotka vastaatte selviää synnärillä niin haluatteko pitää yllärinä vai eikö pieni halunnut ultrassa näyttää strategisia paikkoja?

Itsehän siis kuulun tähän (ainakin tässä vaiheessa suureen :p) ryhmään jolle tulokkaan sukupuoli selviää synnärillä, mutta meille se oli ihan oma valinta että ei haluttu etukäteen tietää.
 
Me haluttiin tietää, mutta kriittiset paikat olivat sen verran hyvin piilossa, että saatiin rakenneultrassa vaan "valistunut veikkaus" että saattaisi olla tyttö. Ultraajan saatesanoilla "tämän pohjalta ei tosiaan kannata lastenhuoneen seinien värivalintoja tehdä" oli kuitenkin sellainen vaikutus meihin, ettei tosiaan voida olla varma siitä kumpaa lajia tämä masussani vipeltävä taimi oikein edustaa.
 
Me haluttiin tietää, mutta kriittiset paikat olivat sen verran hyvin piilossa, että saatiin rakenneultrassa vaan "valistunut veikkaus" että saattaisi olla tyttö. Ultraajan saatesanoilla "tämän pohjalta ei tosiaan kannata lastenhuoneen seinien värivalintoja tehdä" oli kuitenkin sellainen vaikutus meihin, ettei tosiaan voida olla varma siitä kumpaa lajia tämä masussani vipeltävä taimi oikein edustaa.

Mulle sanottiin tokan kanssa myös noin tai oikeastaan sanoi että veikkaa tyttöä koska tytöt eivät aina näytä paikkojaan, mutta ei mebis lastenhuonetta vielä vaaleanpunaiseksi maalaamaan, lopussa painotti vielä että voi olla yhtä hyvin poikakin, mutta tyttö oli :D
 
Joo ei noi kuitenkaan ikinä mitään varmoja lupauksia taida olla mitä ultran perusteella sanotaan. Toivottavasti ei ollu ihan hirveesti vaaleanpunaista hörsylää hankittu etukäteen? :p Saattoi kyllä siinä vaiheessa olla vähän ylläri!
 
Meillä mahtaa selvitä vasta synnärillä. Ruä oli tänään, mutta pieni piti jalkovälinsä visusti piilossa eikä lääkäri varatun ajan puitteissa ehtinyt sukupuolta selvittää. Ei aiota käydä yksityisellä ultrassa ja seuraava onkin sitten vasta rv 30 mittailu-ultra, niin mahtaa jäädä nyt arvoitukseksi meillekin vaikka oltiinkin tehty kompromissi että kysytään sitä mutta ei kerrota kenellekään. Mies kun olisi halunnut tietää etukäteen mutta minä en.
 
Poika tännekki olis tulossa. Mulla oli tyttöfiilis alusta asti mut pallit siel vilahti. Noh..ny on sit molempia sorttia eikä isännän tartte olla alakynnes ku on yhtä monet pallit ku pimppaloorat :D
 
Poika tännekki olis tulossa. Mulla oli tyttöfiilis alusta asti mut pallit siel vilahti. Noh..ny on sit molempia sorttia eikä isännän tartte olla alakynnes ku on yhtä monet pallit ku pimppaloorat :D

Siis tää oli suoraan kuin mun suusta! :hilarious: Mä sanoin miehelle että kohtalolla on kummallinen huumorintaju kun aluksi oisin toivonu poikaa (mammanpojaksi tietenkin:oops:) ja mies taas tyttöä, tyttö tuli ja nyt toisella kierroksella mä toivoin tyttöä jotta esikoisella olis elinikäinen ystävä ja mies taas sanoi että pitäähän sitä yksi poika kasvattaa mieheksi tässä elämässä niin eiköhän siellä pippeli vilahtanut näytöllä...
Mutta harmoniaa odotellessa, ehkä poika tuo jotain järkeä tähän tyttödominanssiin sitten!
Ps. Arvatkaa äsyttääkö kun löysin aivvan ihanan pinkin röyhelöbodyn, nimiäismekon ja tupsumyssyn kirppikseltä jotka menin ostamaan siinä uskossa että ihan varmasti on tyttö tulossa, noh, nyt taitaa mennä koko vaatekerrasto uusiksi ja pojalle sitten oma vaatekerrasto:facepalm: Arvasin tän niin varmaksi sillon kun pidin sitä mekkoa kädessä ja mietin ostanko vai en..
 
No mä kans esikolta jätin talteen sen afterparty mekon ku haloselta ostin kalliilla. Olin ihan varma et jää seuraavalle, ettei tarvi miettiä mitä kastetantun jälkeen lyö päälle..noh..uusiks meni -,-
 
Meilläkin ennestään tyttö ja nyt tulossa pojat eli vaatteiden sisältö menee uusiksi ja pitäisi aktivoituu myymään/pistämään pois noita tyttövaatteita varastosta että saa tilaa poikien vaatteille.
 
Meille tulossa poika [emoji170] esikoinen tyttö, toinen poika Ja kolmas nyt sitten poju myös olin kuvitellut myös tyttöä, mutta poju käy yhtä hyvin :) meillä kuopus ollut lauhkeampi tapaus, jos nyt liittyy sukupuoleen niin siinä mielessä jos pääsis helpommalla [emoji16]
 
Meille tulossa poika [emoji170] esikoinen tyttö, toinen poika Ja kolmas nyt sitten poju myös olin kuvitellut myös tyttöä, mutta poju käy yhtä hyvin :) meillä kuopus ollut lauhkeampi tapaus, jos nyt liittyy sukupuoleen niin siinä mielessä jos pääsis helpommalla [emoji16]

Meillä esikois poika ollut paljon helpompi kun meijän tyttö, kuopus vielä sen verran pieni (1v), että hänestä vielä vaikea sanoa :D
 
Meillä esikois poika ollut paljon helpompi kun meijän tyttö, kuopus vielä sen verran pieni (1v), että hänestä vielä vaikea sanoa :D

Juu, tiedän aika monia kellä pojut olleet helpompia ja silloin kun esikoista odotin (tyttöä) niin joku sanoi että ”aloititte sitten vaikeimmasta” :D
 
Mulla on nyt muutaman päivän ollut ihan sekavat fiilikset ja pakko purkaa jonnekin. Np-ultrassa saatiin varovainen poikalupaus ja oltiin miehen kanssa sitä ennen molemmat jo sitä mieltä että varmasti poika tulossa. Tällä viikolla oli kuitenkin rakenneultra jossa selvisi että meille tulee sittenkin tyttö ja olen nyt yrittänyt työstää päässäni tuota asiaa.
 
Mulla on nyt muutaman päivän ollut ihan sekavat fiilikset ja pakko purkaa jonnekin. Np-ultrassa saatiin varovainen poikalupaus ja oltiin miehen kanssa sitä ennen molemmat jo sitä mieltä että varmasti poika tulossa. Tällä viikolla oli kuitenkin rakenneultra jossa selvisi että meille tulee sittenkin tyttö ja olen nyt yrittänyt työstää päässäni tuota asiaa.

Mullaha oli vähä sama homma. Tai ite muuten vaan veikkasin tyttöä ja olin jo valmistautunu henkisesti et tyttö tulee. Jotenki meni iha pasmat sekasin ku rakenneultras oliki poika. Itellä meni käsitellä asiaa pari päivää mut nyt jo työstäny asian ja kiva ku tulee poika. Äitiki vähä ihmetteli kuinka otin poikalupauksen silleen ku otin mut saa ajatella ken kukin haluaa. Se sanoki mulle et mitä väliä sillä on kumpi tuloo mut ku oli ite iha 100 varma tytöstä nii kyllähä siin ny pistää asiat miettimään ku asia ei ookkaa niin.
 
Vähän sama homma. Jotenkin alusta asti mielikuva oli, että tietysti tämä toinenkin on tyttö. Mutta jotenkin itsellä on kuitenkin ollut koko ajan tunne, että on poika. Ainakin olen koko ajan meinannut puhua pikkuveljestä :) Nyt sitten kuitenkin ru tuli vahva tyttölupaus. Tuntuu, että kestää vähän aikaa tottua ajatukseen, vaikka molemmat olisi sinänsä olleet yhtä ihan tervetulleita vaihtoehtoja.
 
Takaisin
Top