Kumpi tulee tunteet/toiveet/tietämykset

Mulla ei oo itellä ollu mitään fiilistä kumpi olis, Mut kaveri ketä on _aina_ ennustanu oikein ni tokas vaa yks ilta, että "sulle tulee poika" !
Ja samaa sanoo meen äiti ja mummu ... Hmmm... Alkanu itelleki tulee nyt noitten ennusteitten pohjalta poikafiilis, mut pidän kaikki ihan avoinna. Ja tottakai kumpi vaan on yhtä tervetullut! :)
 
Kiinalainen kalenteri väittää tyttöä ja vähän tyttöä "toivoisinkin", mutta enemmän poikaolo on kuitenkin.
 
Itsellä ollut alusta asti äärettömän vahva tunne pojasta. Miehellä taas tytöstä :-).
Näin unenkin ja siinä kölli kanssamme rauhallinen naureskeleva onnellisen oloinen poju.
Kiinalainen kalenterikin näyttää poikaa samoin sormustesti meille molemmille et 19.9. sen
sitten näkee kumman intuitio osui kohdalleen .
 
Mun polttareissa ennustettiin muuten tytön olevan ensimmäinen... :) noh, parin viikon päästä sen sitten jo tietää!!! Hui!
 
Mun poikafiilis vaan kasvaa jostain syystä! :) Mutta tyttökin käy tietenkin :Heartred Ens viikolla sit ehkä selvii - can't wait! :)
 
Mulla ei ollu mitää kunnon fiiliksiä kumpaakaan suuntaan, mutta pitkän aikaa haaveilin tytöstä. Viimeisen parin viikon aikana mieleen hiipi kuitenkin kuvitelmia pienestä kiharatukkaisesta pojasta ja ihanista pikkupoikien vaatteista. Esikoinen on tyttö joka toivoo kovasti meille tyttövauvaa. Joudutaankintuottamaan hälle pettymys kun eilen saatiin tietää että pientä poikaa tässä vatsassa kasvatetaan. Itkin onnesta opitkin päivää, miehellä meinas jo mennä hermo.. :)
 
:happy119 rakenneultrassa käyty 23.8 ja sanottiin että 85% tarkkudella se on tyttö. ensimmäinen lapsi, niin ei ollut väliä kumpi tulee. pääsiasia, että on terve!
 
Ihanaa :Heartred :) Onnea tytöntylleröisistä ja pojanpalleroisista! Omaa rakenneultaa odotellessa, ylihuomennaaaa :)
 
Kyllä nyt pukkaa poikaa, ihan hassua kun lähipiirissäni viime vuosina syntyneet lapset on olleet lähes yksinomaan tyttöjä.. o_O
Mutta juu, itse olen ainakin ihan intoa piukassa, vaikka olen ehtinyt vasta 2 sinistä bodyä ostamaan.. Jotenkin vaikka itsekin ne pienet pussit siellä ruudulla näin, olen kovin varauksellinen ostamaan pelkkää sinistä, kun jos sittenkin oli joku näköharha ja kätilön erhe.. :happy118
 
Rakenneultrassa käyty, kaikki kunnossa ja kuulema 100 % varmuudella poika tulossa :)
 
Meilläkin ultrassa näkyi pippeli, eli poikaa odotellaan :Heartred ja oli kyllä niiiiiin saman näköinen ultrassa ja ultrakuvissa kuin isoveli kolme vuotta sitten, taitaa olla klooni tulossa :)
 
Rakenneultrassa käyty tänä aamuna. Tytöltä vaikuttaisi, kun ei minkäänlaisia miehisiä vehkeitä näkynyt. :D

Rv 21+1
 
En oo mitään laskentoja tehnyt, mutta tässä porukassa taitaa pojat viedä voiton? Mä oon ihan tohkeissani ja vielä vajaan neljän kuukauden odotus tuntuu ihan epäreilulta, haluaisin pienen tuhisijan jo syliini.. hmph..
Tie onko hormoonimyrskyjä vai mitä, mutta kärsivällisyys ei oo ihan huipussaan.. =D
 
Meille on tulossa poika :Heartred Itkuhan siinä tuli kun lääkäri sanoi että selkeästi on poika tulossa. :') Esikoinen on tyttö joten ihana saada poikakin :Heartred Nyt vaan pitää pistää kiertoon vaaleanpunaiset haalarit summuut "liian tyttömäiset" vaatteet. :wink Ajattelin odottavani tyttöä (sisaruksillanikin ja kavereillanikin kun on paljon tyttöjä tupsahdellut), joten olin ihan ällikällä lyöty kun kuulin (ja näin) että poika siellä kasvaa!

Itse en usko ennusteisiin, mutta sen voin sanoa että tämä raskaus on ollut täysin erilainen kuin edellinen. Nyt on ollut pahoinvointia, päänsärkyä, järkkyä turvotusta, liitoskipuja, närästystä, finnejä, tunnemyrskyjä ja lisäksi painoa tullut jo 9 kiloa! Tyttöä odottaessani painoa oli tullut tähän mennessä 5 kg ja olo oli muutenkin lähes kokoajan niin hyvä, että tuskin muistin olevani raskaana.. Tiedä sitten mistä lie johtuu. :)
 
Ihan samalla linjalla ollaan, jepjepjep, täällä myös esikoinen tyttö. Tyttöä jotenkin toivoin alussa toiseksikin, mutta kyllä onnenitku tuli kun sain kuulla poikauutiset. Kuus säkillistä pieneksi jäänyttä tyttöjen vaatetta pitäis nyt sitten vaan roudata kirpparille, kun en tosiaan oo ostanu mitää unisexiä vauva-ajan jälkeen, toi kuuden säkin satsi on koosta 80cm ylöspäin, oon ollu aika himoshoppaaja tyttöjen vaatteiden suhteen.. Vauvavaatteet myin jo aikoja sitten, kun en uskonut toista kertaa raskautuvani.. :rolleyes:
Raskautena tää toinen on ollu ihan erilainen, luulin olevani paljon terveempi ja parmemin voiva kun ekasta, mutta päinvastoin on mennyt. Pahoinvointi oli ihan kauheeta, oksenteluun saakka, vatsan pallo tupsahti eteen/tielle heti, on ollu lonkkasärkyä, selkäsärkyä, väsymystä, liitoskipuja, ummetusta ja närästystä.. Ja niitä ah, niin ihania hormoonimyrskyjä.. Jossain vaiheessa sain tarpeekseni surkeasta olostani ja päätin että kun joku kysyy niin vastaan aina että ihan hyvin on menny ja yrittää itse sivuuttaa nää vaivat vaan sillä että ei se oo ikuista. :grin
 
Takaisin
Top