Kumpaa veikkaatte?

  • Ketjun aloittaja Äippäää123
  • Aloituspäivämäärä

Tyttö vai poika?

  • Tyttö

    Äänet: 3 75.0%
  • Poika

    Äänet: 1 25.0%

  • Kaikki äänestäjät
    4
Ä

Äippäää123

Vieras
Eli kuulin että tytöt saa alkunsa siitä kun seksiä on harrastettu päiviä ennen ovulaatiota ja pojat tehään samana päivänä ovista. Puuhailtu ollaan 6 ja 10 pv ja uä:n mukaan hedelmöitys tuolloin 10 pv :D
Muutenki ihan poika olo! Ei näkyny vielä ultrassa.
Mitä muut arvelee? Vai onko sillä todellisuudessa mitään vaikutusta mihin aikaan kierrosta sitä puuhailee? :D
 
Minulla oli pitkään sellainen olo, että odotan poikaa, mutta tyttöhän se oli. :) Tokassa ultrassa ei vielä varmaksi osanneet sanoa, kun vauva oli jalat ristissä. Olen kuullut itsekin tuon väittämän, mutta en usko siihen 100%:sti. Meillä lapsi laitettu alulle pari päivää ennen ovulaatiota, muistelen...
 
Mäkin oon kuullu tuon väittämän mutta en tiedä uskonko. Meille tuli kylläkin poika ja sai alkunsa, kun ovulaatio oli menossa tai oikeastaan jo loppumassa :)
 
Eräs mies sanoi kaverilleni että "kyllä sinulle tulee poika". (ei oltu kerrottu kumpi tulossa). No, kysyimme että mistäs niin päättelet. Mies vastasi että, siitä että kun odottaa poikaa, nainen rumenee. :D En tiedä mistä hän sen keksi. Mutta tosi oli, poika tuli.
 
Jos tämä väittämä pitää paikkaansa, että jos harrastaa seksiä juuri ovulaation aikaan ja paljon niin poika, kuten esikoinen oli niin tämän tulokkaan pitäisi olla sitten tyttö. Saadaan ehkä huomenna selville!
 
Pissit kuppiin ja laitan rkl ruokasoodaa, ja jos kuplii poika ja jos ei niin tyttö. Perustuu pH juttuihin. :D


Nyt täytyy sanoa, että tuollaisesta soodatestistä en oo ees kuullutkaan. :grin Täytyypäs joku päivä testata, että pitääkö se hutinsa, sillä me tiedetään kumpi meille on tulossa. :)
 
Meidän la ryhmässä on kyllä hassu kyllä pitänyt ru-lupausten kanssa yhtä saa nähdä sitten kuinka moni tyttö kotiutuu poikana :p
 
Nooo, meillä pitänyt paikkansa aloituksen väittämät :) 3 lasta, tyttö, poika ja tyttö. Voihan se toki olla sattumaakin.
 
Takaisin
Top