kuka kävi varhaisultrassa ?

Nuu_

Piirimestaruustason postaaja
Eli ketä kävi katsomassa pientä varhaisultrassa?
Mitkä oli viikot ja miksi kävitte?
 
itse käytiin viikoilla 6+5 koska haluttiin tarkistaa onko siellä ketään,
epäilyt koska takana kaksi varhaista KM.
 
vissii sitä voi varhaisultraksi sanoo ku viikkoja oli 7.? jep eli juuri sillä käytiin heti et tietää millä viikoil menos ku kiertojen kans ollu ongelmia.
 
Käytiin! Syynä epäsäännöllinen kierto eikä ollut tietoa hedelmöitysajasta.. Mulla ei ovulaatiota lääkärin mukaan pitäisi tapahtua turhan usein (Pco) ja oltiin jo luovuttu toivosta tulla raskaaksi. Ihana ylläri [:)] 

Ihan eka ultra oli viikolla 5+3, jolloin näkyi vain sikiöpussi kohdussa. Vatsan päältä tehtiin tämä. Seuraava ultra on viikolla 8+0 (varhaisultraksi kai tätäkin voi kutsua..), jolloin toivottavasti näkyy paljon enemmän [:D]
 
Edit 12.7.
Perjantaina käytiin toisessa ultrassa, viikkoja piti olla silloin 8+0, mutta pikkuinen vastasikin rv 7+4. Sydän siellä tykytti ja kokoa pikkuisella oli hurjat 13mm [:)]
 
Ehdottomasti käytiin [:)]
Vasta kuudes raskaus kyseessä,mutta silti kävimme eikä hävetä yhtään [;)]
Mitä sitä ei tekisi,kun toivotusta raskaudesta on kyse [:)]
Eli rv 7+0 kävimme ja hienosti näkyi sikiö oikeassa paikassa ja ihanasti jumputtava sydän [:)]

Yönsäde ja Mini rv 7+6
 
Käytiin, RV 7+2 ihan vaan varmistukseksi että oikeasti on vauva matkassa, oikeassa paikassa ja että sydän lyö. Löihän se [:)]
 
Käytiin, ja raskaus oliki yli viikon pitemmällä ku luultiin, eli 8+2. [:)] Just pitkien ja epäsäännöllisten kiertojen vuoksi käytiin. Ja jäytävän epävarmuuden vuoksi. Selkeesti näkyi kaikki olevan hyvin! Ens viikolla seuraava ultra. [;)]
 
Käytiin 7+5 ja oli sen arvoista.

Käytiin, koska haluttiin tietää onko
pikkuinen oikeassa paikassa
ja sykkiikö sydän :)
 
Käytiin rv 6+. Oli luultua pienempi lapsonen. Luulin olevani jo 7+ Olin lopettanut just pillerit, joten ovulaatio oli tapahtunut viikkoa myöhemmin. Kaveri suositteli menemään, koska hänellä oli kokemusta tuulimunaraskaudesta.
 
Mä kävin, kun en ollut varma milloin mini oli alkunsa saanut. Siellä se oli ja vastasi aikalailla oletusta[:)] Tietääpähän aikankin, että siellä joku oikeasti on <3
 
Käytiin. Mulla oli voimakkaita toispuoleisia kipuja ja käytiin katsomassa tilannetta. Käytiin 6+1 ja pikkuinen sydämen syke näkyi :)
 
Minäkin kävin, ihan vain varmistamassa että pikkuinen olisi oikeassa paikassa. Ja sitte mulla oli koko ajan jotenki sellanen olo, et valehtelin itelle ja muille olevani raskaana vaikken sitte muka oliskaan! Näin vaikka olin tehny vaik kuin monta positiivista testiä! [:D] Luulin sillon kierron mukaan olevani 7+0, mutta ovis oli ollut hiukan myöhemmin. Niinpä siellä näkyi pieni alku (5,2mm) oikeassa paikassa, sydän jumputti kiivaasti ja päivät 6+2.
 
Varhaisultrassa käytiin 28.6, jolloin raskausviikkoja oli 7+4. Raskaus saatiin mahdolliseksi ovulaatioinduktiolla, joten varhaisultra määrättiin Jorvista käsin heti raskaustestin näytettyä plussaa. Oltaisiin varmasti menty varhaisultraan ilman määräystäkin, sillä sen verran kova olen panikoimaan ja asioita jännittämään. Tiukkaa teki odottaa noillekin viikoille[8|]
 
En kyl tiedä oliko kyseessä varsinainen varhaisultra, mutta ekan lääkärikäynnin yhteydessä ultrattiin ja todettiin, että olen 9+6 viikoilla
 
Menin vatsataudin takia lääkäriin jossa selvisi että raskaana sitä ollaan, mulla oli ollut aikasemmin tilanne jossa virtsassa hormoonia oli mutta veressä ei, kun sitä sitten löyty sieltäkin niin halusivat varmistaa että ei ole kohdun ulkopuolinen raskaus.
Oikeassa paikassa oli ja sydän löi. Samalla varmistu että yllättävän pitkällä oltiin (6+2 sillon) ja olihan se yllätys mutta iloinen sellainen :)
 
Varhais ultrassa omien laskujen mukaan rv 7, mutta ultra näytti vasta 6+1 sydän löy komeasti ja mittaa oli 5.3mm toinen ultra rv 8+2 ja mittaa oli 1,6 cm
Kävin, koska maaliskuussa tuulimuna
 
Takaisin
Top