Kumpi tulossa?

Kumpi on tulossa, tyttö vai poika?


  • Kaikki äänestäjät
    44
Koitin osallistua, mutta ei anna valita molempia. Eipä tuo tilastoihin vaikuttas kyllä millään tavalla, että ei haittaa, hih! :-D
 
Mulle on tullu ihan hirvee hinku saada tietää kumpi tulossa:happy7 tietenkään ei oo väliä kumpi, toivottu tapaus:love7 muttaku vielä monta viikkoa odottamista!:bounce
 
Onko muuten muille tullut kommentteja mahan muodosta, eli siitä että onko "poikamaha" vai "tyttömaha"? Mulla on ihan selkeä poikamaha, mutta kaksi ultraajaa on kyllä tytöksi tuota tulokasta sanonut... nyt vaan alkaa vainoharhaisuus vaivaamaan :D.

Mulla on maha siis aika alhaalla, eikä takaa tosiaan näe olenko raskaana vai en. Sitten taas se linea negra-viiva tulee mulla kyllä navasta ylöspäinkin.
 
Mulle on kommentoitu mahan olevan selkeä poikamaha kun se ei ole sivuille tullut lainkaan ja sukupuoli pitääkin kyllä paikkaansa. Myöskään linea negraa ei ole tullut juuri lainkaan, ehkä jos tosi tarkasti katsoo, niin jotain pientä haaleaa väriä saattaa tuolla navan alapuolella näkyä. Esikoinen oli tyttö, maha levisi sivuille ja viiva kulki alhaalta rintoihin asti,.
 
Mulla kans veikkaillaan poikaa mahan perusteella :) Ja poikahan sieltä on tulossa, eipä olla sitä vaan muille paljastettu :) Linea negraa ei ole näkyvissä. Maha alkaa tosi ylhäältä ja pönöttää ihan suoraan eteenpäin :)
 
Mullakin linea negra on siis todella haalea, mutta sen pystyy kyllä havaitsemaan. Saapi nähdä miten käy, yritän varautua siihen, että voi sieltä vaikka sitten poikakin tulla. Jos on piilotellut sukukalleuksiaan ultrissa :)
 
Mä kyllä levisin esikosta joka oli poika ni sivuillekkin mut nyt on pelkkä vatsa ja tyttöä lupailtu. ketään ei oo kyl viel tullu vatsan perusteella kommentoimaan mitään sukupuolesta
 
Mulla tää kolmas maha kuulemma ihan samanlainen poikamaha kuin aiemmista, tosin tää on 4D:ssäkin varmennettu tytöks :)
Eli mun kohdalla taitaa vaan vaikuttaa ruumiinrakenne. Tosin tästä ei oo tullu linea negraa ainakaan toistaseks..ekasta tuli selvin mutta otinki loppuraskaudesta aurinkoa aika paljon ja maha tummui muutenkin :grin oli synnytyksen jälkeen siinä semmonen iso ruskea ympyrä/läiskä, aika ruma! Mutta lähti onneks pois
 
Mulla on kyl ihan samanlainen masu ollu kaikis raskauksissa tulee reippaasti ulospäin pallona ja sivuille leviää vähän. Ekassa raskaudessa ei tullu viivaa,kuin vasta viimisellä viikolla (poika) toisessa tuli puoleen väliin (poika) ja kolmannessa viiva nousi ylös asti (poika) ja tästä lupailivat tyttöä, eikä viivaa näy masussa vielä. Maha on kyllä vähän normaalia alenpana, johtunee kohdun laskeumasta.kun raskauksia takana.

Kyllä tuntuu jokaisella olevan omat mielipiteet minkälainen maha pitäisi olla tyttöä kuin poikaa odottaessa. Tai niin kaupoissa olen monelta kuullut kun puhuttu sukupuolesta. Eikä kerrottu silloin vielä.

Onneksi kaikki raskaus masut on minusta niin söpöjä. Et tekis mieli rutistaa jokaista jolla semmoinen on.
 
Me ei haluttu tietää sukupuolta etukäteen. Synnytyksessä kävi sitten niin, että kätilö ei kertonut kumpi tuli. Mä kysyin mieheltä kumpi se on, mutta se ei nähnyt ja kysyi kätilöltä kumpi tuli. Kätilö oli ihan ihmeissään ja pyyteli anteeksi ettei kertonut. Se kun oli ihan varma, että kaikki nykyään tietää sukupuolen etukäteen.
Kävikö muille samoin, vai muistiko kätilö ennen synnytystä kysyä tiedättekö kumpi on tulossa?
 
Takaisin
Top